שטח 4X4 > כתבות > חדשות

סדרת המסעות איסוזו צ'אלנג' חוזרת

אתגר שטח חובק עולם - סדרת המסעות איסוזו צ'אלנג' חוזרת אחרי הפסקה של יותר מ-15 שנים




image

אחרי הפסקה של יותר מ-15 שנים, מסע השטח האתגרי של איסוזו חוזר, בחודש אוקטובר קבוצת UMI יבואנית איסוזו לישראל תוציא משלחת של 30 רכבי איסוזו Dmax למסע שטח מפרך במדבריות ירדן.

האיסוזו צ'אלנג' המיתולגי יצא לראשונה בשנת 1998 לנמיביה ונדד במשך שנים ברחבי העולם, דרך לאוס ווייטנאם, פטגוניה, הימלאיה ואפילו לאוסטרליה וסין.

במהלך חודש אוגוסט יתקיימו מבחנים ללא תשלום על ידי מדריכי נהיגה שבהם יבחנו יכולות נהיגת השטח של המועמדים, כשירות הרכבים ועוד. במהלך המיונים יעברו המועמדים מספר בחינות בתנאי שטח שונים בכדי לקבוע מי הם 30 המוכשרים ביותר שיצאו למסע. המשתתפים יגיעו עם רכבם הפרטי.

image

המסע שעתיד לצאת לדרך במהלך חודש אוקטובר הוא הראשון בסדרת מסעות שנתית, במהלך המסע ייהנו המשתתפים מהדרכה צמודה של מדריכים מקצועיים וליווי טכני ולוגיסטי של אנשי UMI.

הדור החדש של ה- Dmax הושק בישראל לפני כשנה והציג לראשונה מערכות בטיחות אקטיביות מלאות בכל רמות גימור לצד שיפורים נרחבים בתא הנוסעים, כמו כן הציג הדור החדש שדרוג משמעותי ביכולות השטח בזכות נעילת דיפרנציאל אחורית, מתלים חדשים ובקרת משיכה.

ה- Dmax הוביל את טבלאות המסירות בסגנמנט למשך 16 שנה ונחשב רכב אמין ביותר, מה שהופך את הדגם למתאים ביותר לצליחת מסעות הצ'אלנג'.

במשך ארבעת ימי המסע שיוביל עופר אוגש מאתר השטח הישראלי 4X4 יעברו המשתתפים במספר אתרים מרהיבים בירדן, טיפוס דרך הבשמים דרך מעלה ואדי נאמלה, בירת הנבטים פטרה ל"ארץ הקשתות" - חרז'ה, וואדי ראם, חאז-עלי (חזלאלאה) – לתצפית כתובות סלע עתיקות, עין אל קאטר –דרך המלך העתיקה, הקשת של ג'בל בורדה ובין לבין יצלחו דיונות חול ואתגרי נהיגה שונים.

השתתפות במסע כרוכה בתשלום, אישור רפואי ובדיקת קורונה שלילית.

image

לקריאה נוספת:

"שטח כל מילה בסלע": הזברות של איסוזו חוזרות!
אחרי הפסקה של יותר מ-15 שנים, מסע השטח האתגרי של איסוזו חוזר, בחודש אוקטובר קבוצת UMI יבואנית איסוזו לישראל תוציא משלחת של 30 רכבי איסוזו Dmax למסע שטח מפרך במדבריות ירדן.

לכתבה המלאה באתר "שטח כל מילה בסלע" הקליקו כאן

ששי כהן באתר "wheel": מעוניינים להשתתף? מסע השטח האתגרי איסוזו צ'אלנג' חוזר
לאחר הפסקה של יותר מ-15 שנים, תוציא שוב UMI משלחת של 30 רכבי איסוזו Dmax למסע שטח מפרך במדבריות ירדן. מעוניינים להשתתף במסע האתגרי? הינה כל מה שידוע לנו לעת עתה

לכתבה המלאה באתר "wheel" הקליקו כאן

חזי גורן באתר "gear": מסע איסוזו צ'אלנג' חוזר ואתם יכולים להשתתף
לאחר הפסקה של 15 שנה, סדרת מסעות איסוזו צ'אלנג' עושה קאמבק עם מסע למדבריות ירדן

לכתבה המלאה באתר "gear" הקליקו כאן

אריאל אלסיבוני ב"ישראל היום: מסע איסוזו צ’אלנג’ חוזר
מסע השטח האתגרי חוזר לאחר הפסקה של 15 שנה. המשתתפים יצאו למסע עבירות בירדן לאחר מיונים שייערכו בישראל

לכתבה המלאה ב"ישראל היום" הקליקו כאן

תגובות

2 תגובות

1

אורח/ת - שמואל

11 באוגוסט 2022 ב 08:53

נראה שהולך להיות טיול מעניין, כל הכבוד ליבואן.

2

אורח/ת - Nil

05 בספטמבר 2022 ב 23:44

איך אפשר להירשם למסע הבא?