שטח 4X4 > כתבות > ספורט מוטורי

ליגת באחה צאלים - סיקור יום ההכנות 2.9.11

בסוף השבוע האחרון 2-3.9.11 התקיים הסבב השישי בליגת באחה ישראל, הלוקיישן - צאלים.
המרוץ בוצע בסגנון הקפות, 4 הקפות שאורכה של כל הקפה 27 ק'מ.
אופי המסלול - חולות, מסלול מעגלי, עם הרבה מקומות לתת בהן בגז אבל בשביל שיהיה גם קצת אתגרי שילבו גם פיתולים.

יום שישי בצאלים הכרות עם המסלול

המרוץ בצאלים, מתפרס על פני יומיים, יום שישי אחה''צ מתקבצים המשתתפים להכנות והכרות עם המסלול כשבשת החל משעות הבוקר המוקדמות (במונחים שלי זה לפנות בוקר) מוזנקים המשתתפים כל אחד לפי הקטגוריה שלו כשהאופנועים מוזנקים ראשונים. יום שישי אחה''צ מגיעים לצאלים, זהו המרוץ הראשון לאחר ראלי חוצה ישראל, ברקע רעש מנועים שמתכוננים להקפות ההכרות, רוח נעימה ונראה שאפשר להתחיל לקבל את השבת בלתת קצת בגז (את שאר הגז צריך להשאיר לשבת).

ההכנות

ההכנות ההכנות ההכנות ההכנות ההכנות ההכנות ההכנות ההכנות ההכנות ההכנות ההכנות ההכנות ההכנות ההכנות ההכנות ההכנות

יוני לוי על גבי האפריליה

יוני לוי על גבי האפריליה יוני לוי על גבי האפריליה

משתתפים וותיקים וחדשים מכל הקטגוריות עולים על המסלול ומבצעים מספר הקפות להכרות. בקטגוריית האופנועים: שגיא היימן (הבן של רז, אחיין של נועם ושגיא) מגיע לטעום את הבאחה לאחר שבת במוטוקרוס אצל דדיה, אך הפעם לא כמשתתף מן המניין, מקווה שבפעמים הבאות נראה אותו משתתף במרוץ עצמו. בר נוב מגיע מחודש באופנוע גאס גאס 250, הפעם בבאחה יש מקבץ יפה של משתתפים על גבי אופנועי גאס גאס. כמעריצה מושבעת, אינני יכולה שלא לציין בכתבה את תמר בזק שכרגיל מגיעה עם חיוך ענק מלווה במלכי במסלול ומחוצה לו. לפי מצב המשתתפים שהגעו כבר ביום שישי, נראה כי קטגוריית האופנועים תהייה מלאת אקשן בשבת.

לומדים את המסלול

לומדים את המסלול לומדים את המסלול לומדים את המסלול לומדים את המסלול לומדים את המסלול לומדים את המסלול לומדים את המסלול לומדים את המסלול לומדים את המסלול לומדים את המסלול לומדים את המסלול לומדים את המסלול לומדים את המסלול לומדים את המסלול לומדים את המסלול לומדים את המסלול

הצוללת הצהובה

הצוללת הצהובה הצוללת הצהובה

לא לכולם הקפת ההכרות הסתיימה בהצלחה, עידו כהן מגיע עם הזיבר בגרירה לאזור הפיטצ , כמה דקות והכלי עולה על נגררת ושניהם מצפינים לעבר הסדנא לתיקונים. אייל לביא והבאגי תקועים באמצע השטח עם מנוע בעל דעות משל עצמו לגבי ההשתתפות במרוץ. מסיימים את הקפות ההכרות עם שקיעת החמה, ומתכוננים לשבת למרוץ עצמו.

תודה ליובל שרון, צדי מלר, משפחת דהן: מוטי, תומר ונועם.

תגובות

0 תגובות