שטח 4X4 > כתבות > חדשות

ג'יפ קומפאס החדש הושק בישראל

הדגם החדש יתחרה בסיגמנט הצפוף של רכבי פנאי קומפקטיים, והוא מוצע במחיר השקה של 199,900 שקל

קבוצת סמל"ת, יבואנית JEEP לארץ, השיקה היום באולם התצוגה המרכזי בהרצליה את הקומפאס החדש, רכב פנאי קומפקטי שינסה להתחרות בפלח שוק צפוף מאוד. סמל"ת ממתגת את הדגם החדש כרכב פרימיום, ומציבה אותו מול כלי רכב דומים של מותגי יוקרה אחרים כמו וולוו ואאודי, אבל הוא יכול לקרוץ גם למי שכיוןן תחילה נמוך יותר, במיוחד עם מחיר ההשקה המפתה.

הדגם החדש מצויד במנוע 1.4 ליטר טורבו המספק 170 כ"ס ו-25.5 ק"ג, עם תיבה אוטומטית בעלת תשע מהירויות והנעה 4X4 קבועה. הרכב מצויד בבורא מצבי נהיגה המוכר מדגמים אחרים של ג'יפ (אוטומט, שלג, חול ובוץ) ויש אפשרות לנעילה של הדיפרנציאל המרכזי. עם מרווח גחון מכובד של 21.5 ס"מ, סביר שאפשר יהיה לרדת איתו לשטח שמעבר לשבילי קק"ל.

מבחינה בטיחותית, הקומפאס מצויד בשש כריות אוויר ובכל בכל המערכות החדישות: בקרה סטטי הנתציב עם תיקון היגוי אקטיבי, בקרת שיוט אדפטיבית מלאה עם מנגנון זחילה בפקקים, מערכת התראה בפני התנגשות עם בלימה אוטונומית בעת חירום. כל המערכות הללו מוצעות בשתי רמות הגימור, לימיטד ולימיטד פלוס. באחרונה תקבלו בנוסף חישוקי 19 אינץ' (17 ברמת הבסיס), צביעה דו-גוונית וגג זכוכית פנורמי.

מבחוץ, הקומפאס נראה ממש כמו גרנד צ'ירוקי מוקטן, עם היצע צבעים רענן וצעיר. בפנים תקבלו מושבי עור משולבים בבד, בקרת אקלים מפוצלת, פתחי מזגן מאחור ושני מסכי מידע.

מחירו של הקומפאס עומד על 209,900 לדגם הלימידט ו-229,900 לפלוס, כשהלימידט מוצע במחיר השקה לזמן מוגבל שעומד על 199,900 שקל.