שטח 4X4 > יומני מסע בארץ > הדרכות נהיגה

סיכום הדרכת ג'ילי GEELY לאנשי המכירות והשירות - יוני 2023

יבואנית המותג GEELY לישראל הביאה דגם חדש של The new GEOMETRY C והחליטה להוציא את אנשי המכירות והשירות שלה, לימי גיבוש והדרכה עם הגיאומטרי החדש

image

חברת הענק ג'ילי היא אחד היצרנים הגדולים בסין ובעולם, בעלת מוניטין ביצור רכבים והבעלים, בין היתר, של וולוו, לוטוס, פולסטאר ו-GEOMETRY. החברה מייצרת בשנה כ- 1.42 מיליון רכבי ג'ילי, נתון שאיפשר לה לשמור על מעמדה כמותג הסיני הנמכר ביותר במשך 5 שנים רצופות. לרגל הגעתה של ה- The new GEOMETRY C החדשה לארץ יבואנית המותג לישראל הזמינה את אנשי המכירות והשירות שלה לשני ימי הדרכה מפנקים, בכל יום קבוצה אחרת והכל כדי להתחבר ולהכיר טוב יותר את הדגם הנכנס.

לכתבה על חברת ג'ילי בקטלוג רכבי קרוס אובר לשנת 2022 - הקליקו כאן

image

אחד מהשיפורים בגיאומטרי החדשה לעומת הדגם היוצא הוא שהדגם החדש קיבל טווח סוללה נוסף של 25 ק"מ ובכך מגיע לטווח של 485 ק"מ ונתון טוב יותר מכל רכב חשמלי אחר עד 190 אלף ש"ח. נתון התאוצה מ-0-100 קמ"ש השתפר גם הוא ל-7.0 שניות (הדגם היוצא 7.7 שניות) מה שהופך אותו למהיר יותר מכל מתחריו.

לכתבה ג'ילי גיאומטרי C הקודם בקטלוג רכבי קרוס אובר לשנת 2022 - הקליקו כאן

image

פיצ'רים חדשים שנוספו בדגם החדש לעומת הישן הם מערכות התראה על התנגשות מאחור, התראה על מעבר הולכי רגל מאחור, התראה בפתיחת דלתות, חיישנים קדמיים, מולטימדיה בעברית (הייתה קודם רק באנגלית) ואוורור המושבים הקדמיים.

image

מעבר לאלו, יתרונות ופינוקים שהיו גם בדגם הקודם כמו מצלמות 360, הטענה אלחוטית לטלפון, תאורת אווירה, גג פנורמי ענק ומערכת HUD לשיקוף נתוני הנהיגה על השמשה הקדמית, קיימים רק ב-GEOMETRY ומהווים יתרון מהותי אל מול שאר המתחרים.

image

ימי ההדרכה נערכו במלון דן קיסריה וכללו הרצאות שונות, הכרות עם המתחרים וטיול של כמה שעות כדי שיוכלו לנהוג, להכיר ולהרגיש את הרכבים בפועל.

image

לאחר תדריך נהיגה על נסיעה בשיירה, חלוקת מכשירי קשר ומספרי ברזל, עלינו לרכבים ויצאנו לדרך. עצירה ראשונה בכניסה לבת שלמה הישנה לטובת החלפת רכבים. שיירת הרכבים שלנו מורכבת מרכבי GEOMETRY מהדגם החדש והיוצא, ועוד כמה רכבי מתחרים מפוזרים בינהם, כדי שלאנשי החברה תהיה הזדמנות לנהוג בכמה רכבים ולהשוות רשמים.

image

משם המשכנו לצומת אליקים ופנינו ימינה לכבישי רמות מנשה ושמורת נחל השופט וחזרה לכיוון המלון בקיסריה לארוחת צהריים טובה והמשך הרצאות.

image

תודה לכל המשתתפים,
תודה לכלי הרכב הנהדרים!
היה תענוג לטייל יחד.