טיול ג'יפים דרום

דף 1 מתוך 17

סיכום טיול לנחל קדרון, מנזר המרסבא ומצוק העתקים - 4/5/19

ביום שבת מזג האויר היה מעולה, נפגשנו בבוקר, חיבוקים ונשיקות, דיבורים על המסלול ואמצעי זהירות, חלוקת מכשירי קשר ויוצאים לדרך

טיול מועדון סובארו דרייב לנחל קדרון, המרסבא ומצוק העתקים - 18/5/19

ביום שבת, 18/5/19 הגיעו מכל רחבי הארץ 21 בעלי סובארו xv ופורסטר אשר התחלקו לשתי קבוצות שעשו את אותו המסלול בכיוונים הפוכים.
שבת יפהפיה לטיול, ואנו יצאנו לבקר את המדבר

טיול בעקבות שטפונות - מועדון סוזוקי

בשבת ה-11/5/19 יצא מועדון סוזוקי להיפרד מהגבים המלאים לפני הקיץ המתקרב ובא

מועדון סובארו דייב במסע יומיים בדרום - פסח 2019

בחול המועד פסח באו מכל רחבי הארץ 12 בעלי סובארו XV ופורסטר.
היה מזג אויר חורפי, רוחות וגשמים אך זה לא מנע מאף אחד מהמטיילים להגיע לבקר את המדבר

טיול מועדון Jeep – ים החולות בנגב 6/4/19

מועדון Jeep הוציא קבוצה גדולה של גרנד צ'רוקים ורנגלרים למסע מהיר ב"ים החולות" של הנגב – חולות שונרה, עגור וחלוצה. אז עלינו וירדנו בדיונות, ברכב וברגל, ביקרנו בחורבות עתיקות ונשמנו אויר מדברי צלול מלוא הריאות

טיול בחירות 9/4/19 - ממצוקי דרגות למרסבא

​​​​​​​שני ימי בחירות ושבתון מאונס תוך חצי שנה – מה צריך יותר כדי לצאת לטיול? מזג האויר הנפלא, הביקוש והפופולריות של המסלול ממצוקי דרגות למרסבא ומישור אדומים מביאים אותנו לצאת אליו שוב ושוב – מסלול מרהיב ומענג של מדבר יהודה שליחו לא נס לעולם

טיול פסח 21-23/4/2019 בעקבות מבצע עובדה

70 שנה למבצע עובדה ההיסטורי וטיול חוצה נגב המסורתי בחופשת פסח חברו להם יחדיו למסע על הציר של חטיבת הנגב מבאר שבע לאילת. שלושה ימים של אויר, אווירה, עבירות, גיבוש, כיף וצחוקים, חברו לטיול שכל מי שלא הצטרף אליו, הפסיד...

יומן מסע מגוש עציון למדבר יהודה - מרץ 2019

מדבר יהודה פנים רבות לו - השטח של מדבר יהודה כל כך גדול ורחב שבכדי לגוון את המסלולים ולבקר במקומות הפחות מוכרים בו, בחרתי לרדת אליו מראש גוש עציון.
שיירה ארוכה של ג'יפים טיפסה במספר מעלות ונסעה בצירים מיוחדים ברחבי המדבר
הדריך: וייזל עדי

יומן מסע: מועדון סובארו דרייב בחולות חלוצה

יום טיול נפלא בים החולות של נגב המערבי, עם פריחות משגעות וקבוצה כיפית

טיול מועדון סובארו דרייב משמורת חולות משאבים לנחל לבן 2/3/2019

יצאנו לטיול הזה עם מועדון סובארו דרייב, למרות מזג האויר הגשום ששרר באזור עד פחות מיממה לפני שהגענו לנקודת המפגש, אבל חבורה מצויינת של אנשים ושיירה ארוכה של רכבי סובארו XV, פורסטר ואאוטבק, יכלו להם בקלות והרווח של כולנו היה מסלול חוויתי ויפהפה בחסות מזג אויר נהדר

סיכום טיול מועדון סוזוקי מערד לנחל פרצים - 23/2/19

מועדון סוזוקי יצא ליום טיול ג'יפים בשטח וסיים (בשלום) ועם הרפתקאות רבות.
כבוד למשתתפים!

מגבי צין לגבי פרס ועוד

שבת חמימה אחרי שבועות של מזג אוויר משוגע משהו, כזה שמילא את הגבים, והרטיב כהוגן את השטח, זה בדיוק הזמן לצאת ולבקר במספר גבים.
הפעם, המסלול הקלאסי של מכתש קטן, נחל צין, גבי שיש, גבי צין ולקינוח - גבי פרס
הדריך: וייזל עדי

טיול מועדון Jeep רנגלרים ורוביקונים – נחל ערוד ומעלה רמון 22.2.19

למסלול נחל ערוד ומעלה רמון יש מוניטין קשוחים בקרב הג'יפאים בישראל ועל כן, למסלול מאתגר שכזה יוצאים בקבוצה של רכבי שטח קשוחים אמיתיים – Jeep רנגלר ורוביקון. החורף צבע את המדבר בצבעים מדהימים, מזג האוויר האיר פנים וכצפוי, הערוד והרמון שירגו מולנו את שריריהם - אבל הרנגלרים וחבורת נהגים ונהגות מצויינים יכלו להם, באחד הטיולים המצויינים שהיו לנו

טיול ג'יפים מאשלים לשדה בוקר

הצירים היפהפיים באיזור הר בוקר סומנו ונפתחו בשנה שעברה ואני קפצתי לביקור-נימוסין רק בדצמבר השנה. הנופים מרהיבי העין והצירים הטכניים שכנעו אותי למהר ולהוציא לשם טיול. עם מזג אויר נפלא וקבוצה מצויינת, כבונוס לפתיחת התאבון התחלנו במעלה משורה, דגמנו את הר בוקר וסכין ציפורים וסיימנו בגבעות כבודה ושמורת רכס ברנע, בואכה שדה בוקר