שטח 4X4 > כתבות > שטח

דגם חדש לפג'רו ספורט

בסוף חודש אוגוסט, בתערוכת הרכב במוסקבה, תציג מיצובישי פג'רו ספורט חדש. ולא, הוא לא יגיע לארץ

חברת מיצובישי תחשוף בתערוכת הרכב במוסקבה, בסוף חודש אוגוסט, דגם חדש של הפג'רו ספורט. המבנה המסורתי של שלדת סולם ומרכב נפרד יישמר, לצד מערכת הנעה 4X4 קבועה שנלקחה מהדגם הרגיל של הפג'רו. מבחר המנועים יכלול שני מנועי דיזל בנפח של   2.5 ו-3.2 ליטר ומנוע בנזין V6 בנפח 3.5 ליטר. יהיו שתי תצורות מרכב, אחת לחמישה נוסעים והשנייה לשבעה.

על פי הודעת החברה, הספורט החדש ישווק רק במדינות ובאזורים מסוימים, כמו רוסיה, מזרח אסיה, אמריקה הלטינית ועוד, אך לא במערב אירופה ובצפון אמריקה. האם זה מרמז על חוסר התאמה לתקינה מתקדמת של זיהום אוויר? הספורט לא ישווק גם בישראל, שהולכת אחרי התקינה האירופאית המחמירה ביותר.        
 
לצד הפג'רו הרגיל, שיווקה מיצובישי בארץ במשך שנים גם את דגם הספורט, שלא זכה אצלנו להצלחה רבה, ככל הנראה עקב חסרונה של תיבת הילוכים אוטומטית. הוא נרכש בעיקר על ידי גופים מוסדיים, כמו המשטרה. בשוק המשומשים, הוא אופציה זולה יחסית עם יכולת שטח בינונית, למי שאינו נעול על רכב נטול דוושת מצמד.

קישורים מהעבר

פאג'רו ספורט עם מנוע 3 ליטר בנזין אוטומטי    פאג'רו ספורט  במבחן דרכים   ועוד המון קישורים למבחני דרכים של הפג'רו - קישור

תגובות

0 תגובות