בקרת יציבות

דף 1 מתוך 1

מבחן האייל או למה צריך בקרת יציבות

בשנת 1997 בעת מבחני ההשקה של מרצדס A קלאס - אז סגמנט חדש לחלוטין במרצדס, התהפכה המרצדס הקטנה בבדיקה של 'מבחן האייל' (MOOSE TEST) הבודק את יציבות הרכב. מרצדס עצרה את ההזמנות, החזירה את אלפי כלי הרכב שכבר הופצו בעולם ושדרגה את הקלאס A עם מערכת אלקטרונית מבית BOSCH השומרת על יציבות הרכב - ESP. עם השנים הפכה המערכת ESP - שם שמור של חברת בוש, או בשמה הכללי ESC לתקן וחובה בכול כלי רכב (הנמכר במערב) והיא נבדקת במבחני דרכים לכלי רכב חדשים. מצ"ב סרטוני בדיקה של האתר השבדי Teknikens Varld לטנדרים ולג'יפ גרנד צ'רוקי.

טויוטה מעדכנת את סדרת 70 של הלנד קרוזר

אחד מהדינוזאורים האחרונים בעולם רכבי השטח עובר בימים אלה מקצה שיפורים רציני, שמקדם אותו לעידן המודרני

התהפכות או בקרת יציבות

שלוש תנועות הגה והרכב מתהפך! או מערכת בקרת יציבות - ESP המונעת התהפכות.
צפו בסרטונים ובהסבר על מערכת הבטיחות מהחשובות ברכב.

הפתרון הטכנולוגי - חלק שני

בקרת משיכה (TC) ובקרת אחיזה (ESP) הן מערכות הבטיחות המובילות כיום את עולם הרכב. באמצעות שליטה ממוחשבת על הבלמים והמנוע הן מאפשרות לרכב לצאת בשלום ממצבים של היגוי יתר ותת היגוי

TSS

מערכת הבטיחות האקטיבית החדשה של טויוטה המותקנת לראשונה בקורולה שהושקה הקיץ (2016) בישראל.
מערכת ה-TSS כוללת בין היתר מערכת למניעת התנגשות, מערכת התראה לסטייה מנתיב, זיהוי תמרורים ומערכת אורות גבוהים אוטומטית. TSS - Toyota Safety Sense

DSC

ESP

בקרת יציבות

דף 1 מתוך 1