שטח 4X4 > כתבות > חדשות

וילות בצפון הארץ – המומלצות ביותר לשנת 2018

ואוו, איזו שנה חוגג הצפון! עשרות וילות חדשות מהניילונים שנולדו כדי לשמח לבב אנוש, מאות מסיבות ואירועים ששדרגו את חגיגת השנה ואלפי נופשים מוקסמים שכבר מחכים להזדמנות הקרובה להגיע לכאן שוב... הזדמנות נהדרת לג'יפאים לשלב בין טיול שטח ללינה בוילה מפנקת.

image

אין ספק ששלל וילות הנופש בצפון עושות עבודה מעולה ביכולתן לספק מענה פרטי ואיכותי עבור סוגים שונים של קהלים, גילאים והעדפות. ומה טוב יותר ממתחם אישי ומפנק שבו כל קבוצה ומשפחה יכולה לנפוש איך שרק בא לה ולהפוך את החוויה לשונה ומגבשת יותר מכל צורת נופש אחרת?

רוצים לצאת מהשגרה ולהנות בוילה מפוארת בצפון? חפשו וילות מומלצות בצפון באתר וילות היוקרה המאגד וילות נופש בלעדיות עם סטורי מרגעי אמת בוילה!

וילות נופש – למה זה שווה יותר?

פעמים רבות חל בלבול בין מה שמציעים הצימרים לעומת מה שמציעות הוילות ועל כן חשוב להבהיר: וילות הינן מתחמי נופש פרטיים לגמרי, המיועדים אך ורק לקבוצה או למשפחה אחת. נוסף על השמירה הקפדנית על פרטיותם של האורחים, מתאפיינות הוילות פעמים רבות במראה יוקרתי מרשים ומיוחד, כזה שמפזר ניחוחות לייפסטייל לכל עבר וגורם לאורחים שלו לצעוק: "אני חי את החלום!" גם המתקנים שבתוך וילות הנופש נועדו להיות הרבה יותר טובים, מקצועיים ואיכותיים. הבריכות גדולות יותר ולרשותכם כמות גדולה יותר של מתקנים מפנקים נוספים כמו סאונה יבשה, ג'קוזי ספא זרמים, מסכי קולנוע ענקיים והיד עוד נטויה.

כל וילת נופש מסוגלת להעצים ערכים קבוצתיים, כפי שאף צורת נופש אחרת לא תוכל לייצר עבורכם. המתחם מורכב ממספר חדרי שינה בעלי לובי סלון ומטבח משותפים, כך שלמעשה כולכם נופשים תחת קורת גג אחת! עיקרון זה תורם כמובן לגיבוש, לצבירה נוספת של חוויות משותפות וליצירת חופשה טובה ובלתי נשכחת. המרחב הפנימי וגם החיצוני, מאפשרים לנופשים ליהנות מהמון "ספייס" וחופש תנועה, כאשר גם במצב של אורחים רבים, המקום איננו נראה צפוף מידי.

image

ממסיבה רועשת ועד שבת סולידית: הכול אפשרי בתוך הוילה

שוקלים יום הולדת בהפתעה לאבא? בת מצווה מקורית עם צילומים אופנתיים ליד הבריכה? חתונת בוטיק מפוארת על רקע נופי הצפון החלומיים? וילות נופש רבות ישמחו להיות אלו שמלוות אתכם ביום החגיגי או באירוע שאתם מתכננים. ניתן למצוא שלל וילות אטרקטיביות המתאימות לאירוח של 50 ועד 300 אורחים בו זמנית במתחם, כאלו שאינן מוגבלות ברעש ומבודדות באופן מושלם לצורך כל אירוע, מסיבה ושמחה אפשריים.

אבל אם מסיבה רועשת זה פחות הכוס תה שלכם ומה שמדבר אליכם באמת הוא שבת שקטה ונעימה, הוילה יכולה להפוך תוך שניה מחיית מסיבות לוהטת לאמצעי הרגעה נעים ומלטף. ברחבי הצפון תמצאו וילות לציבור הדתי שמתאימות באופן מיוחד לשמירה על השבת. מרבית מושבי הצפון מתאפיינים באורח חיים מסורתי וכוללים בית כנסת במושב, לרבות ואיסורים בחלק ממתחמי האירוח על הבערת מנגל או נסיעת רכבים בשבת. המארחים יוכלו לספק לכם פלטת שבת ומיחם וכן להגיש ארוחות כשרות בלבד. חשוב לציין כי ישנן וילות עם מטבח כפול, מיטה יהודית וחדרי ילדים נפרדים.

האטרקציות ששווה להכיר

אמנם הבריכה, הג'קוזי ספא והנוף המהפנט שנשקף ממרפסות חדרי השינה המשובחים יכולים להשאיר אתכם כאן לנצח, אבל למה להפסיד את כל הטוב שעוד מחכה לכם בחוץ? מעבר לשערי הוילה מחכים לכם עשרות מסלולי טיולים מעולים ומדהימים לכל אחת מעונות השנה בהם תוכלו להכיר את הצפון דרך הרגליים, להפעיל את הגוף, ליהנות ממשחקי דרך ואכילה בשטח, ללכת בנתיבי המים ולהעפיל אל תצפיות נוף מרהיבות. בנוסף, ארץ הצפון מציעה אינספור אטרקציות שיתבלו את החופשה שלכם בעוד משהו מרענן וטוב לשבור איתו את השגרה: טיולי טרקטורונים סוערים, טיולי ספארי לילה מדהימים בג'יפ שטח, רכיבה על סוסים וחוויות טיפוס אתגרי הן רק חלק מהאטרקציות המדהימות שבסביבה. אליהן מצטרפות חוויות המים המיוחדות כמו שנורקלים בחופי אכזיב, האבובים והבננות בכנרת, שייט הקאנו בנהר הירדן והאבובים המדליקים של נחל שניר. ומה תגידו על אינספור היקבים ומרכזי המבקרים שיאפשרו לכם להכיר את התוצרת הגלילית מקרוב ואף לטעום ולנסות להכין בעצמכם? בסיום, תמיד תוכלו לחזור אל הוילה האהובה לטבילת בריכה נוספת של אחרי צהריים ונמנום מפנק על הערסל.

image

אז מי הן 8 הוילות הטובות ביותר לשנת 2018?

המפוארות, המפנקות, הגדולות, המארחות המצטיינות! אלו שמכילות הכי הרבה אטרקציות בסביבה, שמתאימות לכל אירוח סולידי ולכל מסיבה. הוילות שמגנות באופן מוחלט על פרטיות האורחים ולא שוכחות להפתיע בימים המיוחדים... קבלו אותן: וילות בצפון הארץ – המומלצות ביותר לשנת 2018:

וילה סוליס – מבט מהיר בתמונות יספיק לכם כדי להשתכנע ולהשיג כאן מקומות עוד הקיץ. זהו למעשה מתחם המציע שתי וילות סמוכות תאומות, כאשר לכל אחת 6 חדרי שינה באווירת בוטיק נפלאה, סלון ומטבח בעיצוב אדריכלי מרשים, מתחם חיצוני מהפנט המוקף כרמים ירוקים כאשר ברקע נשקף הר ארבל המדהים, בריכת שחייה נוצצת ועמדת ברביקיו מקצועית.

וילה פאשן – האהובה הדומיננטית מהגליל המערבי עושה את זה גם הפעם! מתחם נופש ירוק ויפהפה המורכב מארבעה חדרי שינה, סלון ומטבח מרווחים במיוחד ונוף הרים שנכנס פנימה דרך כל חלון. בחוץ ניצבים בריכת השחייה החלומית, מתחם הארוחות המוצל ובו ג'קוזי ספא, שולחן פינג פונג ושולחן סעודה גדול, עמדת גריל המצוידת במטבח חיצוני מקצועי ושפע פינות ישיבה מפוארות.

פרובנס במגדל – נדמה שכל מטרת המארחים כאן הייתה ליצור תחושת מרחב אינסופית: המיקום המבודד בתצפית אל הכנרת וארבעה כיווני נוף פתוח, 6 חדרי השינה וחדרי הרחצה העצומים, הסלון שיכול לארח גדוד ובריכת השחייה הענקית עם ג'קוזי ספא צמוד, שלא יתנו לכם לצאת מהם לעולם.

אחוזת צוריאל – מחפשים מתחם מסיבות אטרקטיבי ומעוצב בקפידה? המקום על חמשת חדרי השינה והבריכה העצומה שלו, מהווה פלטפורמת נופש נפלאה מול אחד הנופים הכפריים היפים והמרעננים של הצפון. עוד במקום ג'קוזי ספא עצום לעשרה נופשים, בר מדליק עם מטבח חיצוני מאובזר קומפלט וריהוט מפואר שחושף רמת אירוח מבין הגבוהות ביותר.

וילה מונה ליזה – קשה להחליט: האם זו בריכת האינפינטי שצופה אל נוף פתוח לכנרת? סלון הבוטיק הענק והיוקרתי? או בכלל חדרי השינה האיכותיים, שרק בשביל להניח בהם את הראש לרגע על הכרית שווה למהר ולהגיע? הוילה המפתיעה מהמושבה מגדל מתפארת בעיצוב נדיר ומתוחכם וכוללת 6 חדרי שינה, 2 מפלסי גובה ומבחר ענק של אטרקציות במרחק 5 דקות מהוילה.

וילה איוו – אפשר להמשיך ולהתפעל שעות על גבי שעות מבריכת הפסיפס המושקעת, הלובי המצוחצח והנוף המשגע. וילת נופש הבנויה כלופט מודרני מפואר, המציעה 5 חדרי שינה מרווחים, מתקן ברביקיו וטאבון מקצועי, ריהוט גן מפואר ופרטיות מוחלטת.

וילה גרנד רויאל – הטוענת לכתר מזה מספר שנים ברציפות. וילה ענקית מול נופי הגליל הירוקים המציעה 8 חדרי שינה בעיצוב מהפנט, סלון ומטבח מאובזרים היטב ומתחם בריכה מושקע במיוחד. לאחוזה שירות אורחים ברמת 5 כוכבים והתאמה מלאה לכל משפחה וקבוצה מתארחת.

וילה אלת היער – כוכבת המסיבות הנחשקת, נבנתה ממש בתוך היער במטרה לאפשר לאורחיה פרטיות מוחלטת וללא הגבלת רעש! הוילה מורכבת מ-3 חדרי שינה, בריכה גדולה המוקפת בחורש הטבעי, שולחנות פינג פונג וסנוקר, מערכת הגברה מקצועית ומכונת קריוקי לחוגגים.

image
הכתבה נכתבה על ידי אתר וילות היוקרה