שטח 4X4 > כתבות > ספורט מוטורי

מרוץ ראשון - ליגת עבירות אקסטרים 2019

4 שנים חולם מיכאל חן - מתחרה ויזם בתחום העבירות של הספורט המוטורי, על תחרות ראויה ומכובדת כאן בישראל. חולם - יוזם - ולבסוף גם מצליח!
נאור כהן - צילם ומסכם את התחרות הראשונה בליגת עבירות אקסטרים לשנת 2019 שהתקיימה ביום שישי האחרון בטל שחר שלמרגלות הרי ירושלים



ספורט מוטורי במיטבו

יום שישי השעה 10 בבוקר... ברקע נשמעות שאגות המנועים, שבמשך 4 שנים חיכו לרגע הנכסף - תחרות עבירות בארץ הקודש!!

עשרות מתחרים מתייצבים על קו הזינוק - חלקם וותיקים ורובם חדשים שזו להם התחרות הרשמית הראשונה. המרוץ החל כשכל נהג ונווט נותנים 100% מיכולתם כדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר. בעמדה הקרובה ביותר כצלם... אתה רואה את הזיעה ואת ההתרגשות של הנהגים שזה סוף סוף קורה..

הצמיגים אוחזים, מנסים לטפס מעלה ומעיפים סלעים ואבנים לכל כיוון, המתלים נמתחים, השלדות זזות באי (בשיא) הנחת, המנועים שואגים לכל עבר והקהל בהתרגשות גדולה, שכן זה קורה! סוף סוף אצלנו במדינת ישראל.
עשרות כלי רכב, ג'יפים ובניהם מפלצות ענק, שפשוט שוברים ועוקרים את הסלעים או שחלקם נשברים גם בעצמם כדי לתת פייט מטורף לשאר המתחרים ושואו נהדר לצופים.
אני כצלם ניסיתי להתקרב ולהגיע לזוויות הטובות ביותר כדי שאתם תראו מה שבאמת קרה שמה ויכול לסכם כי זו חוויה אדירה כצלם וגם לכל הקהל שאגיע לפסטיבל המוטורי ופתיחת ליגת העבירות 2019.



משתתפים ותוצאות:

משתתפים ותוצאות:

קישורים לתחרויות דומות בחו"ל:

כנגד כל הסיכויים - קינג אוף דה-האמרס

המירוץ לצד המירוץ והמירוץ בתוך המירוץ

קרואטיה טרופי 2014

ואף על פי כן נוע תנוע - צוות ניר קרואטיה טרופי 2013