שטח 4X4 > כתבות > ספורט מוטורי

דקאר 2010: בכל זאת מיצובישי

למרות הודעת הפרישה, הלנסרים של הקבוצה היפנית ישתתפו בראלי גם השנה

מיד בתום הראלי של 2009, שעמד בסימן שליטה מוחלטת של קבוצת פולקסוואגן, הודיעה מיצובישי כי החברה פורשת ממירוצי הראלי וממירוצים בכלל. ובכל זאת, נוכל לראות גם השנה את מכוניות הלנסר שנבנו במיוחד לדקאר לוקחות חלק בתחרות בדרום אמריקה.

הרכב של טרהנובה

הרכב של טרהנובההרכב של טרהנובה

קבוצת מירוצים  צרפתית בשם JMB Stradale רכשה ממיצובישי את כל חבילת הראלי שלה, כולל המכוניות, חלקי החילוף והציוד הטכני ומתכננת לקחת חלק בתחרות שתחל בעוד כשבועיים. מי שניהל את קבוצת הראלי של מיצובישי, דומיניק סרייה, גוייס למשימה ויעמוד בראש הקבוצה הצרפתית.
בעל הקבוצה, ניקולס מיסלין, יהיה אחד הנהגים ולצידו נראה שמות מוכרים כמו קרלוס סוסה, מיגואל ברבוסה, גילהארם ספינלי ואורלנדו טרהנובה. מיסלין, שלקח כבר חלק בכמה תחרויות (סיים 10 בראלי של 2002), ניסה תקופה ממושכת לרכוש את אחד מרכבי הפג'רו של קבוצת מיצובישי וכשגילה שכל הקבוצה עומדת למכירה קפץ על המציאה.
השינוי העיקרי שעשה מיסלין ברכבים הוא החלפת מנועי הדיזל במנועי בנזין. לדבריו, העלות של הפקת ביצועים טובים ממנועי דיזל יקרה מדי. ומה ייחשב בעיניו להישג? מיסלין מודע לעליונות של פולקסוואגן, ומקטין ציפיות: הוא רוצה לסיים עם מכונית אחת לפחות בעשירייה הראשונה.    

תגובות

0 תגובות