פיג'ו

דף 1 מתוך 3
האריה החדש - פיג'ו 408 פאסטבק
האריה החדש - פיג'ו 408 פאסטבק

ארבעה חודשים ארוכים עברו חלפו ולא בחגיגה, כידוע... ובעוד התותחים רועמים המוזות החלו לבעוט, ולדרוש את משקלן.

בין אזעקה לחזל"שה, עולם הרכב שולח איתותים שיש חיים ביקום המקביל, ומי אם לא זה שיש לו קוצים בישבן ייצא ויראה אם כבר קלו המים.

בג'ונגל, אמרו לי, מסתובב אריה חדש, לך תראה אם תצליח להתיידד איתו. אני, בתור מאלף סוסים ידוע לא מפחד מאף אריה, או פיל שיודע לבעוט.
לא ככה?! והאמת? האריה הזה (והחבר'ה בכלל קוראים לו "שמונה") דווקא מאד חברותי. הנה, תקראו סיפור

פיג'ו מחזירה את סדרת ה-400 לישראל
פיג'ו מחזירה את סדרת ה-400 לישראל

פיג'ו 408 תגיע לישראל ותהיה הדגם הראשון של פיג'ו הנושא את לוגו פיג'ו החדש. בשלב ראשון, ה-408 תוצע בישראל עם מנוע ה-1.2 ליטר PureTech אשר מפיק 130 כ"ס ומשודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית וברמת אבזור ALLURE PACK

פיג'ו משיק בישראל את ה-XP400 – קטנוע אדוונצ'ר חדש
פיג'ו משיק בישראל את ה-XP400 – קטנוע אדוונצ'ר חדש

פיג'ו - יצרן קטנועים מצרפת, מצטרף לביקוש גובר לקטנועים בקטגורית קטנועי אדוונצ'ר ומשיק בישראל את ה-XP400. קטנוע בעיצוב אדוונצ'ר, מתלים ארוכי מהלך מבית קיאבה וצמיגים תואמים

אגדת שטח: רכבי השטח של UMM
אגדת שטח: רכבי השטח של UMM

העיצוב היה מעט מוזר, ויש שאפילו יגידו מכוער, אבל כשמקלפים את המעטה החיצוני מוצאים רכב שטח פשוט, קשוח ואמין, שיוצר במשך כעשור וחצי בפורטוגל

דקאר קלאסיק – להתחרות ברוח אחרת
דקאר קלאסיק – להתחרות ברוח אחרת

מכירים את הסיפור הקלאסי על תחרות הריצה בין הצב לארנב? אז קטגוריית הקלאסיק בראלי דקאר זה אותו דבר, כלומר מי שנוהג הכי מהר הוא לא בהכרח המנצח

פיג'ו 2022
פיג'ו 2022

במשך שנים ארוכות נחשבה פיג'ו ליצרנית המתמחה בייצור רכבים קטנים ומשפחתיים המציעים תמורה גבוהה למחיר, נוחות נסיעה מרשימה ומעל לכל יכולת דינאמית וחווית נהיגה ייחודית. את הערכים הללו שביססו את מעמדה של פיג'ו בצמרת יצרניות הרכב האירופאיות ניסו בחברה ליישם כאשר עידן רכבי הפנאי והקרוסאוברים הגיע גם לאירופה באמצע העשור הראשון של שנות ה-2000

פיג'ו 5008
פיג'ו 5008

פיג'ו 3008
פיג'ו 3008

פיג'ו 2008
פיג'ו 2008

2008 של פיג'ו בגרסה חזקה
2008 של פיג'ו בגרסה חזקה

פיג'ו מרחיבה את היצע גרסאות ה-2008 ומתחילה לשווק את הגרסה החזקה והמאובזרת ל-SUV GT PACK עם מנוע PureTeck 1.2 טורבו המפיק 155 כ"ס ו-24.4 קג"מ ומשודך לתיבה אוטומטית בעלת 8 הילוכים מבית AISIN

פיג'ו 3008
פיג'ו 3008

ה-JEEP הבא שלכם יהיה סיטרואן
ה-JEEP הבא שלכם יהיה סיטרואן

קרוס-אובר חדש של ג'יפ, קטן יותר מהרנגייד, צפוי להגיע לשווקים בעוד כשנתיים. הוא אמנם יישא את השם המחייב, אבל מתחת לפחים ישכנו פלטפורמה ומנועים של פיג'ו-סיטרואן

פיג'ו 5008 - סטייל עטוף בשבעה מושבים
פיג'ו 5008 - סטייל עטוף בשבעה מושבים

יצרני הרכב הבינו כי גם למשפחות עם שלושה ילדים פלוס, מגיע משהו מעבר למובילי נוסעים אפרוריים, ופיג'ו 5008 ממחישה באופן מובהק את את העניין.
צילום: חיים זרזר, יצרן

יצרן רכב
יצרן רכב

יצרני הרכב הם אימפריות תעשיתיות שמתכננות, מייצרות ומוכרות כלי רכב מסוגים שונים.
תעשיית הרכב מייצרת מעל ל-100 מליון כלי רכב בשנה, כש-70\% מהם הם כלי רכב "פרטיים" והשאר "מסחריים".
תעשיית הרכב העולמית מאגדת מספר מותגים של כלי רכב שונים תחת יצרן אחד ענק.

קונספט
קונספט "קרבי" לפיג'ו 3008

דגם חד-פעמי של ה-3008, שנבנה כפרויקט מיוחד עבור מגזין הרכב Top Gear, חצה בהצלחה חלק מנתיב הו-צ'-מין בוייאטנם. ולא, אין להם כוונה לייצר אותו באופן שוטף

בצד של הביוקר - מיצובישי אקליפס קרוס מול סקודה קארוק מול פיג'ו 3008
בצד של הביוקר - מיצובישי אקליפס קרוס מול סקודה קארוק מול פיג'ו 3008

אל הצד היקר בסקלת המחירים של רכבי הפנאי הקומפקטיים מגיעות גרסאות משופרות של שלושה דגמים, שניים מהם חדשים. על הופעה, יכולת ומחירים (גבוהים).
מבחן דרכים השוואתי בקטגוריות SUV - רכבי פנאי קומפקטיים בעלי הנעה קדמית בלבד: מיצובישי אקליפס קרוס מול סקודה קארוק מול פיג'ו 3008

אופל
אופל

OPEL אחת מיצרניות הרכב הוותיקות ביותר, שהחלה לייצר מכוניות כבר בסוף המאה ה-19, ובמרבית שנותיה הייתה תחת הבעלות של ג'נרל מוטורס

משפחה מורחבת - מיצובישי אאוטלנדר מול סקודה קודיאק מול פיג'ו 5008
משפחה מורחבת - מיצובישי אאוטלנדר מול סקודה קודיאק מול פיג'ו 5008

רכב פנאי לשבעה – עימות ראשון בין קודיאק לבין 5008 המתמודדים מול רב המכר בתחום, אאוטלנדר. ויש אורח
מאת: יואל שורץ

תגדיל לי בשניים - פיג'ו 5008
תגדיל לי בשניים - פיג'ו 5008

עוד שניים בסימול הדגם, עוד שני מושבים – והנה 5008, רכב הפנאי שהולך בעקבות ה-3008 הקטן ממנו

האח הגדול פיג'ו 5008 Peugeot
האח הגדול פיג'ו 5008 Peugeot

רכב הפנאי הבינוני של פיג'ו הוצג מעט אחרי ה-3008 הקומפקטי, וברור ששניהם נתפרו מאותו בד. מפגש אקסקלוסיבי לקראת מירוץ

דף 1 מתוך 3