שטח 4X4 > יומני מסע בארץ > טיולים ומסעות בארץ

חוצים את בקעת הירדן טיול מועדון ג'יפ 7/5/16

הכל התחיל כשביקשו ממני להחליף את עדי שהיה אמור לקחת את מועדון ג'יפ למקום האהוב עלי ביותר שהוא כמובן - אצלי בבית בבקעת הירדן.

צילם: אבי בן שלוש

המקום שממנו היה הטיול ה''מקורי'' אמור להתחיל חסום וביחד עם עדי החלטנו להתחיל בטיפוס אתגרי לסרטבה. לאט, לאט בשבת התחילו להגיע החברים. כמה רנגלרים, רוביקון אחד, 2 גרנד שירוקי וליברטי 1 (שעמד בכבוד בכל האתגרים). נפגשנו בתחנת הדלק אשר נמצאת במפגש הבקעה ומשם יצאנו מיד לאחר תדריך לחלק האתגרי של הטיפוס לסרטבה דרך אנדרטת הבקעה.

החברים התמודדו עם כל האתגרים, עשינו עצירה וקצת הסברים בעין סרטבה שבינתיים כבר יבשה לגמרי. ירדנו מהסרטבה לכיוון יפית לאורך מטעים צעירים מאוד של תמרים ומטעי הרשת של הפלפלים של עזריאל שני ידידי מהבקעה.

משם המשכנו לכתף המחרוק ומשם לשלוחה של שמורת חרובה. סיימנו בביקור קצר בכרמים של בקעות כולל הסברים על סוגי גידול הענבים וטעימה קטנה. מהכרמים של בקעות נסענו למעלה שי אשר פעם היה הציר הראשי המחבר בין יישובי ''גב ההר'' של בקעת הירדן לציר 90. הציר הינו סלול אבל מאוד צר ועם לא מעט צמחיה בדרך.

כשסיימנו המשכנו לעין סוכות לטבילה המסורתית של סיום טיול מוצלח בקבוצה. היה לי כיף גדול להדריך את החבר'ה מהמועדון. חבורה איכותית וכיפית.

 

לפרטים ולהרשמה לטיולים ולמסעות הבאים - הקליקו כאן

תגובות

0 תגובות