שטח 4X4 > כתבות > חדשות

מיצובישי טריטון אבסלוט – קונספט לטנדר ביצועים?

בתערוכת הרכב בבנגקוק הציגה החברה דגם קונספט של טנדר שנראה מוכן ל"תת בראש" לפורד ריינג'ר רפטור

תחום הטנדרים המכוונים לביצועי שטח נשלט במשך שנים רבות של ידי הרפטור של פורד, שנבנה על בסיס ה- F-150 (קישור לכתבה על הרפטור). הדרישה מצד הקונים לכלי עם ביצועים דומים אבל קטן יותר במימדיו הביאה לעולם את הפורד ריינג'ר רפטור (קישור לכתבה על הריינג'ר), ונראה כי הכיוון הזה קרץ גם לחברת מיצובישי שהציגה השבוע בתערוכת הרכב של בנגקוק, תאילנד, דגם קונספט שקיבל את השם טריטון אבסלוט (Triton Absolute).

הקונספט, שנראה ממש בשל ומוכן לייצור המוני, משדר קשיחות וקרביות. החבילה כוללת הגבהה של שני אינץ', צמיגי שטח על חישוקי בידלוק, וכנפונים רחבים שנועדו לחפות על הצמיגים הרחבים. נעשה שימוש נרחב בקרבון-פיבר בכל מקום אפשרי, כולל דלת הארגז העשויה כולה מחומר זה. זאת דרך מקובלת להשיג הפחתה במשקל הרכב מבלי לפגוע בחוזק המבני. אלמנטים בולטים נוספים כוללים מיגון תחתי, ידיות אחיזה בצבע אדום מעל כל דלת, פנסי לד על הגג וסבכת גריל שחורה.

במיצובישי לא רתמו יותר מדי פרטים טכניים על הקונספט, אבל סביר להניח שהמכלולים המכניים דומים או אפילו זהים לטריטון הרגיל (קישור למבחן דרכים לטריטון). הצגה של קונספטים כאלה, שהם ממש על סף ייצור, נועדה כדי ל"משש את הדופק" של הקהל הפוטנציאלי. אם נרשמת התלהבות, אפשר לגשת לייצור באופן כמעט מיידי. וזה אומר, שאם יחליטו בחברה ללכת על זה, האבסלוט יכול להגיע לשווקים כבר בשנה הבאה.