טיול מועדון ג'יפ ברמת הגולן, יוני 2017

ושוב היבואן של ג'יפ, חברת סמל"ת, החליט לפנק את לקוחותיו הטובים בחויה מוטורית בשטח. הפעם טיול ג'יפים (אמיתיים) לרמת הגולן עם הרבה מים, נופים מרשימים ופינוקים...
BE THE ONE. JEEP
צילם: אבי בן שלוש

הג'יפ הכחול

הכל התחיל ביום חמישי כשנסעתי לת''א לקבל את רכב הרנגלר הכחול והמיוחד שלי כמובן תוצרת ג'יפ... הרכב חיכה לי והיה מוכן ומצוחצח לא כאילו הוא הולך לצאת לטיול שטח אלא כאילו אני לקוח חשוב שהגיע לנסיעת מבחן... פשוט כייף לקבל ככה רכב.

בשישי בבוקר הצטרף אלי חברי אבי בן שלוש המכונה ע''י חבריו אב''ש שהוא גם צלם וזה תמיד מוסיף לטיול שכזה. הגענו לתחנת הדלק בקיבוץ האון ולאט לאט התחילו לזרום הרכבים. הראשונה הגיעה (איך לא) חני מנהלת קישרי הלקוחות של החברה עם חברתה מורן לאחר בירורים ועיכובים קלים אנחנו 10 ג'יפים שיוצאים לדרך.

מטפסים לרמת הגולן

התחלנו בטיפוס... מהאון דרך אנדרטת הטייסים התורכיים ועליה לעין שוייח הלו הוא עין שריר. לאחר הליכה של כ-200 מ' התגלתה לנו בריכה לא ממש מלאה עם לא מעט צפרדעים ועם המון עצים מסביב. עץ התאנה מרשים ואם היינו מגיעים בעוד כחודש היינו יכולים להינות מפרותיו.

משם המשכנו לעלות לכיוון עין תאופיק כשלפני אנחנו עושים סיבוב קצר מסביב לבונקר של תותחי נברון ומשם להפסקת ה''בוהוריים'' שלנו בעין תאופיק (נקרא גם עין עקב).

בעין תאופיק חורשה עם נחל קטן ונעים ולצידה שולחנות וכחני מחליטה לפנק אז היא בהחלט יודעת איך. בצורה שקטה הוציאה את המטעמים שהביאה איתה עטופים ונראים מדהים וטעימים לא פחות. היה שם באמת הכל מהכל כולל פירות חתוכים כאילו עכשיו הגיעו מהמסעדה.

תחשבו על יום חם... ופתאום פורסים לכם בשטח ארוחה שלא רק נראית נפלאה אלה גם טעימה מאוד ולקינוח אבטיח ואננס - פשוט כייף!

המשכנו צפונה על דופן הרמה, עברנו בונקר עם נוף משגע דומה פילבוקס עגול שמשקיף על הכינרת וכל הצד המערבי ולצערנו רואים די בבירור את האי שנחשף בצידה הדרומי של הכנרת.

ממשיכים על רמת הגולן

לאחר צילומים והתרשמות מהנוף המשכנו צפונה לכיוון מבוא חמה דרך נחל מיצר עד לירידה לעין איה - מקום מקסים לרחוץ בו עם עץ דומים ענק.

חזרנו לכביש הראשי, עברנו את בני יהודה וירדנו אל השביל המסומן בירוק, שם נפרדנו ממחצית מהחבורה שהיתה צריכה להגיע הביתה לפני כניסת השבת.

הדרך למטה לנחל אל על עד גבי סמך לא פשוטה וגם העליה לאום קנטיר הייתה מעט מאתגרת... אבל אנחנו נוסעים בג'יפים ואין כוונתי לרוביקונים או אף לרנגלרים אלא לגראנד צ'רוקי המפואר ולרנגייד שנעדר בו הילוך הכח - כל הג'יפים עשו את כל המסלול כמו גיבורים.

סיימנו את המסלול מרוצים כשהקטע האחרון היה מאתגר במיוחד.

יצא לי להכיר חבורה נפלאה ובניצוחה של חני באמת היתה חוויה שאשמח לקחת בה חלק שוב ושוב.

מודה לכל המטיילים היה פשוט יום שישי של כייף.