שלמה הלב'ץ

דף 1 מתוך 5
הדרכת נהיגה
הדרכת נהיגה "גראנדים" - מוסך דוקטור בשטח, הר חורשן 20/8/2021

מוסך דוקטור בשטח המתמחה בג'יפ גראנד צ'ירוקים (ולא רק) החליט לארגן ללקוחותיו הפחות מנוסים הדרכה בסיסית לנהיגת שטח עם דגש על שטח טרשי. אתר השטח התגייס למשימה והוציא לפועל. היה אש!

הדרכת נהיגה לרקסטונים - הר חורשן 30/7/21

והפעם - שמונה רקסטונים מהשנים האחרונות שייצגו היטב כמה גלגולים של הדגם וגם שמונה נהגים שונים ברמות ניסיון וידע שונות. מתכון שמבטיח יום מהנה ומאתגר, למודרכים וגם למדריך

הדרכת נהיגה בהר חורשן 25/6/2021

כשאנחנו עושים הדרכות נהיגה פתוחות (הכוונה לכלל המותגים ולא של יבואן) אנחנו לא יודעים אילו "כלים" ירשמו/יגיעו וכמעט תמיד זה מביא לנו שילובים מעניינים של כלי רכב.
גם הפעם המגוון של ה"ג'יפים" היה מעניין ומאתגר ויכולנו בזכות זה להבין את ההבדלים בין כלי הרכב השונים ובעיקר את ההבדלים שהנהג יכול לעשות אם הוא יודע מה לעשות...

סיכום טיול לנחל תבור, כוכב הירדן והגלבוע, 13/2/21

בשעה טובה, סוף סוף הקלות בסגר ג' ואפשרו לנו לצאת מהמאורות החשוכות אל הירוק המרהיב, המים הזורמים והנופים המהממים של הצפון. יום שמש בהיר סיפק את התאורה המושלמת והטמפרטורות הנוחות לטיול נהדר. התחלנו בנחל תבור, טיפסנו לכוכב הירדן, חצינו את רמת יששכר וקינחנו ברכס הגלבוע.
מה עוד צריך הבן אדם, אה?

מועדון Jeep מטייל מנחל תבור לגלבוע - פברואר 2021

נתון א': חורף, שבת סופר אביבית אחרי שבוע גשום
נתון ב': יום אחרי ההקלות בסגר ג' המייגע של הקורונה
נתון ג': טיול בתא שטח עo פריחה, מים זורמים, מעלות נחמדים ונופים מהממים
התוצאה: טיול מושלם לחברי מועדון Jeep
מ.ש.ל.
כל הנ"ל בתמיכת 2 רנגלרים של נציגי סמל"ת וגראנד צ'ירוקי טריילהוק בידי המוביל (אני)

סיכום הדרכת נהיגה בשטח טרשי - 18/12/20

ביום שישי נעים נפגשנו להדרכת נהיגה כמעט אישית בשטח הטרשי והמגוון שבהר חורשן

טיול מועדון SUZUKI למעיינות בצין, הר צרור והמכתש הגדול - 21/11/20

כשיצאנו מהבית השכם בבוקר אי אפשר היה לעבור את ה-80 קמ"ש בגלל הגשמים החזקים. כשעברנו את קו קרית גת בערך הגענו לארץ אחרת, שמיים כחולים, מעט עננים לבנים שמקשטים אותם ושמש נעימה - תפאורה מושלמת לטיול מושלם. עין עקב, עין שביב, הר צרור, נחל חצץ, מעלה אברהם והמכתש הגדול, אלו המקומות בהם ביקרנו וחבל שהשמש שוקעת כל כך מוקדם - רצינו עוד....

שבת אתגרית באזור ים המלח -24/10/20

בתפריט: למנת פתיחה מעלה יאיר על הפלאנצ'ה, לעיקרית פרצים עליון בציר תובעני ולקינוח נחל סדום המתקתק.
קיווינו שבסוף אוקטובר ילווה אותנו מזג אוויר מפנק במסלול המאתגר הזה אבל זה לא עבד - גל חום סתווי נחת עלינו ובישל אותנו בישול ארוך בטמפרטורות של מעל 30 מעלות. לא נורא, גם המכוניות וגם הנהגים ומלוויהם עמדו בכבוד בכל האתגרים וחוץ מצמיג מפוצץ ברכב המדריך - הכל זרם חלק
תמונות: רן גולן, טל זמירי, שלמה הלב"ץ

סיכום טיול מועדון Jeep לדרום רמת הגולן - 11/9/20

איך אמרו הגשש "חם, חם בטבריה.." ואמנם החמסינים של ספטמבר 2020 מאתגרים את הביטוי, אבל לא ירתיעו את בעלי המותג מיום טיול מהנה בנופים ובנקודות טבילה לצינון האווירה. יצאנו קבוצה של רנגלרים וגראנד צ'ירוקים למסלול די קל עם נגיעות קשה בדרום רמת הגולן - היה אש...
נקודות במסלול - אנדרטת הטייסים הטורקיים, עין שוירח, עין תאופיק, מצפה אופיר, בני יהודה הישנה

סובארו דרייב מדלגים בין נקודות רחצה בשיפולי רמה
סובארו דרייב מדלגים בין נקודות רחצה בשיפולי רמה"ג - יולי 2020

סוף יולי, חםםםם..... אז עשינו טיול שכולו דילוגים בין נקודות רחצה מגשר כפר הנשיא בדרום ועד כמעט חורשת טל. הירדן זורם עדיין בעצמה בזכות החורף הנהדר וגם הנביעות והנחלים היורדים מרמת הגולן לכיוון הירדן / עמק החולה מספקים מנות יפות של מים קרים, נקיים ומרעננים.
לשמחתנו הרבה ברוב המקומות גם לא היו הרבה אנשים (מסממני גל 2 של הקרונה) - איזה כיף!

סובארו DRIVE מטיילים בגלבוע - פוסט קורונה

הקורונה לקחה לנו את האפשרות לראות את פריחת האירוסים המפורסמת אבל גם בלי זה היה טיול מושלם, פריחות יפות והנופים - סוףףףף

סיכום טיול תחילת סוף הקורונה ליערות מנשה 9/5/2020

בשעה טובה וברוכה הקורונה נסוגה אט אט ואפשר כבר לצאת לטייל (עם מגבלות קלות). ניצלנו את המצב החדש ויצאנו לטיול בנופים הטוסקניים של יערות מנשה, אחרי חורף מאוד רטוב ושבוע די רטוב של תחילת מאי - היה כיף גדול!
תמונות: המטיילים גלעד, אבידע ורמי ושלמה המדריך.

הדרכת נהיגה סאנגיונג רקסטון בהר חורשן - 6/3/20

אתגרנו את בעלי הרקסטונים ביום קריר, מעט רטוב, קרקע חלקה, מעברי מים ומכל טוב שמורת הר חורשן בחורף הנהדר שיש לנו השנה.
זכינו גם לבחון ולהבחין בשיפור שהוכנס במערכת בקרת המשיכה בדגם האחרון לעומת גרסאות קודמות - זה עובד נהדר!
היה חם בהדרכת הנהיגה למרות הקור סביב.

הדרכת נהיגה בשטח טרשי בהר חורשן המרהיב

שלושה קצרים משופרים ואחד אאוטלנדר - הדרכה אינטימית ומהנה מאין כמוה. החורשן ירוק וזורם והחבר'ה היו צמאים להבנת הרכב שלהם והכרת טכניקות בסיסיות לניצולו - קיבלו!!