שטח 4X4 > יומני מסע בארץ > טיולים ומסעות בארץ

מועדון סוזוקי ויטארה החדשה בין פרחים בגלבוע - מרץ 2018

הגלבוע בתחילת האביב זו חוויה שלא כדאי לפספס, הכל פורח, כולל אירוס הגלבוע, ומה שלא - סתם ירוק חזק. אז נפגשנו כמה בעלי ויטארות חדשות כדי לחוות את המראות הללו. חצינו את הגלבוע ממערב (עין יזרעאל) למזרח (שמורת נחל בזק) - היה מושלם

מעין יזרעאל נסענו לשדות המוריקים של הישוב גנ-נר, משם טיפסנו לכיוון הר גיבורים ובמורדותיו הצפוניים עצרנו לארוחת בוקר

בדרך נאלצנו לפלס נתיב שיעקוף עץ אורן גדול שנפל וחסם את הדרך...

המשכנו להר שאול לתצפית אל עמק חרוד, דיברנו על הסיפור הטראגי של קרב שאול בפלישתים בו מצאו הוא ובניו את מותם וקראנו את קינת דוד עליהם. נסענו על שיפוליו הצפוניים של ההר בין פריחות מרהיבות ועלינו בסרפנטינות היפות לדרך נוף הגלבוע.

עברנו לצד הדרומי של הרכס, מתקרבים ומתרחקים מגדר ההפרדה, תצפיות לבקעת ג'נין והמשך פריחות מכל הצבעים. עצרנו לצהריים בגיא מבודד צבוע כולו בירוק חזק - פשוט נהדר

לקראת הסוף, לקינוח, הגענו לריכוז הגדול של אירוס הגלבוע בסמוך למלכישוע - מדהים! ניתן לתמונות לדבר:

היה נהדר, להתראות בטיולים הבאים.