שטח 4X4 > יומני מסע בארץ > טיולים ומסעות בארץ

טיול נשים טוסקנה - 12/3/21

יצאנו לטיול ג'יפים מיוחד לנשים בלבד במסלולים יפיפיים בעונת האביב כשהשטח כולו ירוק ופורח

"למה שאני לא אקח את הג'יפ של בעלי ואצא לשטח עם חברות?"
זו השאלה שעולה תמיד בטיולי נשים, ואכן הפעם הגברים פרגנו בענק. אבל הנשים הללו באמת לקחו את היציאה המטורפת צעד קדימה והחליטו גם ללמוד איך - איך לנהוג מהצעד הראשון, מתי להכניס 4×4. למדו להכיר את השטח ברמה הכי ארצית, שזה אומר לצאת מהרכב להסתכל ואפילו לגעת, ואכן הטיול היה לאחר טפטוף גשם קל וההבנה שהנהיגה היא אחרת הוטמעה.

image

כשירדנו לעמק אילון בירידה אתגרית קלה, כשהרוח בשיער וחופש בראש - כולן עשו זאת בהצלחה. הייתה תחושת אופוריה, נעצרנו בין כרמים ומיטל פתחה את הסאונד בג'יפ, רקדנו עם היופי האין סופי של 74 ק"מ של שפע גווני ירוק. לא נשכח שאת היום התחלנו בתרגול שירה וחניה, לא פחות חשוב. כולן בלי יוצא מן הכלל היו חדורות מטרה ללמוד ולהטען, ובפתיחת קלפי עצים כבר נוצר בונד. "מומנט" (רגע) חשוב וכשזה קורה זה קורה, ואין על זה...

במישור העמק נתנו גז כמו שצריך עם כל ההנחיות ודהרנו לבוסתן הסודי. מה שהנסיכות הוציאו לא בייש את שלטון מלכת אנגלייה וכך נאמר לי "אם אין אני לי, מי לי?" ואכן חגיגת הקולינריות הייתה מרהיבה וטעימה עם השמש שהחלה לחמם אותנו. התנענו ותרגלנו עבירות בבוץ ושלוליות והגענו למקום שאם הייתי אומרת, סעו בעיניים עצומות והריחו את מה שיש, אז בטוח הינו הולכות לאיבוד בשכרון חושים. תנחשו היכן עצרנו? נכון... השקדיות במלוא פריחתן, הריח המשכר לא עזב, ולא נתן לנו להתניע משם, וכבר אז באותו הרגע ידעתי שתתווסף שעה וחצי לטיול המקסים הזה ואכן כך היה, בהסכמת כולן.

1616401104598

בבריכת הקשתות "סוד מרחצאות הרומיים" עם אופרה חיה, דקלי עד ופרות מסתובבות מראה סוריאליסטי שנתן לכמה בנות רגע של צחוק בלתי נשלט. גם עכשיו כשאני נזכרת בזה אני נשפכת מצחוק. האתגר הבא היה הליכה למערה (לאורה) גבוהה על צוק שבה ישב זקן שלא ידע מסלול אחר מלבד עצמו. שם הרגשנו את הקול הפנימי שמוביל אותו קדימה ושאיפשר לנו להתפתח ולפתוח דרכים ודלתות לא מוכרות, לתת הזדמנות ללא ידוע להכנס לחיינו ולחדש אותנו. את הידוע והמוכר הנחנו מאחור לכמה שעות והמשכנו בדרך העתיקה אל עמק המעיינות. דרך שבה היה זמן להפנים ולתת מקום לקולות הפנימיים שלנו.

1616401109321

ירדנו לכיוון לטרון בנוף עוצר נשימה, כבר אמרתי כמה הכל ירוק ופורח? כלשמאלנו מבצר לטרון ומנזר השתקנים. את מעגל הסיום עשינו מול אנדרטת השלום "איש באמונתו יחיה" ונכנסו לחנות לטעימות יין וסרט.
בנימה אישית לבנות, החברות החדשות, האהובות - תודה ענקית ונתראה בטיול הבא.

1616401107421

לעוד מסעות והדרכות של אתר השטח:

למסעות הבאים בארץ - הקלק כאן
למסעות הבאים בעולם - הקלק כאן
להדרכות הנהיגה הבאות - הקלק כאן

תגובות

3 תגובות

1

שירה גרין

31 במרץ 2021 ב 18:26

היה מענג , ומוי כייף..תודה

2

אורח/ת - מיטל

31 במרץ 2021 ב 21:53

טיול נשים מעצים ומהנה! שירה המדריכה הייתה מקצועית ונעימה. נהננו להגיר אחת את השנייה. מחכה לטיול הבא...:

3

אורח/ת - חגה

02 באפריל 2021 ב 08:42

שירה תודה❤️
היה כיף גדול, מסלול יפיפה , טעים ובעיקר קבוצה מקסימה!