טיול ג'יפים צפון

דף 1 מתוך 23
טיול ליום הבחירות 27.2.24 נחל תבור ורמת סירין

כמו בכל יום בחירות, גם הפעם, יום הבחירות לרשויות המקומיות, בחרנו לנצל את יום השבתון ואת מזג האוויר הנפלא של סוף החורף על מנת לטייל. נחל תבור ורמת סירין הם איזור מהמם ביופיו שזו בדיוק העונה שלו ויחד עם זאת, התחזיות הבטיחו גשם מדי פעם ובאיזור הזה, גם גשם קטן עלול לייצר דרמות גדולות. זה לא קרה, תודה לאולוהים.... והיה לנו טיול מושלם!

סיכום טיול לגליל התחתון ונחל תבור 19/1/24

מאמצע החורף ועד האביב יש לנו חלון קצר להנות ממסלול ירוק ופורח שחוצה נחלים ומטפס על רמות.
נחל תבור, נחל יששכר, רמת יששכר, רמת סירין, אלו הם חלק מהמקומות בהם ביקרנו, כולם ירוקים וכולם פורחים.

סיכום טיול מועדון רקסטון - מהירדן לרמת סירין - 2/9/23

שבת ה-2/9/23 קיבצה נבחרת על טהרת הרקסטון, בטיול שהתחיל נמוך, סמוך לנהר הירדן, ומיד טיפס אל התצפיות הגבוהות שבאזור. ויש רבות, לכל הכיוונים

סיכום טיול מועדון רקסטון - חוצה רמות מנשה לשמורת הטבע חוף גדור - 12/8/23

זה כבר כמעט אמצע חודש אוגוסט, וכמיטב המסורת של מועדון רקסטון בחסות היבואן, נפגשנו בבוקר שבת לטיול בעבירות קלה שחוצה את רמות מנשה לאורך של כמעט 100 ק"מ, באזור רמות מנשה דרך מועצה אזורית אלונה, עמק חפר ונחל אלכסנדר עד לשמורת חוף גדור הנפלאה, עם התחלה של גל חום קיצוני האופייני בתקופה הזו של השנה.

סיכום טיול מועדון ג'יפ BY אוטומקס בציר המוסכים - 29/7/23

אמצע הקיץ, בדיוק בין יולי לאוגוסט, אבל כמה אמיצים מבין חברי מועדון ג'יפ BY אוטומקס לא נבהלו מהחום הגדול והגיעו לטיול ברמת הגולן, במסלול בעל השם המאיים "ציר המוסכים", ויכלו לו. ובהתאם, היה חם, אבל גם רטוב ומרענן וממש טוב

סיכום טיול ג'יפים - יומיים רטובים בגולן הרותח - 11-12/08/23

כדי לצלוח יומיים רותחים בגולן, דילגנו בין מקורות מים נסתרים ומיוחדים, שנחצצו בלילה קריר באחת מהפסגות הגבוהות והחשוכות, על מנת להנות ממטר המטאורים

סיכום טיול ג'יפים חוצה רמות מנשה לשמורת הטבע חוף גדור - 18/8/23

שישי בבוקר, אמצע אוגוסט, בחוץ מעונן, אביך וחם, אפילו חם מאוד. אבל חבורת הטיילים שלנו לא מוותרים ונפגשים לטיול בעבירות קלה שחוצה את רמות מנשה לכיוון דרך נוף גלעד, מועצה אזורית אלונה, עמק חפר, לאורכו של נחל אלכסנדר ועד לשמורת חוף גדור. נסיעת שבילים של כמעט 100 ק"מ, כשבסופה מובטחת טבילה נהדרת בחוף ים מהיפים בארץ, בערבו של יום שישי ולקראת קבלת השבת

טיול משפחות מרענן במעיינות הצוננים של רמת סירין - 14/7/2023

בוקר שישי בתחילתו של סופ"ש עם צפי לעומס חום קיצוני, יצאנו לטיול שכולו דילוג בין המעיינות המפתיעים של רמת סירין. נופים פתוחים, רוחות חזקות ותחנות רוח המפיקות חשמל

סיכום טיול ג'יפים מעין תאופיק, דרך נחל דישון לקרן נפתלי - 29/7/23

קיץ וחם מאוד, אבל בשביל זה יש מלא מעיינות ומים זורמים מפוזרים ברחבי רמת הגולן ורק צריך לדעת להגיע אליהם. פרט לכך, יש ים של עצים שעושים צל ומאחר ורוב הזמן אנחנו בנסיעה, אנחנו נהנים מאוויר קריר שיוצא מה..מזגן. בקיצור אין באמת סיבה להישאר בבית, אז יצאנו בשיירה ארוכה לטיול מקסים ומרענן עם חבורה נהדרת

סיכום טיול מועדון סוזוקי בדרום רמת הגולן - 15/7/23

בבוקר שבת לוהט הגיעו שתי קבוצות של סוזוקים צבעוניים להתמודד עם מסלול טיול שפעם היה משפחתי וחביב, אבל מסתבר שהוא הולך ומתכנס להגדרת "קצר אבל עבה", כזה שמתחילתו ועד סופו נוסעים במצב LOW..... באו, התמודדו ויכלו לו. היה חם, היה מאתגר, היה כיף.
הדריכו: אמיר נחומי ודרור ברלי

יומן מסע חוצה ישראל לנשים, יולי 2023

מסע חוצה ישראל ביולי הוא לא עניין של מה בכך, במיוחד כשהודיעו שבשבוע שבו נצא אנחנו צפויים לגל חום קיצוני. האם זה עצר את הנשים שלנו? מיותר לציין שלא. האם הן הכינו תוכנית מילוט אם זה יהיה בלתי נסבל, חלקן כן... האם כולן סיימו את המסע? בהחלט כן. חוצה חם ומלא בהפתעות היה לנו ולא הייתי משנה כלום בחמשת הימים שעברנו בחוצה הזה. מסע חוצה ישראל בוטיקי עם חבורה משגעת של נשים יצא לדרך...

סיכום טיול מועדון רקסטון - מורשת, נחלים ותצפיות בדרום רמת הגולן, 8/7/23

מועדון רקסטון - מועדון השטח הרשמי של סאנגיונג מטעם היבואן, יצא לטיול מיוחד בדרום רמת הגולן, שכלל את מורשתו של המרגל אלי כהן, מעיינות חמים וקרירים, תצפיות מרהיבות ומסלול מאתגר לנהיגה

סיכום טיול ג'יפים יומיים ברמת הגולן - חג שבועות 2023

בחג השבועות יצאנו ליומיים של כיף ברמת הגולן. טיול ג'יפים שהתחיל בדרום רמת הגולן בדילוג מבריכה לבריכה והמשיך עד למרגלות החרמון

זום טרקטורונים בטיול זוגות בגלבוע ורמת יששכר - 19/05/2023

מועדן זום הוא כבר מזמן משפחה! בזכות איתי וגיא שעושים חיבור מדהים בין אנשים וכלי רכב מצוינים באופן ייחודי ומקצועי.
כיף אדיר להוביל ולהיות שותף ואירועים של המועדון, הפעם במתכונת שונה - זוגות עם לינה במלון וטיול למחרת, היה מדהים

סיכום טיול מועדון לנד רובר לגליל, לציון מבצע חירם - 6/5/23

בציון 75 שנה להקמת המדינה. יצאנו לגליל תחת הכותרת "בעקבות מבצע חירם" עם שיירה של לנד רוברים בחסות מועדון לנד רובר של חברת "המזרח" ליום נהדר בגליל.
משפחות ובני גילאים שונים, מקטן לגדול, חלקנו את אהבת הארץ, עם הנהיגה והאירוח ברכב הנפלא של לנד רובר

סיכום טיול מועדון סוזוקי אל הגלבוע, עמק חרוד ונחל תבור - 20/5/23

מועדון סוזוקי יצא הפעם לטיול בנחל תבור וסביבתו. מהאזורים היפים ביותר בארץ בעונה זו של השנה. הכל ירוק, פריחה מהממת, נחלים זורמים, פרות הרועות בשטח, מעברי בוץ מעניינים ועוד אתגרי נהיגה ונופים מהממים.
יצאנו לטיול באזור הפורח והמיוחד ביום שמשי ונעים בו נהנינו מכל רגע!

סיכום טיול מועדון סוזוקי מעין יזרעאל לגזית - 20/5/23

בבוקר שבת יצאנו עם חבורת מועדון סוזוקי לטיול קליל בין הנופים היפים של הגלבוע

טיול ללקוחות דאצ'יה דאסטר 4X4 בגליל התחתון המזרחי - 20/5/23

מועדון הדאסטרים מטייל במזרח הגליל התחתון - 26 דאסטרים, בשתי קבוצות שנסעו בכיוונים הפוכים, פשטו על תא השטח המעניין הזה. בדרכם דילגו בין הנחלים יששכר, תבור, רכש, רמות צבאים וסירין. תצפיות מדהימות על הכנרת ובקעת בית שאן, מעיינות ומים זורמים - בקיצור, כל מה שצריך בשבת טובה.
על היוזמה - פריסבי - יבואנית דאצ'יה לישראל.
הדריכו: דרור ברלי ושלמה הלב"ץ

סיכום טיול מעיינות ונחלים בצפון - 5/5/23

עם הגעתו של החום מגיע הרצון למים, והצפון תמיד עונה על הרצון הזה. לאחר חורף מוזר למדי, יצאנו לבחון נחלים ומעיינות בצפון, כאלו שמחייבים טבילת התרעננות!

פתיחת עונת הרחצה במעיינות הצוננים של רמת סירין - 13/5/2023

בוקר שבת של אמצע האביב הישראלי, יצאנו לפתוח את עונת הרחצה בטיול שכולו דילוג בין המעיינות המפתיעים של רמת סירין.