טיול ג'יפים דרום

דף 1 מתוך 21
סיכום טיול דיונות - 3/4/21

בשבת נעימה של תחילת האביב יצאנו לטיול ג'יפים בחולות כדי להשתשע בנהיגת דיונות מהנה

יומן מסע חוצה נגב - פסח 2021

מסעות חוצי ישראל לרוב יצאו בפסח האחרון, אז החלטתי לשנות כיוון לחוצה נגב. ארבעה ימים של נופי מדבר מהפנטים, מרחבי מדבר ועוד מדבר. אבל שלא כמו בחוצה ישראל שהוא מסע של הספקים ומרחקים, אנחנו נסענו קצת פחות קילומטרים בכל יום, בקצב יותר נינוח ורגוע, עם יותר אווירת שאנטי מדברית ופחות לחץ, ויותר עבירות ונהיגה טכנית. היה טוב, היה טעים, היה מאתגר. משובב נפש!

סיכום טיול יומיים בדרום של סובארו דרייב - פסח, 30-31/03/2021

חג הפסח, תקופה אידיאלית לטיולים ואנו קבוצה גדולה בת 12 ג'יפים של סובארו נפגשנו לטיול יומיים בדרום.
בטיול זה שילבנו נהיגה אתגרית, בריכת רחצה (עין עקב) ומעברים טכניים. החבר'ה היו על הכיפאק והתמונות מדברות בעד עצמן
תודה ל - חברת סמלת - יבואן סובארו בישראל

מסע אתגרי חוצה נגב - פסח 2021

את הנגב העצום ניתן לחצות בכל מיני דרכים, אך במסע שלנו, בחרנו להתחיל בהרי אילת ולסיים צפונה, בערבה.
במסע עברנו בפנינות טבע מהיפות שקיימות בארצנו, שילבנו אתגרים לא פשוטים, חלקם מוכרים וחלקם פחות, ופגשנו לא מעט בעלי חיים ששידרו אווירת ספארי, ממש כמו בסוואנה!

מועדון רקסטון מטייל במכתש רמון, 10/4/21

כה אמר אחד המטיילים בסיום הטיול: בשביל מה לבזבז את הכסף בחו"ל, עדיף מכתש רמון
צילמו: אדי ליטבק, אמיר נחומי

סיכום טיול במכתש רמון - סובארו דרייב, 20/03/2021

יצאנו לטיול קבוצה נהדרת של אנשים אוהבי טבע, שבאו להנות מנופים מדהימים של המכתש ומנסיעה בדרך מאתגרת אל מקומות נסתרים בתוך מכתש רמון

טיול למצוק ההעתקים ומנזר המרסבא - 29/3/21

אחריי שבחורף זכה ללא מעט גשמים, מדבר יהודה נשאר ירוק גם בחג האביב הפורח.
בפסח יצאנו לראות את פנינות הטבע שמתחבאות להן בצפון מדבר יהודה

יומיים קסומים במכתש רמון - טיול מועדון סוזוקי, פסח 2021

מכתש רמון, אחת מפנינות הטבע של ארץ ישראל, קיבל את פניו של מועדון סוזוקי בשלל צבעים, מסלולים מאתגרים ונופי בראשית
צילמו: עדינה שצ'ופק (צילומים מרהיבים), יוחאי רוס, אופיר מנשרי, כפיר ועקנין, ויעל כהנא

סיכום טיול לנחל צין - 3/4/21

נחל צין, השני באורכו בין נחלי האכזב של ארץ ישראל, הוא מוקד משיכה למטיילי רכב שטח.
גם אנחנו נפלנו ברשתו והשכמנו קום בדרכנו לשדה בוקר - נקודת המוצא שלנו
צילמו: מומי כץ, מאיה חדד, יובל לחמן ואמיר נחומי

סיכום טיול משפחות בשילוב מסלול רגלי לגב חווה 20/03/2021

רגע לפני הבחירות הרביעיות ומבול הטיולים של חג פסח, נפגשנו 8 משפחות לטיול מהנה המשלב נופי מדבר פתוחים ומסלול רגלי אתגרי

יומן מסע חוצה ישראל לנשים, פסח 2021

בוקר מוקדם במטולה, נשים עם ג'יפים עמוסים מתחילות להגיע ל"מצפה דדו". לאט לאט אני מבין את כמות הג'יפאיות שמגיעות לחצות איתי את ישראל. הכמות גדלה משנה לשנה, האיכות מסתבר לא נגרעה והיום אנחנו באמת חבורה גדולה ומרשימה.
לא אני ולא הן ידענו מה צופן לנו המסע...

סיכום טיול במדבר יהודה - 20/3/21

והפעם מפני ים המלח בגובה 392 מטר מתחת לפני הים, עד למרום הר מונטר 524 מטר מעל פני הים. 924 מטרים של מעלות ללא הפסקה!

סיכום טיול דרום אדום קצת אחרת - 9/3/21

החלטנו לשבור שגרה ולצאת באמצע השבוע לטיול פריחה בדרום. ציפינו לראות את האדום של הכלניות אך לצערנו נשארו מעט מאוד כלניות. לעומת זאת ראינו המון גוונים של ירוק ממש ''50 גוונים של ירוק''

סיכום טיול מועדון רקסטון לצפון הנגב - 13/3/21

יצאנו לטיול של מועדון רקסטון, המועדון הרשמי מטעם יבואן של סאנגיונג לישראל. הפעם ירדנו דרומה לביקור בנחל פרצים, בתצפית הר סדום, נחל אמציהו ונחל אביה, דרך הבשמים ונחל מישר.
מסלול חדש ויפה במיוחד המאתגר את הנהגים

סיכום טיול לחולות חלוצה 6/3/2021

ירדנו לדרום למסלול טיול מקסים במזג אוויר מצוין בחולות חלוצה, עמוס בשבילים מכל הסוגים, אינספור בורות מים, עתיקות וים של דיונות, כשבכל רגע נתון ראשו המנצנץ של המגדל בתחנה הסולארית באשלים שומר איתנו על קשר עין

טיול שברולט סילברדו ענקי מערד לים המלח

סילברדו הוא טנדר אמריקאי גדול המוביל את המכירות של הסגמנט בישראל. UMI - היבואן של שברולט לישראל חיכה בסבלנות לסוף הסגר השלישי והפיק אירוע רב טנדרים - עם כמאה סילברדו למסע הגדול מערד לים המלח וחזרה לארוחת צהרים אמריקאית בערד.
צילום: אליקו והמדריכים

סיכום מסע למדבר יהודה, סכיני השומרוני הטוב, המרסבא ומצוק העתקים – 13/3/21

טיול שכזה לא יוצא לנו כל פעם - נוף מרחיב לב, דרכי מדבר, אתגרים לא פשוטים שלאחר השיטפונות וחבורה של גיבורים

סיכום טיול סובארו דרייב לנשים – מרסבא, 5/3/2021

טיול למרסבא הוא תמיד מסלול מנצח. טיולי נשים בלבד כבר נמצאים מזמן אצלנו בסטטוס של כיף גדול, כי מה לעשות, בטיולי נשים יש דינמיקה מיוחדת והכל זורם קל וטוב. טיולי סובארו – כנ"ל. רכב נפלא, נוח ונעים, מפתיע ביכולות העבירות שלו ולא מעייף את הנהג והנוסעים. עכשיו תחברו את שלושת אלה ביחד ותבינו למה כל כך נהנינו!
סיכום טיול מיוחד של סובארו מטעם סמלת - היבואן הרשמי של סובארו לישראל.
מאת: דרור ברלי ויחיאל דניאל

סיכום טיול למישור אדומים, המרסבא, בור עוזיהו ומצוקי דרגות - 6/3/21

בוקר נפלא, מזג אוויר נהדר, נפגשנו קבוצת מטיילים במישור אדומים לטיול במדבר יהודה. חלוקת מכשירי קשר, הסבר על המסלול ועל הנקודות בהן נבקר, הוראות בטיחות ומתחילים

טיול מועדון סוזוקי SUZUKI  - לשממה של מרכז מדבר יהודה 13/2/21
טיול מועדון סוזוקי SUZUKI - לשממה של מרכז מדבר יהודה 13/2/21

נפגשנו בכפר הנוקדים במזג אויר פגז, שמונה ג'ימיני ושתי ויטארות.
אחרי סגר שלישי אין יותר טוב מלנשום אוויר צח ולהנות מיופיו של המדבר!