פורומים

 - שטח 4x4

כתבה חדשה - פולאריס Polaris RZR

20 באוגוסט 2009 ב 09:34 30 תגובות 174180 צפיות profile imageאתר השטח 4X4
הוספת תגובה
  • 1. O|||O 19 באוגוסט 2009 ב 11:55

    מיגוני 4 או 6 מ"מ ל RZR

    חברת אספיר החלה לשווק מיגוני גחון בעובי 6 ממ לפולריס RZR. בכך מאפשרת אספיר ללקוח להתאים את המיגונים לצרכיו עפ שיקולים של משקל וחוזק ובהתאם למאפייני הנסיעה. ניתן לבחור מיגוני 4 ממ משיקולים של חסכון במשקל, או 6 ממ שהינם חזקים יותר. (עובד אספיר)

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 2. עמית JK 19 באוגוסט 2009 ב 20:26

    מיגונים ל-RZR

    כשאני נכנס למסעדה ומקבל תפריט - אני לא מופתע. כשאני נכנס לסדנת שיפורים ומקבל תפריט - זה סיפור אחר! לאחרונה, התפנקתי ב-RZR וחיפשתי למגן אותו.  ביקרתי בסדנאות ושאלתי שאלות והגעתי לסדנא של אספיר ולהפתעתי ולשמחתי מצאתי את שביקשה נפשי... מיגון בהתאמה אישית - בהתאם לצרכים שלי. חח לחב' אספיר ותודה על השירות. ולכם, חברים יקרים, כדאי לשים לב לעניין.  לא חובה לקנות, אבל בהחלט חובה לעבור, לראות ולשמוע... סעו בזהירות ותעשו כיף!

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 3. profile image גלעד4X4 20 באוגוסט 2009 ב 11:18

    כלי תענוג

    יצא לי לעשות סיבוב על הכלי, כלי מדהים, עז אמיתית, עובר בכול מקום.
    אבל יקר !!

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 4. O|||O 20 באוגוסט 2009 ב 11:49

    אביזרים משלימים

    ברור כי פולריס הולכים עם אספיר, אבל האם אתה ממליץ על מיגוני 4 או 6 מ"מ של אספיר ?

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 5. O|||O 20 באוגוסט 2009 ב 17:07

    4 או 6 מ"מ

    מהם היתרונות והחסרונות של כל סוג ?

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 6. profile image Ogash Ofer 20 באוגוסט 2009 ב 17:41

    משקל מול חוזק

    4 מ''מ קל יותר מ-6 מ''מ (ייתרון המשקל).
    6 מ''מ חזק יותר מ-4 מ''מ (ייתרון החוזק).

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 7. DADIZINI 20 באוגוסט 2009 ב 21:26

    למה נתפסים מנועים

    אני לא מבין למה אתם נותנים במה לכלי אשר יש לו בעיות במנוע

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 8. profile image Ogash Ofer 20 באוגוסט 2009 ב 23:06

    בעיות מנוע?

    לא שמעתי על בעייה גורפת במנוע.
    כן שמעתי על רצועות וארייטור, אבל מהיכרותי רבת השנים עם הוארייטור של פולאריס אני מניח כי עיקר האשם הוא בשימוש הלא נכון. ולכן גם שמתי דגש על כך בכתבה.
    עופר

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 9. profile image Ogash Ofer 20 באוגוסט 2009 ב 23:09

    תוספת לתגובה הנ"ל

    אותו מנוע בדיוק שימש אותי בחציית המדבר המערבי לפני כחצי שנה - עבד מאוד קשה, לאורך 1,150 ק''מ, עם שני רוכבים כבדים ובדיונות של 200 מטר גובה וחזר ארצה ללא כל בעייה.
    ראה קישור למבחן דרכים ארוך לטורינג 800.
    וכיוון שאני מכיר את הכלי - הוא עדיין נוסע עם אותו מנוע.
    כך שלא נראה לי שיש בעייה במנוע 800.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 10. שיר ט 22 באוגוסט 2009 ב 19:15

    ..''.3. טוקבקיסט - 0III0'' תקשיב טוב!

    אין לך מה לעשות ? ראינו יופי... שונאת כמוכם כסף כסף...(אוהבת שטח :) )

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 11. O|||O 22 באוגוסט 2009 ב 23:49

    7

    במשפט אחד גם אוהבת וגם שונאת ?!
    ניגודיות מעוררת שאלות ...

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 12. אורח/ת 23 באוגוסט 2009 ב 00:46

    rzr baja 1000 nov 2009

    בהמשך לחיבור המוצלח בין יובל שרון וצוות ד.ל.ב מוטוספורט וקובי כהן שבראש,
    הוחלט על יציאה למירוץ הבאחה השנה באיחוד כוחות של תומר וולף ויובל שרון, על גבי רייזר סדרתי בקטגוריית UTV .
    את כל ה-1000 מייל ינהגו כל אחד מהרוכבים לבדו ללא חילוף, נהיגה של כ-45 שעות ללא הפסקה.(למי שלא מכיר היישראלים הראשונים שהביאו גביע מהבאחה, רכובים על גבי CAN-AM 450 X)
    הידיעה הועברה השבוע לעיתונות והמטרה גביע ישראלי ... בהצלחה לצוות עדכונים יגיעו......

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 13. yariv79 24 באוגוסט 2009 ב 11:19

    כלי מדהים. איך 105000 זה יקר לעומת פרדו

    או גרוטאה אחרת שעולים פה 3 ומעלה שרק מריחים את אתגרי העבירות שהRZR מזלזל בהם ונתקעים?
    הכלי הזה אמנם לא מושלם אבל הוא הכי טוב שיש כרגע בשטח בצורה סדרתית ובהפרש ניכר. כל אחד מכם חייב סיבוב כדי להבין על מה אני מדבר. זה העתיד של כלי השטח, תזכרו את דברי.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 14. אלדד- מנהל פורום 25 באוגוסט 2009 ב 12:50

    כתבה חדשה - פולאריס Polaris RZR

    אז ככה הכלי מדהים ללא ספק
    וכמובן ששאר החברות הבינו את האפשריות של מכירת כלים שכאלו
    ומציפור קטנה שלחשה לי גם בומברדיר וגם ארטק קט עומדים להוציא כלים כאלו לשוק בזמן המאוד קרוב
    ועם המנועים החזקים של ארטק קט ( 1000 סמק) ובומברדיר יהיה מענין מאוד לראות את הכלים בארצנו

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 15. oferzk 26 באוגוסט 2009 ב 14:22

    בעיות במנוע

    זה נכון מתוך ה 250 כ 10 מנועים שאני יודע הלכו.

    רצועת ורייטור הולכת מהר.
    הכלי לאחר כמה נסיעות מתחיל להרעיש כאילו ברגים משוחררים
    בקיצור קלנוע משופר

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 16. אורח/ת 26 באוגוסט 2009 ב 16:35

    זהירות בטיפוס

    בכתבה הוזכר בצדק הסיכון בשיפועי צד. קיים גם סיכון משמעותי בטיפוס שיפוע
    תלול ! הכלי "לוקח" טיפוס חריף בקלילות מטעה ! מאחר ורוב המשקל נמצא באמצע הכלי (נהג ונוסע) ובאחוריו מנוע ומכלולי הנעה), הוספת גז תוך כדי טיפוס עלולה בקלות להביא לגילגול לאחור ! ! !

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 17. tsurlivne 29 באוגוסט 2009 ב 12:45

    עריכת צילום

    כתבה טובה.
    על מנת להפוך אותה לקצת יותר מקצועית ומעניינת היה שווה להביא את הכלי למספר תוואי שטח, כמו חול, בוץ ואזור צאלים ולהדגים כיצד הכלי נוסע בכל שטח. והוא נוסע מדהים!!! מניסיון.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 18. profile image Ogash Ofer 29 באוגוסט 2009 ב 13:46

    אכן נוסע מדהים

    במבחן דרכים שהכלי אצלנו ליום אחד - עלינו לבחור תא שטח מסוים ולהתמקד בו. כך אנו מצליחים לבחון את הכלי לעומק באותו תא שטח.
    בשטח חולי אני מאמין שה- RZR תותח - למרות שהמנוע שלו לא הכי חזק בהשוואה לטרקטורונים אחרים בשוק. ובכל זאת חציתי עם המנוע הזה בהרכבה ובהצלחה את ים החולות הגדול של מדבר הסהרה.
    הפעם היה לנו חשוב להתמקד במתלים ובשלדה ולכן נסענו למדבר יהודה.
     

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 19. profile image ilan4x4 30 באוגוסט 2009 ב 17:16

    חול זה כיף אבל...

    ליישר את השטח במדבר יהודה כמו שה פולאריס rzr מיישר, תענוג רצוף:)

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 20. אורח/ת 07 בספטמבר 2009 ב 15:58

    האתר לא משו

    האתר הזה לא הכי טוב

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 21. אורח/ת 13 באוקטובר 2009 ב 17:14

    כשמדברים על "איך הוא מגהץ?"

    הכוונה היא לכרטיס האשראי?

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 22. אורח/ת 13 באוקטובר 2009 ב 18:17

    לקרוע את ה-RZR זה אחלה אבל חראם על הנוף

    שימו לב איך לכל אורך הסרט יש נהיגה פרועה לא על שבילים, לא חבל על הנוף שלנו? אחרי זה מתפלאים שהירוקים מתעבים את הממונעים?

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 23. אורח/ת 13 באוקטובר 2009 ב 22:26

    יש לי כזה בבית

    ל RZR שלי יש כבר 100 שעות של טיולים ורובם הגדול בשטח סלעי,אין לי שום בעיה הכלי מדהים אז תפרגנו עד שיגיע כלי אחר יותר טוב...............

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 24. profile image Ogash Ofer 14 באוקטובר 2009 ב 03:26

    למה לכתוב שטויות ועוד בעילום שם?

    מבחן הדרכים התבצע רובו על שבילים - כולם שבילים מסומנים במדבר יהודה. יש קטע אספלט ויש קטע קצר בר בשטח על הסוללה של המזבלה של ערד. כך שמי שכתב בעילום שם על נסיעה שלא על שבילים שיתאפס על עצמו!

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 25. אורח/ת 15 באוקטובר 2009 ב 08:05

    על טריקס של קוואסאקי שמעתם?

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 26. profile image Ogash Ofer 15 באוקטובר 2009 ב 10:02

    עכשיו שמעתי על טריקס

    אורח/ת כתב/ה: על טריקס של קוואסאקי שמעתם? 
    ""
    חיפוש של הטריקס חושף כלי שנראה טוב - קישור. למיטב ידיעתי לא מביאים אותו לארץ.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 27. אורח/ת 15 באוקטובר 2009 ב 20:44

    אז זהו ראיתי טריקס נוסע בעמק,יש מצב שזה

    יבוא אישי?
    נראה שם בכיס הקטן את הפולאריס.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 28. אורח/ת 29 בדצמבר 2010 ב 17:08

    rzr

    שלום רציתי לדעת כמה דלק לוקח ה rzr תשובות בהקדם יעזרו

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 29. אורח/ת - מרדכי 22 ביוני ב 09:47

    הרכב מסוכן!!! ללא כריות אויר והכלי פתוח...מומלץ מאוד לנסוע עם קסדה!!!

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 30. אורח/ת - יניב 17 ביולי ב 17:33

    לטרקטורונים האלה אין כריות אויר!!! בשטח קפלי הקרקע הם אוייב תרתי משמע!!! לכן בכל כלי למרות שיש קשתות התהפכות יש לחבוש קסדה תיקנית מעבר את חגורות הבטיחות למתוח בצורה מייטבית ונוסעים לוודא חגורת בטיחות רתומה כראוי !!!!!

    הוספת תגובה צטט והגב
ביטול