שטח 4X4 > קטלוג 4X4

קאדילאק 2021

image

יש מעט מאד מותגים המזוהים אופן מידי ואוטומטית עם יוקרה כמו קאדילאק. מאז הוקמה קאדילאק בראשית המאה שעברה והפכה למותג היוקרה הבכיר של ג'נרל מוטורס GM, התקבעה Cadillac כסמל אמריקאי מובהק. ברבות השנים הפך השם קאדילאק למילה נרדפת לתיאור איכות ויוקרה בעולם הרכב, גם בשנים בהן תעשיית הרכב האמריקאית לא הייתה במיטבה, זאת בזכות מסורת ארוכה של רכבי יוקרה מרשימים שהציעו את מיטב הטכנולוגיה, הפאר והעיצוב של התקופה.

לשוק ה-SUV ורכבי הפנאי נכנסה קאדילאק בשלהי שנות ה-90 כאשר מכירות רכבי ה-SUV והשטח היו בשיאן, ובג'נרל מוטורס זיהו את הביקוש גם לדגמים יוקרתיים ומפנקים בסגמנט זה. דגם ה-SUV הראשון של קאדילאק היה האסקלייד שהתבסס על שברולט טאהו/סברבן העממיים, והציע עיצוב מוחצן יותר, תא נוסעים עם גימור עור ועץ יוקרתיים ורשימת אבזור של מכונית סאלון. קאדילאק אסקלייד הפך לסיפור הצלחה ולסמל סטאטוס, כאשר עד היום הוא נמצא בפסגת קו דגמי הפנאי והקרוסאוברים של המותג, ודור חדש לחלוטין, מאובזר ומפואר מאי פעם, החל להימכר בעולם השנה.

לצד האסקלייד הציגה קאדילאק במהלך השנים עוד רכבי פנאי וקרוסאוברים יוקרתיים, אך בשנת 2015 ביצעה קפיצת מדרגה קדימה וקראה תיגר על מותגי היוקרה הגרמניים כאשר הציגה את סדרת ה-XT החדשה. סדרת XT של קאדילאק הכוללת את דגמי XT4 XT5 ו-XT6 מיישמת את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר של קאדילאק בשילוב קו עיצוב ספורט-אלגנט אחיד ומשפחתי. אלו מצטרפים לערכים המוכרים של דגמי קאדילאק כמו מנועים עוצמתיים, ביצועים מרשימים ותא נוסעים מאובזר ועמוס בכול הפינוקים.

כל דגמי סדרת XT מגיעים עם מנועים חזקים ומתקדמים, ובראשם מנוע V6 בשרני עם טכנולוגיית ניתוק צילינדרים בשיוט לטובת שיפור צריכת הדלק. בתחום הבטיחות מגיעים דגמי XT עם מערך מקיף של מערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות כסטנדרט כמו תאורת LED אקטיבית בחזית, מערך מצלמות 360, שמירה אקטיבית על נתיב ובקרת שיוט אדפטיבית.

גם בתחום אבזור הנוחות מגיעים דגמי XT של קאדילאק עם מפרט מרשים ועשיר ביחס ליתר מותגי היוקרה המתחרים. בין היתר ניתן לקבל בדגמי ה-XT (בהתאם לרמות הגימור והדגמים) מערכת שמע איכותית מתוצרת Bose עם עד 14 רמקולים, מושבים מחוממים ומקוררים, עיסוי במושבים, הנעה מרחוק, מצלמה אחורית משולבת במראה המרכזית, מערכת חניה אוטומטית ועוד.



יבואן: UMI
אתר: https://www.cadillac.co.il

דגמי ה-4X4 של קאדילאק בישראל:

קאדילאק XT4

קאדילאק XT5

קאדילאק XT6

קאדילאק אסקלייד/אסקלייד ESV