שטח 4X4 > כתבות > חדשות

לקסוס משיקה את ה-RX החדש בישראל

הדור החמישי של Lexus RX, רכב ה-SUV של מותג היוקרה היפני, מגיע לישראל עם מגוון רחב של מערכות הנעה מחושמלות כשהיעד הכללי של היבואן הוא להגיע ל- 92% של הנעה חשמלית / היברידית / פלאג-אין מכלל המכירות הצפויות של לקסוס לשנת 2023

image

לקסוס מציגה בישראל את ה-RX החדש - הדגם החדש של רכב ה-SUV היוקרתי הגדול של לקסוס, המהווה את הדור החמישי של הדגם.

בהתאם לחזון אותו הגדירה לקסוס למען עתיד ירוק ונקי יותר, ה-RX החדש מציג מגוון רחב יותר של מערכות הנעה חשמליות. ה-RX החדש מהווה מבחינת לקסוס המצאה מחדש לדגם, שיצא לראשונה ב-1998 ויצר סגמנט שוק חדש של רכבי פנאי יוקרתיים ומהווה כיום דגם ליבה עולמי של לקסוס עם 3.5 מיליון מסירות בכלל העולם.

ה-RX החדש יוצע בישראל, בדומה לאירופה, עם שלוש מערכות הנעה, המאפשרות לכל רוכש לבחור את מערכת ההנעה המחושמלת המתאימה לו ולתקציבו.

image

הדגמים המוצעים:

+RX 450h דגם ה-RX הראשון שמאמץ את הטכנולוגיה ההיברידית פלאג אין של לקסוס.

RX 350h הרכב ההיברידי הממוצב כחלופה יעילה למעוניינים לעבור ממערכות הנעה של דיזל ובנזין.

RX 500h הרכב ההיברידי הראשון של לקסוס בגרסת ביצועים עם מגדש טורבו.
ה-RX 500h מגיע עם בקרת כוח נהיגה בשם DIRECT4 – טכנולוגיית כוח הנעה חדשה של לקסוס עם הנעה חכמה של כל הגלגלים כאשר הסרן האחורי חשמלי ולו היגוי אחורי של 4 מעלות.

חלל הנהג מבוסס על קונספט ה-Tazuna של לקסוס, בה העיצוב ומתווה תצוגות הבקרה והמידע מחושבים לתפעול זריז וקל, בהתאם לעיקרון "ידיים על ההגה, עיניים על הכביש". היא גם משפרת את חווית הנהיגה, עם סידור אינטואיטיבי ונקי ומערכת Lexus Link Multimedia החדשה והסייעת הקולית “Hey Lexus“ המופעלת באמצעות אפליקציית הסמארטפון Lexus Link. מערכת המולטימדיה כוללת מסך מגע 14 אינץ' כסטנדרט עם כפתורים לגישה לפונקציות הנפוצות ביותר. הגרפיקה מוצגת ב-HD ויחידת העיבוד המרכזית במערכת עובדת פי 3.6 מהר יותר מקודמתה.

image

כדי ליצור את חותם הנהיגה החדש של לקסוס – ‘Lexus Driving Signature’ – לקסוס שיפרה ב-RX החדש את התכונות היסודיות של רכב הפנאי, כמו מרכז כובד, מפרטי אינרציה, הפחתת משקל, קשיחות ומערכת הנעה כדי ליצור דיאלוג טבעי יותר בין הרכב לנהג. התנהגות הכביש המשופרת ומהירות התגובה נשענות על התפתחות פלטפורמת GA-K של לקסוס המעניקה קשיחות מרכב ומרכז כובד נמוך.

עיצוב ה-Next Chapter של ה-RX החדש לקח את צורת שעון החול מהגריל הקדמי המוכר של לקסוס ויצר אפקט גוף שעון חול חדש שהוטמע בכל חזית הרכב. הגריל עצמו קיבל פרשנות מחודשת כיחידה אחת המתמזגת עם המרכב בכל אורכו עד קצותיו. יחידות התאורה הצרות החדשות ומפשק הגלגלים הקדמי שרחב ב-15 מ"מ מוסיפים דגש למרכז הכובד הנמוך של הרכב ולמראה היציב על הקרקע.

image

מכסה המנוע הוארך, קורת ה-A הועברה לאחור, ובסיס הגלגלים הורחב ב-60 מ"מ. משטחים מפוסלים על פאנלי הדלתות, כנפיים אחוריות מתרחבות וגלגלי 21 אינץ' מוסיפים תחושה של אחיזת כביש ודינמיות עוצמתית.

לקסוס השתמשה בחומרים חדשים במבנה הרכב כדי להפחית את המשקל. הופחתו עוביים של חלקי הצד ומרכבי הדלתות, וברכיבים מסוימים כמו הקורה המרכזית נעשה שימוש בפלדה עם חוזק מתיחה גבוה והטבעה חמה. חיסכון נוסף במשקל הושג על ידי החלפת הפלדה בכנפיים הקדמיות לאלומיניום ובננוסף, החומר שממנו עשויים כיסוי מיכל הדלק ושקע הטעינה של ה-+ RX 450h השתנה מפלדה לשרף.

image

רמות גימור ומחירים:

RX 350h

Kyushu – כוללת: מערכת מולטימדיה עם מסך מגע "14, מערכת שמע עם 12 רמקולים, חישוקי "19, מושבים קדמיים חשמליים מעור Tahara, חימום מושבים קדמיים, חבילת הבטיחות LSS+, חלון גג חשמלי, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, חלונות אחוריים כהים, מצלמת נסיעה לאחור, תא מטען חשמלי, כוונון גלגל הגה חשמלי, התראה על שטחים מתים ומערכת ה E-Latch.
מחיר: 399,990 ש"ח

Hadori – כוללת בנוסף: חישוקי "21, חלון גג פנוראמי, אוורור למושבים הקדמיים, מצלמה פנוראמית, 3 זיכרונות למושב הנהג, יחידות תאורה קדמית חכמה AHS, מושבים מעור טבעי ותאורת אווירה בעלת 64 גוונים.
מחיר: 439,990 ש"ח


RX 450h+

Hadori – כוללת: מערכת מולטימדיה עם מסך מגע "14, חישוקי "21, מושבים קדמיים חשמליים מושבים מעור טבעי עם 3 זיכרונות למושב הנהג, חימום ואוורור מושבים קדמיים, חבילת הבטיחות LSS+, חלון גג פנוראמי נפתח, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, מצלמה פנוראמית, מצלמת 360, תא מטען חשמלי, כוונון גלגל הגה חשמלי, תאורת אווירה בעלת 64 גוונים, יחידות תאורה קדמית חכמה AHS, התראה על שטחים מתים ומערכת ה E-Latch.
מחיר: 464,990 ש"ח

Takumi – כוללת בנוסף: מושבי עור נאפה, גימור עץ להגה וללוח השעונים, תצוגה עילית HUD כולל גלגל הגה עם פקדי מגע, מושבים אחוריים בקיפול חשמלי, מערכת שמע פרמיום Mark Levinson® עם 21 רמקולים, מערכת חניה אוטומטית, חימום מושבים אחוריים, מראה מרכזית דיגיטלית, לוח מכוונים דיגיטלי מורחב, מערכת nano-e לאוויר נקי יותר, מתלים אדפטיביים AVS.
מחיר: 499,990 ש"ח


RX 500h

F-Sport – רמת גימור זאת כוללת בנוסף לרמת גימור Hadori: חבילת עיצוב F SPORT, מתלים אדפטיביים AVS, מראה מרכזית דיגיטלית, לוח מכוונים דיגיטלי מורחב, מערכת שמע פרמיום Mark Levinson® עם 21 רמקולים, תצוגה עילית HUD כולל גלגל הגה עם פקדי מגע.
מחיר: 549,990 ש"ח

image