סיכום טיול סובארו דרייב במדבר יהודה - 20/5/17

נפגשנו בשבת 20/5/17 בבוקר - 12 רכבי סובארו למסלול מדהים ומאתגר מערד לים המלח.
לשמחתי כולם הגיעו בזמן והתכנסנו לשיחת היכרות ותדריך לפני יציאה - מכייון שהמסלול מאתגר ודורש מיומנות נהיגה היה לי חשוב לתת דגשים חשובים לנהיגה וכמובן שמחתי על ההקשבה.

יצאנו לדרך לכיוון הר יהל.

חלקו הראשון של היום מספק לנו תצפיות נוף מהממות בדרכינו לכיוון ים המלח.

בהגיענו לירידה מהר כיפון הגענו לנקודה המאתגרת ביותר במסלול - מדובר בירידה חדה ומספר מדרגות סלע.

לאחר בחינת נתיב הנתיב הנכון לאט ובזהירות ירדנו אחד אחד ללא גרימת נזק ובהנאה רבה תוך כדי שהמשתתפים מפגינים מקצועיות - היה כייף גדול.

לקראת צהריים עצרנו מתחת לגשר בנחל חימר לארוחת צהריים קלילה ולאחריה המשכנו בדרכינו לכיוון מזרח על ציר הגז לכיוון מעלה עזגד.

נהנינו מנופי הדרך ותצפיות הנוף והכול זרם לפי התוכנית...

לאחר הצהריים הגענו לחלק האחרון במסלול נחל סדום.

נהנינו מאתגרי האבירות ומיופיו של המקום ולקראת הערב הגענו לשפך נחל זהר לנקודת הסיום.

בשיחת הסיכום שמחתי לשמוע שכולם נהנו מהיום, לי כמדריך היה יום מהנה ומוצלח ובלי אף נזק לכלי הרכב - היעדים הושגו וכולם מרוצים.