שטח 4X4 > יומני מסע בארץ > טיולים ומסעות בארץ

מועדון TOYO OFFROAD CLUB מגלגל לסרטבא - 29/12/12

עוד אחד מהטיולים המוצלחים בשיתוף מועדון TOYO OFFROAD CLUB והפעם במסלול אתגרי בבקעת הירדן - מגלגל עד לסרטבא.
מדריכים : עדי וייזל וצפריר שטרק.

תמונה קבוצתית בראש הסרטבא - על אחת מהקירות הבודדים של המבצר שנותרו על תילם

תמונה קבוצתית בראש הסרטבא - על אחת מהקירות הבודדים של המבצר שנותרו על תילםתמונה קבוצתית בראש הסרטבא - על אחת מהקירות הבודדים של המבצר שנותרו על תילם

קצת על המסלול

מהפעם הראשונה שביקרתי במסלול הזה, ידעתי כי לא אוותר עליו לפחות שלוש פעמים בשנה ואכן אני מקפיד לפקוד את המסלול, עם שינויים קלים בין פעם לפעם, מספר פעמים בשנה. יש בו הכול מהכול ומכל מה שג'יפאים אוהבים - ראשית נוף מיוחד במינו ( במיוחד באביב אחרי הגשמים), יש קטעי נהיגה אתגריים וטכנים, קטעי הליכה / טיפוס, ארכיאולוגיה, מעיינות ועוד..

קצת על המסלול

מצגת המשלבת תמונות וסרטונים מהטיול

צפריר מסביר על צמיגים

צפריר מסביר על צמיגיםצפריר מסביר על צמיגים

הטיפוס האתגרי

השיירה הארוכה שנמשכה אחריי החלה בטיפוס מגלגל לעבר רכס ההרים מעל הבקעה - מהר מאוד התגלה הנוף המיוחד של הבקעה, הצבעים הירוקים המעורבים עם הצהוב המדברי המאפיין את האיזור בחודשי הקיץ, נסיעה בשבילים לא מתוחזקים ומחורצים. שקעים בציר הנסיעה המכניסים את הרכב להצלבות ומותיר רכבים על 3 גלגלים במגע עם הקרקע וגלגל אחד באוויר. מהר מאוד הגענו לציר הטיפוס האתגרי שבו שיפועי צד, חריצים ועוד... שכל הציר מאופיין באלמנטים אתגריים ומהווה חוויה מיוחדת לנהגים.

הטיפוס האתגרי

קצת ידע

ארוחת בוקר באחת התצפיות לבקעה וממשיכים לנוע בצירים המדהימים של הבקעה עד שגיעים לעין פצאל להפסקה העיקרית ולארוחת הצהרים כשלאחריה יש את ההרצאה של צפרירי שטרק ממועדון TOYO OFFROAD. התכנון הוא לכ-15 דקות של הרצאה אך ההתעניינות של המשתתפים והשאלות הרבות  בנושא צמיגים האריכו את ההפסקה לשעה וחצי ! יצאנו שבעים ומרוצים וגם קצת משכילים ובעיקר מוכנים לקראת הטיפוס לסרטבא.

קצת ידע

להתראות בטיול הבא...

תגובות

1 תגובות

1

אורח/ת

10 בפברואר 2013 ב 11:11

סחטיין על הסרט

שלום עדי, היה טיול מעניין במסלול יוצא דופן. והסרטון חבל על הזמן.
אין כמוך