שטח 4X4 > יומני מסע בארץ > טיולים ומסעות בארץ

טיול מועדון סוזוקי לנחל געתון וכזיב 21/5/16

קבוצה של טיילים וותיקים ומנוסים, כולם בעלי סוזוקי לסוגיו, התקבצה לטיול שבת מרתק בנחל געתון וסביבתו, נחל כזיב ומבצר המונטפורט. מזג האוויר היה נהדר וכלי הרכב והנהגים התמודדו למופת עם האתגרים שהיו בדרך.

כשהודיעו לי שאני מוביל טיול של מועדון סוזוקי המתנה את ההשתתפות בבעלות על ג'ימני או ויטארות ממוגנות חשבתי לעצמי שאני הולך לפגוש חבורה של חבר'ה צעירים הרפתקנים. ובכן, לא ממש.... בלי לבדוק לעומק אני מעריך שגילי המופלג (53) היה קרוב ואולי אפילו מתחת לממוצע. אבל מה - הרפתקנים, נהגים טובים ואנשים מעניינים אחד אחד.  הטיול החל בביקור קצר בבריכה שבמחצבה המושבתת הקרובה, שם נובעים מים בתפוקה מרשימה אבל הסביבה לא נקייה ומזמינה לצערנו. משם נסענו לחניון נחל געתון (וחירבת געתון הצמודה) לארוחת בוקר.

לא לפני שחילצנו מישהו ש"התיישב" על סוללה

לא לפני שחילצנו מישהו ש"התיישב" על סוללהלא לפני שחילצנו מישהו ש

אחרי האוכל נכנסנו לנחל געתון שהיה מאתגר למדי לכלי הרכב. רצף ארוך של בולדרים ומעברים טכניים לא פשוטים בעיקר לבעלי הויטארות הלא מוגבהות. יש לציין שכולם עברו את זה ללא נזקים ובקור רוח.

אחרי הנסיעה המעניינת בגעתון עלינו דרך מעונה לכביש 89 לנסיעה קצרה על אספלט ומהר מאוד ירדנו לשטח בדרכינו לתצפית על מבצר המונטפורט ואחכ ארוחת צהריים בצל עצי אלון ענקיים. משם המשכנו לעין חרדלית שבנחל כזיב לטבילת רגליים במים הצלולים והקרים שבצל עצי דולב ענקיים - ממש פסטורליה.

תודה לקבוצה הנהדרת, מאוד מאוד נהניתי להוביל אתכם. מקווה שנתראה בטיולים נוספים. 

לפרטים ולהרשמה לטיולים ומסעות באתר השטח - הקליקו כאן לפרטים ולהרשמה לטיול מועדון סוזוקי הבא - הקליקו כאן

תגובות

0 תגובות