נמרוד וידר

חי את השטח כל חייו, מוביל טיולים כ-20 שנה.
בוגר קורס מדריכי נהיגה בכירים לנהיגת שטח וחילוץ במכון ווינגייט.
מתמחה בעיקר במסעות עבירות, מסעות ארוכים ובחילוצים.
לשעבר בעל פינה מקצועית שעסקה במסעות שטח ברדיו סול.
במשך השנה מוציא מסעות מגוונים כגון: מסעות בעבירות קשה, מסע חוצה ישראל בדרגות קושי שונות ולכל סוגי רכבי השטח.
מדריך באתר השטח מאז 2015.
דף 2 מתוך 8
יומן מסע פורץ דרך לרומניה - מרץ 2022

לאחר לא מעט שינויים של שאריות הקורונה החלטנו לצאת לרומניה. קבוצה קטנה ואיכותית של 9 ג'יפאיות וגיפאים שידעו שאנו יוצאים אל עומק השטח, לצירים מרוחקים שמקומיים בודדים עוברים בהם, צירים קשוחים ובלתי צפויים ואכן המסע הזה היה הרפתקה אחת גדולה ובלתי צפויה...

יומן מסע חוצה ישראל - פסח 2022

יום ראשון בחוה''מ פסח, נפגשנו 12 רכבים במצפה דדו שמעל מטולה - ג'יפאים ומטיילים מכל הארץ, פסיפס של משפחות חילוניות, דתיות, בודדים, זוגות, צעירים ומבוגרים, כולנו במטרה לחצות את המדינה היפה שלנו עם הג'יפים שלנו במסע שכולו הכרות גדולה עם השטח, האחד/ת עם השני/ה ועם עצמינו. וכך הרפתקת חוצה ישראל - פסח 2022 התחילה...

יומן מסכם טיולי גאון הירדן - מרץ 2022

לפני כמה שנים כשהתחלתי להסתובב ולסייר בגאון הירדן (זור – בערבית) חשבתי שיהיה מדהים להביא לכאן קבוצות מטיילים שיוכלו לחוות את היופי המדהים והבלתי נגיש של האזור המיוחד הזה המשלב את ''כיכר הירדן'' (ע'ור – בערבית) והכי טוב להגיע בחודש מרץ כשהסביבה היבשה והחמה הזאת, ברוב המכריע של ימות השנה, הופכת לירוקה ופורחת

יומן מסע ראשון - פורץ דרך בבקעת הירדן, ה
יומן מסע ראשון - פורץ דרך בבקעת הירדן, ה"זור", שפך הירדן וציר המנזרים

כ-3 שעות מרגע שפורסם המסע שלנו לאזור ה''זור'' ושפך הירדן אזלו כל 15 המקומות במסע. לא פלא, מקום מרתק שהכניסה אליו כרוכה בתיאומים לא מועטים ושינויים של הרגע האחרון (כולל ברגע האחרון) ולכן גם אם יש מדי פעם כניסות עם רכבים לשפך הירדן וציר המנזרים ה''זור'' זה כבר סיפור אחר לגמרי ולכן מעטים האנשים, למעט החקלאים בעלי המטעים, שביקרו שם

יומן מסע חוצה ישראל - פברואר 2022

מסע חוצה ישראל - חורף, המחזור השני. הפעם התקופה קצת הקשתה עלינו לצאת כקבוצה מלאה והודעות ביטול קורונה וכד' הגיעו עד לרגע האחרון. מזג האוויר היה חורפי מתמיד וכבר העלייה ליישוב נמרוד בערב שלפני תחילת המסע לוותה בערפל כבד מאוד כשאנחנו (מי שהחליט לצמצם טווח לנקודת ההתחלה) מתקדמים בכבישי הצפון במהירות נמוכה, תוך חיפש הקו הכתום לצד הכביש בימים ערפליים כאלו. בסופו של דבר ''לקו הפתיחה'' הגיעו 9 רכבים במגוון סוגים, מה שהבטיח לנו חוצה ''בוטיקי'' ומעניין

סיכום מפגש 2: חילוץ עצמי והדדי - קורס הדנ''מ 5

בשל מזג אוויר סוער במרכז בחרנו להעביר את שיעור החילוץ מזרחה לבקעת הירדן בסמוך למושב בקעות, ב''מגרש התרגולים'' הפרטי של נמרוד המדריך.
בשעה 09:00 כל החבר'ה כבר הגיעו לציר הכניסה לשטח, הבקעה חיכתה לנו פורחת וחגיגית ובנסיעה קצרה דרך כרמים והרים מוריקים הגענו למיקום בו התחלנו את החלק התיאורטי של היום

יומן מסע
יומן מסע "סוף שבוע נשים בין המכתשים" - 28/1/22-29/1/22

נפגשנו באזור התעשיה המזרחי של העיר ירוחם. מסע מלא עם 14 רכבים ועליהם ג'יפאיות שחלקן מנוסות יותר וחלקן פחות, חלקן וותיקות בטיולים ונמנות עם ''הגרעין הקשה'' שלנו שמתייצבות לכל מסע נשים שכזה וחלקן חדשות ומצטרפות לחבורה. התוכנית: יציאה למכתש ירוחם ביום הראשון, לינה בחאן חוורים ובבוקר יציאה למכתש רמון ואזור ניצנה עם סיום בכביש המוביל לעזוז...

יומן מסע חוצה ישראל אתגרי - 7/1/22

ביום שישי ה-7 בינואר, נפגשנו ליד הישוב נמרוד 18 ג'יפים - 15 ג'יפים של מטיילים ועוד 3 רכבים של הצוות. ההרפתקאות לא המתינו יותר מדי ולא חסכו מאיתנו חילוצים ומאמצים כבר בחציו של היום הראשון וממש עד הסיום. הטוב הוא שהייתה קבוצה מצוינת ואיכותית עם נהגים טובים, כלי רכב מתאימים והכנה ראויה למסע אתגרי של חורף

בחג החנוכה התאספנו בחניה של פונדק נאות סמדר חמישה עשר ג'יפים למסע אשר ייקח אותנו בצירים האתגריים ובמכשולים שיש לערבה והנגב להציע לנו

ביום האחרון של השנה האזרחית 2021 יצאנו קבוצה של ג'יפים לטיול ירוק לסגירת שנת 2021 ולפתיחה מרעננת של 2022

סיכום טיול משיפולי השומרון לבקעת הירדן 25/12/21

יום שבת, נפגשנו 11 ג'יפים בשעה 09:00 בדיוק בכניסה לישוב רימונים.
היה זה הסופ''ש הראשון לאחר סערת ''כרמלה''. לטיול הפעם הגיעו רכבים מגוונים - מרוביקון קשוח דרך לאנדקרוזרים, רקסטון ואפילו דאסטר אחד

בסוף השבוע של 10-11/12/21 נפגשנו 9 ג'יפים חמושים בג'יפאיות בלבד למסע בן יומיים.
חבורת הנשים הזאת כבר מכירות אחת את השנייה בכלל לא רע ממסעות העבר, ועוד נהגת אחת (עם שותפה למסע) שאמנם טיילה איתי בעבר אבל נפגשת עם חבורת הנשים בפעם הראשונה

יומן מסע לצפון בקעת הירדן - 18/12/21

בבוקר שבת שאחרי כמה ימים חורפיים, נפגשנו קבוצה של 14 ג'יפים לטיול בצפון הבקעה.
נסענו על קרקע חלקה בצירים שחלקם לא מטוילים וראינו את הבקעה מתחילה להפוך לירוקה

יומן מסע מצפון בקעת הירדן לסרטבה - 27/11/21

בבוקר שבת עם מזג אוויר מצוין נפגשנו קבוצה מכובדת של ג'יפאים, חלקם מטיילים מוכרים מטיולים קודמים וחלקם חדשים, לטיול בבקעת הירדן היפה והקסומה