חוצה נגב

הצוקים יריעו,
שמש גדולה של אור
עוד תזרח עלינו.

נדמה שאין תיאור מדויק מזה היכול לשכנע כל חובב טיולים לעזוב הכול ולצאת אל הלא נודע בשם ההבטחה הגדולה.

וכך הבטחה שהחלה בחמש בבוקר לקחה אותנו ליום שלם של ריגושים.

יומן מסע ג'יפים אל לב הנגב - שבועות 2023

מסע בן שני לילות ושני ימי נהיגה בעומק הנגב, מסע בו כמעט ולא פגשנו אנשים והנגב היה שמור רק לחבורה המופלאה והמגוונת שלנו. יום של ציר טכני איטי בו עקבנו אחר לוחמי חטיבת הנגב במלחמת השחרור שפרצו את הציר בדרכם לאילת, ויום של צירים מהירים ומהנים ובין לבין מדורות וסטייקים. יומיים שעשו לנו טיול מושלם

עומק המדבר - מסע פסח של חמישה ימים מפתיעים

יומן המסע שתקראו כאן יספר על מסע של חבורת ג'יפאים וג'יפאיות, חלקם לבד ברכב, חלקם בזוגות ואפילו שתי משפחות, חבורה נפלאה שיצאה למסע בלב המדבר שהתחיל יבש אבל פורח עם אתגרי עבירות מכל הסוגים והסתיים בחוויה רטובה לכל החיים...

מסע חוצה נגב בעקבות
מסע חוצה נגב בעקבות "מבצע עובדה" - מרץ 2023

74 שנים חלפו מ"מבצע עובדה" המקורי שחתם את מלחמת העצמאות ואנו יצאנו לשחזור מסע חטיבת הנגב על הציר המקורי מ-1949 לכיוון אום-רשרש, היא אילת. היה לנו מסע אדיר ומוצלח ואנו מחכים בקוצר רוח לפעם הבאה

סיכום מסע חוצה נגב אתגרי - סוכות 2022

חווית מדבר אמיתית של שלושה ימים אתגריים ומרהיבים, שני לילות מרובי כוכבים וחבורה של אלופים במסע חוצה נגב

יומן מסע חוצה נגב ב-3 ימים לרכבים עם ובלי הילוך כוח - חג שבועות 3-5/6/2022

יצאנו למסע חוצה נגב ב-3 ימים, ממצפה רמון, דרך המכתש הגדול מסוגו בעולם ומערבה בשבילי ונחלי הנגב, עד לפיתולי הכביש והנוף המהפנט והלא מוכר שכביש 10 לאורך גבול מצרים יודע להציע. המדבר בשיא תפארתו עם מזג אוויר נפלא, קבוצה נהדרת ושיירת ג'יפים וג'יפונים מגוונת. היה תענוג!

יומן מסע חוצה נגב אתגרי - אל עומק המדבר, פסח 2022

יצאנו למסע חוצה נגב בצירים מרהיבים ומאתגרים, חוויה אדירה עם חבורה של תותחים! כמעט כל סוגי הקרקע, ממערב ולמזרח, מחולות ודיונות אל גבעות הגיר והקירטון, אל ערוצי הנחלים הגדולים עוצרי הנשימה

סיכום טיול סוכות 4 ימים בנגב 21/9/21 – 24/9/21

בחוה"מ סוכות האחרון יצאנו למסלול סובב-נגב של ארבעה ימים שהתנהל לפי המוטו של "נוסעים לאט – מגיעים מהר" ודפק כמו שעון שוויצרי לפי התוכנית בלי שום דרמות, למרות שבהחלט תוכננו לתוכו מראש גם כמה רגעים דרמטיים – לפעמים צריך גם טיולים כאלה!

מקלחת בשטח במסע ארוך בארץ או בעולם

מסע חוצה ישראל או כל מסע מוטורי ארוך בחו"ל (למי שזוכר...) זו חוויה אדירה שמחברת אותך עם הארץ, עם עצמך, עם הטבע אבל בסוף הדרך, יש משהו בתוכנו שמתגעגע לדברים הקטנים שעושים לנו את היומיום - כמו להיכנס למקלחת ולהתקרצף היטב בג'ל רחצה ריחני כזה שנשאר איתך הרבה אחרי.
כתבה פרסומית לג'ל רחצה משולב שמפו של פלמוליב בליווי תמונות וסיפורים ממסעות ארוכים ומאתגרים בארץ ובעולם

יומן מסע חוצה נגב - פסח 2021

מסעות חוצי ישראל לרוב יצאו בפסח האחרון, אז החלטתי לשנות כיוון לחוצה נגב. ארבעה ימים של נופי מדבר מהפנטים, מרחבי מדבר ועוד מדבר. אבל שלא כמו בחוצה ישראל שהוא מסע של הספקים ומרחקים, אנחנו נסענו קצת פחות קילומטרים בכל יום, בקצב יותר נינוח ורגוע, עם יותר אווירת שאנטי מדברית ופחות לחץ, ויותר עבירות ונהיגה טכנית. היה טוב, היה טעים, היה מאתגר. משובב נפש!

מסע אתגרי חוצה נגב - פסח 2021

את הנגב העצום ניתן לחצות בכל מיני דרכים, אך במסע שלנו, בחרנו להתחיל בהרי אילת ולסיים צפונה, בערבה.
במסע עברנו בפנינות טבע מהיפות שקיימות בארצנו, שילבנו אתגרים לא פשוטים, חלקם מוכרים וחלקם פחות, ופגשנו לא מעט בעלי חיים ששידרו אווירת ספארי, ממש כמו בסוואנה!

יומן מסע חוצה נגב  - חנוכה 2020
יומן מסע חוצה נגב - חנוכה 2020

שנת 2020, שנה מטורפת לכל הדעות, אתר השטח הישראלי מנסה לשמור על שגרת הטיולים ויצא לעוד אחד מהמסעות היותר חווייתיים - חוצה נגב.
מזג האוויר היווה בהחלט פקטור ומקור לדאגה אך היושב במרומים שיתף פעולה והשיירה זכתה למזג אוויר נפלא
הדריך: וייזל עדי

יומן מסע חוצה נגב - ממכתש רמון לאילת 19/8/20 עד 21/8/20

מסע חוצה נגב ממכתש רמון לאילת הוא המסע הנכון כשרוצים לטייל בנופי ארץ בראשית אמיתייים ולחוות הרפתקה ג'יפאית מיוחדת. הרחק מכל דבר שמזכיר לנו את חיי היום יום, מדבר, מדבר ועוד פעם מדבר. מזג האויר הקייצי נמצא סביבנו אבל המזגן נותן לו פייט לא רע והבונוס בימי שמש שכאלה הוא נוף משגע וראות מצויינת.
חבורה של 12 ג'יפים וג'יפאים לאורך מסלול מאתגר ויפהפה והתמודדות עם חילוצים והרפתקאות לרוב.
צילמו - כל המשתתפים והמדריך

חוצה נגב שבועות 2020

הנגב בישראל - 60\% משטחה של מדינת ישראל, תא שטח עצום ומרהיב ביופיו.
ניתן למצוא בו כל מה שג'יפאי אוהב - מעיינות, בורות מים, גבים, מעלות, תצפיות .
שיירה של כ-13 ג'יפאים על בני משפחותיהם יצאו למסע מיוחד במינו שהחל בשדה בוקר והסתיים ביוטבתה
הדריך: וייזל עדי

מסע חוצה נגב ממצפה רמון לאילת - שבועות 2020

הנגב והערבה מהווים עבורי את המדבר האמיתי - שילוב של נופי ארץ בראשית עם שקט שנותנים חוויה מדהימה. אם משלבים את זה במסע של שלושה ימים בשבילים הכי יפים - מקבלים טיול מושלם.
צילמו: דודי ואורטל ריש, תומר ומורן נחום, שמואל ותחיה אלטמן, גיל ברעם ומירי, יבגני דנישבסקי ועדי צפתי

יומן מסע סובב נגב - שבועות 2020

בפרוס חג השבועות, במזג אויר נפלא, חדורים תשוקה לצאת לאויר החופשי ולמרחבים, יצאנו לטייל במרחבי הנגב
צילמו: אורן כימגר, אלון ענתבי, תמי גרופר, אתי שוורץ ואמיר נחומי

יומן מסע אתגרי ממזרח למערב הנגב, חנוכה 2019

כמדי שנה יוצא מסע אתגרי בדיוק אחרי הגשמים המשמעותיים הראשונים, כשהקור כבר כאן והמדבר בתחילת פריחתו.
את היום הראשון ניצלנו בכדי להכניס את הקבוצה לאווירת המדבר, למתוח קצת איברים (חס וחלילה לא שלנו... של הרכבים), והכי חשוב להתחיל לגבש את הקבוצה לקראת מסע מאתגר ולא פשוט.
האמת קצת חששתי כשכל המדינה נשארה בבית, התחזיות היו קודרות, הגשם והרוחות תקפו בכל הכוח. הייתי בטוח שיום לפני יתחילו הביטולים, אבל לא בחבורה הזאת...

חוצה נגב ממצפה רמון לאילת בשלושה ימים - סוכות 2019

חוצה נגב, ממצפה רמון לאילת.... תוכנן משהו אחד, מזג האוויר ותקלות תיכננו לנו משהו אחר – ויצא מושלם

טיול פסח 21-23/4/2019 בעקבות מבצע עובדה

70 שנה למבצע עובדה ההיסטורי וטיול חוצה נגב המסורתי בחופשת פסח חברו להם יחדיו למסע על הציר של חטיבת הנגב מבאר שבע לאילת. שלושה ימים של אויר, אווירה, עבירות, גיבוש, כיף וצחוקים, חברו לטיול שכל מי שלא הצטרף אליו, הפסיד...

יומן מסע ממזרח למערב הנגב 2018 - מסע אתגרי

יום רביעי בערב, אני לוקח איתי את ג'ים ויורדים דרומה. על הדרך נפגשים עם חבר'ה מהקבוצה שהחליטו גם לצמצם טווחים לקראת חוצה נגב בעבירות ביינונית עד קשה והפעם - שלושה ימים.