קובי בצלאל

חולה רכב והגה מגיל ינקות, בעל ניסיון רב בנהיגת שטח מאז שירותו הצבאי ולאחר מכן, בהרבה ימי מילואים.
בוגר קורס מדריכי נהיגה לנהיגת שטח וחילוץ במכון וינגייט ובעל תואר ראשון במנהל עסקים.
כיום משתדל לברוח ל"שטח" בכל הזדמנות, כדי לנשום ולטעון מצברים ללב ולנשמה.
מזה כ-10 שנים מדריך לנהיגה בטיחותית וספורטיבית עם ניסיון הדרכה לאלפי מודרכים.
בשנים האחרונות, מתמחה בעיקר בתכנון והובלת טיולי נהיגת כביש בחו"ל, המשולבים בכבישים היפים והמאתגרים בעולם ובקולינריה משובחת.
דף 1 מתוך 13
סיכום הדרכת נהיגת שטח פתוחה ביער בן שמן 9.2.2024

אחרי כמה חודשים של מלחמה ומילואים, אנחנו באתר השטח הישראלי חוזרים לפעילות מלאה גם בעולם הדרכות הנהיגה כך שביום שישי נפגשנו כמה מדריכים ביער בן שמן, כל אחד ממתין לקבוצה שלו. לי יש הפעם הדרכה פתוחה עם מגוון רכבים החל בסובארו ועד לרוביקון מסוקס.
עונג שישי כבר אמרתי..

סיכום טיול ג'יפים לתושבי שדרות וקריית שמונה בנחל כסלון 2.2.2024

הזמן רץ ואנחנו כבר ביום ה-119 של המלחמה שהחלה בבוקר שמחת תורה ב-7 לאוקטובר. חלקנו עלינו על מדים, חלק אחר נשאר לתמוך בעורף בכל צורה אפשרית אבל חלק מאתנו, פשוט נתלשו מבתיהם, חלק לא קטן של כמה עשרות אלפי תושבים שזכו לכינוי המבאס: מפונים. לא מבחירה ולא באמת שיש להם לאן לחזור, אבל הזמן ממשיך לרוץ.
כדי לעשות להם קצת טוב משרד עו״ד גורניצקי התגייס לעזור לתושבים של קריית שמונה ושל שדרות המשתכנים ברעננה, גייסנו כמה מתנדבים בעלי לב טוב ורכבי 4X4 והוצאנו את החבר'ה לטיול שטח בנחל כסלון שברמת רזיאל.
וגם הפעם כמו בטיולים הקודמים אנו שולחים תודה ענקית לחברת "מכשירי תנועה" על תרומתם הנדיבה
היה תענוג!

סיכום טיול ג'יפים חורפי לנחל כסלון לתושבי שדרות 12.1.2024

מדינת ישראל נמצאת כבר למעלה מ 3 חודשים באירוע קשה ותנכ"י. למרות ההפתעה הנוראית שחטפנו כולנו באותה שבת ארורה, אי אפשר שלא להתפעל ולהתפעם מעוצמתנו שלנו, כל אחת ואחד באופן אישי וכולנו ביחד, חיים ונושמים את הכאב הנורא ויחד עם זאת נלחמים בכל הכח תחת השבועה "עם ישראל חי". ביום שישי האחרון, 98 יום לתחילת המלחמה, עשינו זאת שוב והפעם יצאנו עם מפוני העיר שדרות, לטיול מקסים רטוב וחורפי בנחל כסלון למרגלות ירושלים. סמלי או לא, אבל הגשם לא הפסיק לרדת לרגע ומה שהיה לנו שם זה בעיקר אושר, אושר אמיתי, של ילדים והוריהם שכבר למעלה מ 3 חודשים מטפסים על קירות שאינם שלהם ונורא רוצים לחזור הביתה.
תודה ענקית לקהילת אחווה רעננה ולעוד אנשים טובים בקהילה על היוזמה והארגון. ותודה למכשירי תנועה - יבואנית סוזוקי על כל הסיוע.
הדריכו - עופר אדר, אורי כהן וקובי בצלאל.
צילמו - כל חברי הקבוצה.

סיכום מסע חוצה ישראל לג'יפים 4X4 - אוגוסט 2023

בכל שנה מחדש, כשמגיע מסע ג'יפים חוצה ישראל של סוף החופש הגדול, השאלה שעולה לא מעט היא "תגיד, לא יהיה חם מידי?". התשובה שלי שכן, יהיה חם כמו בכל טיול אחר בקיץ אבל הערבים והלילות כבר יותר קרירים ונעימים, השטח די ריק ממטיילים אחרים והחוויה האישית מתעצמת לנוכח גדולתו של הטבע, מרמת הגולן דרך בקעת הירדן ועמוק פנימה אל תוך המדבר.
החום העיקש במהלך היום מביא איתו מחשבות על עוצמת המקום, על כוח העמידה הבלתי נתפס של דייריו הרבים למרות החוסר העצום במים ובאופן כללי, כל סיפור על המקום מכל תקופה בהיסטוריה, ממלחמות ועד התיישבות, מקבל פרופורציות אחרות. אז למרות החום, גם השנה יצאנו בשיירה ארוכה ומגוונת של ג'יפים 4X4 עם ובלי הילוך כוח ועברנו חוויה מהטובות שיש. כן יירבו!

סיכום טיול ג'יפים מעין תאופיק, דרך נחל דישון לקרן נפתלי - 29/7/23

קיץ וחם מאוד, אבל בשביל זה יש מלא מעיינות ומים זורמים מפוזרים ברחבי רמת הגולן ורק צריך לדעת להגיע אליהם. פרט לכך, יש ים של עצים שעושים צל ומאחר ורוב הזמן אנחנו בנסיעה, אנחנו נהנים מאוויר קריר שיוצא מה..מזגן. בקיצור אין באמת סיבה להישאר בבית, אז יצאנו בשיירה ארוכה לטיול מקסים ומרענן עם חבורה נהדרת

סיכום טיול מיער הקדושים, דרך נחל כסלון ונחל רפאים ועד לבריכות המרעננות בעין לבן - 21/7/23

חום יולי אוגוסט כאן.. ולמי יש סבלנות להישאר בבית, אז יצאנו לטיול קליל ומקסים במבואות ירושלים, לאורך נחל כסלון, נחל טייסים ונחל רפאים, עצרנו בבריכות קרירות ומוצלות, אכלנו לא מעט, שתינו המון ונהננו ממסלול קריר ומרענן

סיכום טיול נהיגה ספורטיבי לגרמניה, אוסטריה ואיטליה - 22-25/6/23

יצאנו לטיול נהיגה ספורטיבי עם חבורה של אנשים שבאמת אוהבים ורוצים לנהוג מהר, חזק ולאורך הרבה קילומטרים. לקחנו מכוניות ספורט חזקות שיודעות לעשות כיף ועפנו על למעלה מ-1200 ק"מ מאוד מפותלים למשך 4 ימים במזג אוויר אירופאי נפלא

סיכום הדרכת ג'ילי GEELY לאנשי המכירות והשירות - יוני 2023

יבואנית המותג GEELY לישראל הביאה דגם חדש של The new GEOMETRY C והחליטה להוציא את אנשי המכירות והשירות שלה, לימי גיבוש והדרכה עם הגיאומטרי החדש

סיכום הדרכת נהיגה בשטח טרשי, יער בן שמן - 2/6/23

עקרונות הנהיגה בשטח נכונים עבור כולם, אבל כל נהג צריך לנהוג בהתאם ליכולות ולמגבלות הרכב הספציפי שלו, ואין כמו הדרכת נהיגת שטח פתוחה לרכבי 4X4 מסוגים ודגמים שונים, כדי להבין זאת. בזכות קבוצה קטנה ואיכותית ומזג אוויר נפלא היה לנו תענוג של יום

מרצדס SUV בטיול כביש-שטח בצפון מדבר יהודה

אנשי השירות של מרצדס יצאו בשני מחזורים לטיול כביש-שטח מודרך בצפון מדבר יהודה עם צי של מרצדס SUV מפנקים וחדישים.
סיכום טיול גיבוש ליועצי השירות של מרצדס בצפון מדבר יהודה 15-16/5/2023

סיכום טיול מועדון סוזוקי בשמורת נחל תבור, ממנחמיה ועד לגשר הרכבת הטורקי - 22/4/23

יצאתי עם מועדון סוזוקי לטיול בשמורת נחל תבור, מסלול מקסים ובתקופה זו הפריחה בשיאה, המים זורמים והצבע הירוק על כל גווניו, שולט כאן ביד רמה. הר תבור בולט בנוף כמעט מכל פינה במסלול ומשמש סוג של מצפן טבעי, שינויי הגובה תכופים והנהיגה עצמה היא תענוג מתמשך

סיכום טיול ג'יפים בירדן - 27-30/4/23

טיול ג'יפים לממלכה האשמית שממזרח לעבר הירדן, יפהפה ומרתק בשילוב מקסים של עוני מטריד עד פלאי תבל כמו העיר הנסתרת פטרה או שמורת וואדי רם שנראה שייך לכוכב אחר. קבוצה נהדרת, מזג אוויר מהחלומות ומאות ק"מ של דיונות בלתי נגמרות עשו לנו אחלה טיול

יומן מסע חוצה ישראל ב-6 ימים לרכבי 4X4 עם ובלי הילוך כוח - פסח 2023

מסע חוצה ישראל, מהחרמון בצפון ועד אילת בדרום כשרובו בשטח, הוא ללא ספק חוויה חזקה וטובה לחיים. אחרי כמה שנים שאני עושה אותו בפורמט של 5 ימים, החלטתי הפעם להאריך אותו ל-6 ימים מלאים, אבל אף אחד מאיתנו לא צפה מסע כל כך מרתק, שיתחיל בחשש ביטחוני אמיתי ונוכח בצפון ויתפתח למופע מופלא ועוצמתי של הטבע בדרום, עמוס בגשם, רוחות חזקות, שיטפונות, חסימות כבישים ותאי שטח נרחבים, שליווה אותנו עד לק"מ האחרון. בזכות קבוצה מדהימה וענקית של ילדים ומבוגרים, שהתקדמו בשיירה שהגיעה בחלק מהימים לאורך של 19 רכבים, זה היה ללא ספק מסע חוצה ישראל מוטרף ומהטובים שהובלתי

סיכום טיול מנחל פרס ונחל תחמס, דרך נחל אביה ואמציהו עד לים המלח - 11/3/23

בעקבות ביקוש לטיול שיצא שבועיים קודם לכן, יצאנו עם קבוצה חדשה למסלול טיול יפהפה בשמורת מדבר יהודה, לאורך נחל פרס ובסיומו, יצאנו לקטע ראלי קצר בנחל אביה ואמציהו, עד לנקודת המפגש שלו עם ים המלח, בנקודה הדרומית ביותר שלו