שטח 4X4 > יומני מסע בארץ > טיולים ומסעות בארץ

טיול מועדון סוזוקי – סובב אצבע הגליל - 11/03/18

יום שבת אביבית קיבלה בחיוך את מטיילי מועדון סוזוקי לטיול בשביליו הבתוליים של רמות נפתלי בתוך תפאורה ירוקה וצבעי פריחה אביבית.

את המסלול התחלנו בנחל דישון ששאריות הזרימה ניקרו בו, הנחל מתפתל בין עצי חורש ארץ ישראלי וצבעי הפריחה צובעים את המסלול בצבעים מרשימים.

בתום ארוחת בוקר קלה באחת מפינותיו הקסומות של הנחל עם קינוח שייק תות בננה יצאנו לשביל העובר בין הר גרשום לקרן נפטלי ומקיף את ההר ואט אט מטפס לפסגתו, במהלך המסלול המשתתפים התמודדו עם מספר אתגרי עבירות והוכיחו כי גם הנהגים וגם הרכבים לא ממש התרגשו וצלחו זאת בהנאה.

עצירה בנקודת התצפית מקרן נפתלי מרשימה ומאפשרת לראות את כל עמק החולה פרוס בין רמות נפתלי לרמת הגולן למרחוק – אפילו את החרמון היה ניתן לראות.

בתום העצירה שנוצלה גם לתמונה קבוצתית המשכנו דרך שבילי היער עד לנקודת עצירת הצהריים – חניון האלות.

בכדי "להוריד" את הארוחה יצאנו להליכה רגלית באחד המקומות המעניינים באזור, נקיקיי יפתח המעניקים חוויית טיול רגלי מהמיוחדים באזור, הליכה בינות סלעים מזדקרים, ירידה בסולמות וטיפוס ביתדות. כמו ברכב החבורה לא נרתעה מהאתגר וכולם נכנסו למסלול הנקיקים ילדים ומבוגרים כאחד.

לאחר הסיור הרגלי בנקיקיי יפתח המשכנו לאורך שביליו הפחות מוכרים של רמות נפטלי לפינות חמד החוויות בין עצי היער ביניהן מכרה הברזל משנות החמישים שלפתחו מוצג קרון מתקופת המכרה. המשכנו בשביל עד לסיום הטיול בעין רועים מעל קריית שמונה. שם נפרדנו בתום טיול מהנה ויפה במיוחד.


לעוד מסעות והדרכות בארץ ובעולם:

למסעות הבאים בארץ - הקלק כאן
למסעות הבאים בעולם - הקלק כאן
להדרכות הנהיגה הבאות - הקלק כאן


תגובות

1 תגובות

1

אורח/ת - פיני גביש

22 במרץ 2018 ב 14:22

יום טיול מלא חוויות ונוף מדהים וכל זה בליווי צמד מדריכים מעולה !!

מחכה כבר לטיול הבא.

תודה לכל צוות המועדון.