שטח 4X4 > כתבות > חדשות

מרצדס G-Class הדור החדש - מתחיל בשיווק בישראל

כלמוביל, יבואנית מרצדס לישראל, מתחילה בשיווק הדור החדש של רכב השטח כביש האייקוני G-Class
להערכת היבואן - מרצדס ימכרו כ-10 רכבי G-Class חדשים בשנה, במחיר של 1.2 מליון ש"ח ועד כ-1.7 מליון ש"ח!

מרצדס מתחילה את שיווק ה-G קלאס החדש המגיע עם עיצוב חיצוני מודרני עם זוויות מעודנות המשנות במעט את המראה של הדור הקודם. הדגם מציע מנוע חדש, שינויים טכנולוגיים, עיצוב פנים מהודר המיישר קו עם פילוסופיית העיצוב היוקרתית של הקונצרן, שדרוג משמעותי של יכולת הכביש ושיפור נוסף ליכולות השטח של רכב השטח הקשוח והמיתולוגי של מרצדס.

קישורים:
גרסאות בכירות למרצדס G החדש
מרצדס G ה-300 אלף במספר ירד מפס הייצור
שחור ולבן: מרצדס Mercedes G
הנאה משושה: מרצדס G עם הנעה 6X6

ה-G500 וה G63-אשר ישווקו תחילה בישראל יגיעו עם מנוע בנזין ביו טורבו V8 בנפח 4 ליטר המשודך לתיבת 9 הילוכים מתקדמת 9G-TRONIC ויספקו 422 ו-585 כוחות סוס בהתאמה.

בזכות שלדה משופרת והמעבר למתלה קדמי נפרד, התנהגות הכביש שודרגה משמעותית ב-G קלאס החדש. לטענת היצרן נוחות הנסיעה השתנתה לחלוטין, ומאפשרת נהיגה נוחה, נעימה ובטוחה גם בכבישים משובשים. מלבד זאת, הרכב האייקוני החדש מציג שיפור נוסף בנסיעת שטח, ומציע את הקשיחות הנדרשת בתנאי קיצון, כאשר שלושת הנעילות הדיפרנציאליות (מרכזי, קדמי ואחורי) נשארו בדומה לדור הקודם.

ב- G קלאס יש בורר בעל חמישה מצבי נהיגה המשפיע על התנהגות הרכב בשטח ובכביש. מצב קומפורט, אקו, ספורט, שטח (G-Mode) ואישי. בדגם ה- G63 יש שלושה מצבי נהיגה נוספים בנהיגת שטח הכוללים תנאי שטח שונים כדוגמת: חול, שביל ואבנים וסלעים.

בפן הבטיחותי מציע ה-G קלאס החדש את מערכות הבטיחות המתקדמות ביותר של היצרן, כדוגמת ה-Driving Assistance Package, Distance pilot DISTROINC, Blind Sport Assist, Pre-Safe, ,Attention Assist מערכת חנייה אקטיבית ועוד...

פנים הרכב עוצב מחדש וכולל שני מסכי מולטימדיה מתקדמים בגודל של 12.3 אינץ', איכות חומרים גבוהה והנדסת אנוש מוקפדת, כייאה ליצרן. סטנדרט אבזור גבוה הכולל תאורת אווירה פנימית בעלת 64 גוונים לבחירה, הגה רב תפקודי עם שליטה באמצעות מגע, מושבי נהג ונוסעים עם 3 זיכרונות, מושבים מחוממים ועוד.

מידות הרכב גדלו וכעת הנהג והנוסעים נהנים ממרווח ונוחות נוספים. אורך הרכב גדל ב-10.1 ס"מ, רוחב ב-12.1 ס"מ והגובה ב-4 ס"מ.

אריאל פינטו, מנכ"ל קבוצת רכבי היוקרה בכלמוביל, מציין כי מדובר ברכב אייקוני שהושק לראשונה לפני כמעט 40 שנה והגדיר מחדש את נהיגת השטח בעולם הרכב. מאז ועד היום הרכב המשיך להוביל את הסגמנט לצד המתחרים הרבים. בישראל ה-G קלאס החדש מיועד לקהל לקוחות מצומצם מאוד אשר קונה מבחירה רכב ייחודי, בעל סמל סטטוס יוקרתי. הרכב יגיע בסטנדרט אבזור גבוה ומותאם אישית על פי בחירת הלקוח.

מחירי ה-G קלאס המוצעים בישראל:

מרצדס G500 החל מ-1.177 מיליון ש"ח.

Mercedes AMG G 63 החל מ-1.647 מיליון ש"ח.

תגובות

0 תגובות