אופנועים / טרקטורונים > כתבות אופנועים

ימאהה YAMAHA YZF – R125 החדש בישראל

יבואנית ימאהה בישראל, מודיעה על הגעתו לארץ של הדגם הספורטיבי והמתקדם ביותר של הימאהה YZF–R125 עם מנוע 125 סמ"ק חדש לחלוטין עם תזמון שסתומים משתנה

המנוע

מנוע ה-YZF–R125 החדש לוקח את ביצועי ה-R125 כמה צעדים קדימה עם מנוע חדש לחלוטין שמציע מומנט רב יותר ורצועת אספקת כח רחבה וחלקה יותר. מערכת חדשה של תזמון שסתומים משתנה (VVA) מבצעת אופטימיזציה של פעולת השסתומים בכל רוחב קשת הסל"ד והתוצאה המתקבלת הם מומנט ותאוצה טובים יותר החל מסל"ד נמוך ועד למנתק ההצתה. בנוסף, ראש צילינדר חדש והקטנת תא הבעירה מביאים ליעילות גבוהה יותר של פעולת המנוע ורצועה כח רחבה יותר.

גם מערכת הזרקת הדלק ומערכת הקירור הם חדשות לחלוטין, כאשר התוצאה המתקבלת היא תגובת מנוע חזקה, קלה ונשלטת וקירור יעיל גם בטמפרטורות גבוהות ותחת עומס.

שלדת Deltabox חדשה

ה-YZF–R125 בעל לשלדת Deltabox חדשה ומתקדמת עם תכנון גיאומטרי חדש כך שהרכיבה על ה-YZF–R125 מעניקה חווית היגוי קלה, וחלקה. הבולם הקדמי, בקוטר מכובד של לא פחות מ-41 מ"מ, מסייע גם הוא לחווית הרכיבה, במיוחד במהירויות גבוהות בהם נדרש שיכוך יעיל ביותר. השלדה החדשה מציגה גם זרוע אחורית קצרה יותר מאלומיניום. שינויים אלו בזרוע האחורית מעניקים לYZF–R125- התנהגות ספורטיבית וקלילה, וגם מסייעת להקטנת המשקל הבלתי מוקפץ. מצמד מחליק חדש מאפשר הפעלה קלה יותר של ידית המצמד, ומסייע במניעת נעילת הגלגל האחורי בעת הורדת הילוך.

צמיג חדש ורחב יותר

ה-YZF–R125 בעל צמיג אחורי רחב במידות 1407017 שנועד לספק אחיזה גבוהה בהתאמה לביצועי המנוע והשלדה החדשים.

עיצוב חדש

עיצוב ה-YZF–R125 החדש ממשיך את הקווים שמאפיינים את משפחת ה-R של ימאהה. פנסי ה-LED בחזית ומאחור והחיפוי החדש חולקים קווים זהים עם ה-YZF-R1M האייקוני עד לפרטים הקטנים כדוגמת כונסי האוויר בזנב ומגן ידית הבלם המוכר ממרוצי ה-MotoGP.

מעבר לכך, לוח השעונים החדש מציג פיצ'רים מתקדמים מעולם המרוצים – נורת חיווי להתראה על הצורך להעלות הילוך, נורת חיווי מצב תיבת הילוכים וחיווי על מצב מערכת תזמון השסתומים.

ה-Yzf-R125 זמין בצבעים:

Yamaha blue

Tech Black

Competition White

מחיר: 28,985 ₪ כולל הוצאות ואגרות רישוי