שטח 4X4 > יומני מסע בארץ > טיולים ומסעות בארץ

נחל דישון , מערת עלמה ונחל חצור - שבת, 28/4/12

נפגשים בכניסה לקבוץ איילת השחר, מקום פסטורלי ונעים, היכרות, תדרוך ושיחת בוקר, חלוקת מכשירי קשר, ואין חשק לעזוב את המקום.
הדריך: יחיאל דניאל

נפגשים בבוקר, קפה ועוגה, שיחת היכרות, תידרוך וחלוקת מכשירי קשר.

נפגשים בבוקר, קפה ועוגה, שיחת היכרות, תידרוך וחלוקת מכשירי קשר.נפגשים בבוקר, קפה ועוגה, שיחת היכרות, תידרוך וחלוקת מכשירי קשר.נפגשים בבוקר, קפה ועוגה, שיחת היכרות, תידרוך וחלוקת מכשירי קשר.נפגשים בבוקר, קפה ועוגה, שיחת היכרות, תידרוך וחלוקת מכשירי קשר.

כמה מילים על המסלול

כמה מילים על המסלולכמה מילים על המסלול

מתחילים דרכינו אל נחל דישון היפה והמקסים המקבל פנינו בשפע מעברי מים מעניינים.

מתחילים דרכינו אל נחל דישון היפה והמקסים המקבל פנינו בשפע מעברי מים מעניינים.מתחילים דרכינו אל נחל דישון היפה והמקסים המקבל פנינו בשפע מעברי מים מעניינים.מתחילים דרכינו אל נחל דישון היפה והמקסים המקבל פנינו בשפע מעברי מים מעניינים.מתחילים דרכינו אל נחל דישון היפה והמקסים המקבל פנינו בשפע מעברי מים מעניינים.מתחילים דרכינו אל נחל דישון היפה והמקסים המקבל פנינו בשפע מעברי מים מעניינים.מתחילים דרכינו אל נחל דישון היפה והמקסים המקבל פנינו בשפע מעברי מים מעניינים.מתחילים דרכינו אל נחל דישון היפה והמקסים המקבל פנינו בשפע מעברי מים מעניינים.מתחילים דרכינו אל נחל דישון היפה והמקסים המקבל פנינו בשפע מעברי מים מעניינים.מתחילים דרכינו אל נחל דישון היפה והמקסים המקבל פנינו בשפע מעברי מים מעניינים.מתחילים דרכינו אל נחל דישון היפה והמקסים המקבל פנינו בשפע מעברי מים מעניינים.מתחילים דרכינו אל נחל דישון היפה והמקסים המקבל פנינו בשפע מעברי מים מעניינים.מתחילים דרכינו אל נחל דישון היפה והמקסים המקבל פנינו בשפע מעברי מים מעניינים.מתחילים דרכינו אל נחל דישון היפה והמקסים המקבל פנינו בשפע מעברי מים מעניינים.מתחילים דרכינו אל נחל דישון היפה והמקסים המקבל פנינו בשפע מעברי מים מעניינים.מתחילים דרכינו אל נחל דישון היפה והמקסים המקבל פנינו בשפע מעברי מים מעניינים.מתחילים דרכינו אל נחל דישון היפה והמקסים המקבל פנינו בשפע מעברי מים מעניינים.

מצאנו פינת חמד יפה ומוצלת בה אכלנו את ארוחת הבוקר, כוס תה וממשיכים דרכינו.

מצאנו פינת חמד יפה ומוצלת בה אכלנו את ארוחת הבוקר, כוס תה וממשיכים דרכינו.מצאנו פינת חמד יפה ומוצלת בה אכלנו את ארוחת הבוקר, כוס תה וממשיכים דרכינו.

פה ושם שיפועי צד, מעברי סלעים וחציית נחלים. לאורכו של כל הנחל זרמו מים והכל עדיין ירוק.

 פה ושם שיפועי צד, מעברי סלעים וחציית נחלים.  לאורכו של כל הנחל זרמו מים והכל עדיין ירוק.  פה ושם שיפועי צד, מעברי סלעים וחציית נחלים.  לאורכו של כל הנחל זרמו מים והכל עדיין ירוק.  פה ושם שיפועי צד, מעברי סלעים וחציית נחלים.  לאורכו של כל הנחל זרמו מים והכל עדיין ירוק.  פה ושם שיפועי צד, מעברי סלעים וחציית נחלים.  לאורכו של כל הנחל זרמו מים והכל עדיין ירוק.  פה ושם שיפועי צד, מעברי סלעים וחציית נחלים.  לאורכו של כל הנחל זרמו מים והכל עדיין ירוק.  פה ושם שיפועי צד, מעברי סלעים וחציית נחלים.  לאורכו של כל הנחל זרמו מים והכל עדיין ירוק.  פה ושם שיפועי צד, מעברי סלעים וחציית נחלים.  לאורכו של כל הנחל זרמו מים והכל עדיין ירוק.  פה ושם שיפועי צד, מעברי סלעים וחציית נחלים.  לאורכו של כל הנחל זרמו מים והכל עדיין ירוק.  פה ושם שיפועי צד, מעברי סלעים וחציית נחלים.  לאורכו של כל הנחל זרמו מים והכל עדיין ירוק.  פה ושם שיפועי צד, מעברי סלעים וחציית נחלים.  לאורכו של כל הנחל זרמו מים והכל עדיין ירוק.  פה ושם שיפועי צד, מעברי סלעים וחציית נחלים.  לאורכו של כל הנחל זרמו מים והכל עדיין ירוק.  פה ושם שיפועי צד, מעברי סלעים וחציית נחלים.  לאורכו של כל הנחל זרמו מים והכל עדיין ירוק.  פה ושם שיפועי צד, מעברי סלעים וחציית נחלים.  לאורכו של כל הנחל זרמו מים והכל עדיין ירוק.  פה ושם שיפועי צד, מעברי סלעים וחציית נחלים.  לאורכו של כל הנחל זרמו מים והכל עדיין ירוק.  פה ושם שיפועי צד, מעברי סלעים וחציית נחלים.  לאורכו של כל הנחל זרמו מים והכל עדיין ירוק.  פה ושם שיפועי צד, מעברי סלעים וחציית נחלים.  לאורכו של כל הנחל זרמו מים והכל עדיין ירוק.

מערת עלמה

מערת עלמהמערת עלמה

מגיעים אל מערת עלמה , יורדים לתוכה כדי לראות ולהתרשם ממנה.

מגיעים אל מערת עלמה ,  יורדים לתוכה כדי לראות ולהתרשם ממנה.מגיעים אל מערת עלמה ,  יורדים לתוכה כדי לראות ולהתרשם ממנה.מגיעים אל מערת עלמה ,  יורדים לתוכה כדי לראות ולהתרשם ממנה.מגיעים אל מערת עלמה ,  יורדים לתוכה כדי לראות ולהתרשם ממנה.מגיעים אל מערת עלמה ,  יורדים לתוכה כדי לראות ולהתרשם ממנה.מגיעים אל מערת עלמה ,  יורדים לתוכה כדי לראות ולהתרשם ממנה.מגיעים אל מערת עלמה ,  יורדים לתוכה כדי לראות ולהתרשם ממנה.מגיעים אל מערת עלמה ,  יורדים לתוכה כדי לראות ולהתרשם ממנה.מגיעים אל מערת עלמה ,  יורדים לתוכה כדי לראות ולהתרשם ממנה.מגיעים אל מערת עלמה ,  יורדים לתוכה כדי לראות ולהתרשם ממנה.מגיעים אל מערת עלמה ,  יורדים לתוכה כדי לראות ולהתרשם ממנה.מגיעים אל מערת עלמה ,  יורדים לתוכה כדי לראות ולהתרשם ממנה.

לאחר הליכה קלה , חילוץ עצמות מתחילים דרכינו בנחל חצור בדרך לא דרך....

לאחר הליכה קלה , חילוץ עצמות מתחילים דרכינו בנחל חצור בדרך לא דרך.... לאחר הליכה קלה , חילוץ עצמות מתחילים דרכינו בנחל חצור בדרך לא דרך....

סלעים חדים ובולדרים מאיימים על רכבינו ולא פעם אמרו לי בוא נחזור.

סלעים חדים ובולדרים מאיימים על רכבינו ולא פעם אמרו לי בוא נחזור.סלעים חדים ובולדרים מאיימים על רכבינו ולא פעם אמרו לי בוא נחזור.סלעים חדים ובולדרים מאיימים על רכבינו ולא פעם אמרו לי בוא נחזור.סלעים חדים ובולדרים מאיימים על רכבינו ולא פעם אמרו לי בוא נחזור.סלעים חדים ובולדרים מאיימים על רכבינו ולא פעם אמרו לי בוא נחזור.סלעים חדים ובולדרים מאיימים על רכבינו ולא פעם אמרו לי בוא נחזור.סלעים חדים ובולדרים מאיימים על רכבינו ולא פעם אמרו לי בוא נחזור.סלעים חדים ובולדרים מאיימים על רכבינו ולא פעם אמרו לי בוא נחזור.סלעים חדים ובולדרים מאיימים על רכבינו ולא פעם אמרו לי בוא נחזור.סלעים חדים ובולדרים מאיימים על רכבינו ולא פעם אמרו לי בוא נחזור.סלעים חדים ובולדרים מאיימים על רכבינו ולא פעם אמרו לי בוא נחזור.סלעים חדים ובולדרים מאיימים על רכבינו ולא פעם אמרו לי בוא נחזור.סלעים חדים ובולדרים מאיימים על רכבינו ולא פעם אמרו לי בוא נחזור.סלעים חדים ובולדרים מאיימים על רכבינו ולא פעם אמרו לי בוא נחזור.סלעים חדים ובולדרים מאיימים על רכבינו ולא פעם אמרו לי בוא נחזור.סלעים חדים ובולדרים מאיימים על רכבינו ולא פעם אמרו לי בוא נחזור.

ע"י כיוונים מדויקים ונהיגה זהירה עברנו כולנו בשלום ללא אף פגיעה אחת. היה מעניין מאוד ומאתגר.

ע"י כיוונים מדויקים ונהיגה זהירה עברנו כולנו בשלום ללא אף פגיעה אחת. היה מעניין מאוד ומאתגר. ע

ממשיכים בירידה ארוכה לכיוון תל חצור לכיוון היציאה אל הכביש.

ממשיכים בירידה ארוכה לכיוון תל חצור לכיוון היציאה אל הכביש.ממשיכים בירידה ארוכה לכיוון תל חצור לכיוון היציאה אל הכביש.ממשיכים בירידה ארוכה לכיוון תל חצור לכיוון היציאה אל הכביש.ממשיכים בירידה ארוכה לכיוון תל חצור לכיוון היציאה אל הכביש.ממשיכים בירידה ארוכה לכיוון תל חצור לכיוון היציאה אל הכביש.ממשיכים בירידה ארוכה לכיוון תל חצור לכיוון היציאה אל הכביש.ממשיכים בירידה ארוכה לכיוון תל חצור לכיוון היציאה אל הכביש.ממשיכים בירידה ארוכה לכיוון תל חצור לכיוון היציאה אל הכביש.

הירדן ההררי

הירדן ההרריהירדן ההררי

ומכאן... בואו ניסע אל הירדן ההררי, מגיעים אל קצהו הצפוני של הירדן ההררי, נוסעים קצת לאורכו ומוצאים

 ומכאן... בואו ניסע אל הירדן ההררי, מגיעים אל קצהו הצפוני של הירדן ההררי, נוסעים קצת לאורכו ומוצאים  ומכאן... בואו ניסע אל הירדן ההררי, מגיעים אל קצהו הצפוני של הירדן ההררי, נוסעים קצת לאורכו ומוצאים  ומכאן... בואו ניסע אל הירדן ההררי, מגיעים אל קצהו הצפוני של הירדן ההררי, נוסעים קצת לאורכו ומוצאים  ומכאן... בואו ניסע אל הירדן ההררי, מגיעים אל קצהו הצפוני של הירדן ההררי, נוסעים קצת לאורכו ומוצאים  ומכאן... בואו ניסע אל הירדן ההררי, מגיעים אל קצהו הצפוני של הירדן ההררי, נוסעים קצת לאורכו ומוצאים  ומכאן... בואו ניסע אל הירדן ההררי, מגיעים אל קצהו הצפוני של הירדן ההררי, נוסעים קצת לאורכו ומוצאים  ומכאן... בואו ניסע אל הירדן ההררי, מגיעים אל קצהו הצפוני של הירדן ההררי, נוסעים קצת לאורכו ומוצאים  ומכאן... בואו ניסע אל הירדן ההררי, מגיעים אל קצהו הצפוני של הירדן ההררי, נוסעים קצת לאורכו ומוצאים  ומכאן... בואו ניסע אל הירדן ההררי, מגיעים אל קצהו הצפוני של הירדן ההררי, נוסעים קצת לאורכו ומוצאים  ומכאן... בואו ניסע אל הירדן ההררי, מגיעים אל קצהו הצפוני של הירדן ההררי, נוסעים קצת לאורכו ומוצאים  ומכאן... בואו ניסע אל הירדן ההררי, מגיעים אל קצהו הצפוני של הירדן ההררי, נוסעים קצת לאורכו ומוצאים  ומכאן... בואו ניסע אל הירדן ההררי, מגיעים אל קצהו הצפוני של הירדן ההררי, נוסעים קצת לאורכו ומוצאים

לאחר ארוחה ומנוחה ממשיכים לאורכו של הירדן ההררי ומאתגרים קצת את שלמה נחמה בעלייה דרדרתית והצלבות על מנת לראות אם האוטו מסוגל לה. עם קצת עקשנות ונחישות בנסיון השלישי נוכחנו לדעת שזה אפשרי. ממשיכים אנו אל גשר כפר הנשיא, יורדים למטה לראות את הגשר והזרימה של הירדן, קצת תמונות, עורכים את שיחת הסיכום ונפרדים לשלום. על פני החברים ראיתי את ההנאה על הפנים. אישית אני נהניתי מאוד. תודה יחיאל דניאל.

תגובות

0 תגובות