שטח 4X4 > יומני מסע בארץ > טיולים ומסעות בארץ

מועדון פאג'רו בבריכות מרכז רמת הגולן - אוגוסט 2016

טיול מועדון פאג'רו, סגר את טיולי המים של הקיץ, בבריכות המים השקטות במרכז רמת הגולן.
התחלנו על שפת הכנרת וטיפסנו צפונה, תוך עצירות לטבילה צוננת בבריכות שעל הרמה ובין לבין ביקרנו באתרים שונים והזכרנו סיפורי עבר.
למרות החום הגדול, לנו, היה קריר.

image

טבילת בוקר

טבילת בוקרטבילת בוקר

מהכנרת היישר למים

נפגשנו כאמור, קרוב לכינרת. מברכים את המצטרפים החדשים לטיול המועדון ויוצאים לדרך - עשר דקות אחר כך, אנחנו כבר רטובים לגמרי. בין רגע, החום כבר לא מטריד. להיפך. כולם בורחים מהצל ומתחממים בשמש. עכשיו, אחרי שכולם התעוררו, אפשר להתחיל לטייל.

imageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimage

גשר הגלילים

גשר הגליליםגשר הגלילים

מטפסים לרמת הגולן

התחנה הבאה מפגישה אותנו עם מלחמת יום הכיפורים ומבצע אבירי לב (צליחת התעלה של כוחותינו). צליחת התעלה וכיתור הצבא המצרי הנמצא בסיני, היוו את המפנה המשמעותי ביותר, בקרבות גזרת הדרום. גשר הגלילים (שלא עמד בציפיות), הגיע לשפת התעלה ארבעה ימים לאחר תחילת העברת כוחותינו לגדה המערבית. אנו מספרים את סיפור הגשר, מורידים אוויר בצמיגים ומתחילים את הטיפוס המהמורתי לרמת הגולן.

image

imageimageimageimageimageimageimageimage

image

בריכת המשושים

אל בריכת המשושים, אנחנו מגיעים אחרי נסיעה ארוכה ומהמורתית. לשמחתינו, השבילים פנויים ואנו מטפסים בשביל לאט וברוגע, תוך שמירה על כלי הרכב. בדרך כלל, הפגישה עם מטיילים רגליים בשטח, גורמת לי לתחושה לא טובה. הרי הם המטיילים האמיתיים, הם לא מזיקים לטבע, הם לא מפריעים את השלווה. הפעם, כשאני רואה אותם מיוזעים מהטיפוס הרגלי הארוך, שנמשך מהבריכה לחניון, לא ממלאה אותי תחושה לא טובה. להיפך. רכב שטח יכול להיות כיף לא נורמאלי...

imageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimage

imageimageimageimageimageimageimageimage

שערות בילבי

סיימנו את הדרך המטפסת לאורך נחל משושים. הגיע הזמן להפסקה נעימה בצל, למנוחה ולארוחת צהרים הכוללת את המאכל הלאומי של מועדון פאג'רו - ''שערות בילבי''.

שערות בילבי

שערות בילבישערות בילבי

imageimageimageimage

image

image

אבק ובוץ

סיימנו את ארוחת הצהרים, נחנו ואגרנו כוחות להמשך. החלטנו לשנות את המסלול ולהמשיך בדרך ובכיוון אחרים לגמרי. הדרך שנבחרה, זימנה למשתתפים מעברי מים, טיפוסים ומורדות, שקעי ענק המאיימים להעלים כל רכב שטח סטנדרטי ומעל לכולם, ענני אבק שטרם נראו כמותם. בסוף הדרך, נראה שלכל הפאג'רואים אותו צבע. חום-בוץ.

imageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimage

image

שעת בין ערביים. הטיול שלנו הגיע לסיומו ואיתו, פרק טיולי המים בצפון. הטיול הבא, יערך בדרום הארץ ויוקדש כולו לדיונות וחול רך. אחריו, נעבור לתוכנית הטיולים של שנת תשע''ז. תודה לכולכם. להתראות בטיולים הבאים.

image

לטיול הבא של מועדון פאג'רו הקליקו כאן לפרטים על הדרכת הנהיגה של פאג'רו וטרייטון לכל יומני המסעות הקודמים של מועדון פאג'רו הקליקו כאן

תגובות

4 תגובות

1

yaronstein

31 באוגוסט 2016 ב 21:55

מועדון פאג'רו בבריכות מרכז רמת הגולן

היה ממש אחלה
תמונות מדהימות
מחכים לטיול הבא

2

אורח/ת

01 בספטמבר 2016 ב 06:40

היה טיול מדהים. הדרך בסוף הייתה מאתגרת

3

amittimor

01 בספטמבר 2016 ב 08:39

כתבה חדשה - מועדון פאג'רו בבריכות מרכז רמת הגולן - אוגוסט 2016


אהלן אוהד, תוכל לשלוח בבקשה פירוט של המסלול?

 

4

אורח/ת

07 בספטמבר 2016 ב 00:00

היי אני חדש בתחום השטח עומד לפניי קנית פאג'רו קצר 2005 מתלבט בין מנוע בנזין או דיזל האם יש מישהו עם ניסיון שיכול לייעץ??? השמח מאוד לעזרה