אופנועים / טרקטורונים > כתבות אופנועים

דגם חדש לרויאל אנפילד הימלאין

החברה ההודית עומדת להשיק בקרוב גרסה חדשה ומודרנית יותר של האופנוע הוותיק, עם מנוע בנפח 450 סמ"ק, שיהיה מנוע מקורר המים הראשון בהיצע שלה

לשטף הדגמים החדשים שהציגה רויאל אנפילד לאחרונה (קישור לכתבה), עומד להצטרף בחודש נובמבר הקרוב דגם נוסף: הימלאין 450, שיבנה על שלדה חדשה ויצוייד לראשונה בתולדות החברה במנוע מקורר מים, בנפח 450 סמ"ק. המנוע יספק כ-40 כ"ס, שיפור גדול לעומת המנוע של ההימלאין הנוכחי המספק כ-25 כ"ס. על פי פרסומים בעיתונות הרכב בהודו, המנוע החדש ימצא את דרכו לעוד ארבעה דגמים עתידיים של החברה (קישור לכתבה על דגמי החברה הנמכרים בארץ).

image

ההימלאין. בקרוב דגם חדש

אחד הדגמים האלה, עם פי אותם פרסומים, יהיה דגם ספורטיבי קשוח המיועד למרוצי שטח, שקיבל את שם הקוד K1X. על פי ההשערות, ייתכן שהחברה מייעדת אותו להשתתפות במרוצי הראלי-רייד דוגמת הדקאר. עבור רויאל אנפילד, שהיתה מוכרת בעיקר בזכות האמינות המופלגת של האופנועים מתוצרתה ולאו דווקא בחדשנות שלהם, זהו צעד גדול קדימה.

חלק מהחדשנות הזו מגיעה בעקבות שיתופי פעולה שיש לחברת אייכר (Eicher), חברת האם של רויאל אנפילד, עם חברת פולאריס. מלבד הבעלות על החברה לייצור האופנועים, אייכר היא יצרנית מהגדולות בהודו של משאיות ואוטובוסים. פולאריס, בנוסף לכלי השטח המוכרים שלה היא גם הבעלים של אינדיאן, יצרנית האופנועים הוותיקה.

קישורים לסיכומי מסעות אופנועים בהודו עם אופנועי רויאל אנפילד:


כל מסע הוא הרפתקה אחרת - קישורים ליומני המסעות מהודו:

מסע אופנועים בצפון הודו - יולי 2023
מסע אופנועים לפסגה המוטורית של הרי ההימליה - הודו 2022

הודו - מסע אופנועים למדבר רג'יסטאן
סיפור מסע אופנועים בהרי ההימלאיה - הודו 2016
על אופנוע בדרך המוות של ההימאליה - דני קושמרו במסע להימאליה
בתוך פרצוף שלך! - ינוקא בהודו על אופנוע
האתגר בהימאליה - הודו אופנועים, ספטמבר 2014
הודו אופנועים לפסגת ההימאליה - אוגוסט 2014