הדרכת נהיגה מתקדמת

דף 1 מתוך 3
קורס הדנ"מ מספר 6 - סיכום מפגש אחרון ומסכם

בשעה טובה הגענו לרגע המיוחל שבו אנו אוספים את כל הידע שצברנו במהלך השעורים בהדנ''מ - קורס הדרכת נהיגה מתקדמת, ויוצאים ליישם ביומיים, או יותר נכון יומיים וחצי, במסע מסכם לימודי בשטח.
כמו בתחילת כל קורס הדרכת נהיגה, עדי צפתי והח"מ מחכים לראות איזו קבוצה נקבל והאם התמהיל יעבוד? בקורס הנוכחי כבר במפגש השני הבנו שיש לנו קבוצה מצוינת ששואפת ללמוד כמה שיותר ולוקחת חלק פעיל במהלך המפגשים.
אבני הדרך: מעלה זרון, מעלה נוח, מעלה מרזבה, מעלה עשוש וגם מעלה ורדית.
הקבוצה הפעם באמת מיוחדת במינה, ''נדבקה'' מהר, קשובה מאוד, עובדת יפה יחד בהדרכות ובתרגולים ולמען האמת: חלום של קבוצה!

קורס הדנ"מ מספר 6 - סיכום מפגש רביעי: שטח טרשי

הקורס לנהיגה מתקדמת של אתר השטח נמצא בעיצומו והפעם נפגשנו ללמוד קריאת שטח ונהיגה בשטח טרשי.
היה בוצי, חלק, מאתגר ומלמד מאוד.
הדריכו: נמרוד וידר ועדי צפתי | צילמו: עדי צפתי, נמרוד וידר ומשתתפים

התמודדות עם מכשולי החורף בנהיגת שטח

לאור תחזית מזג האוויר בה ירדו גשמים רבים ברחבי הארץ הכנו לכם רענון מורחב והכרחי לנהיגה במכשולי החורף הבא עלינו לטובה
נכתב ע''י מדריכי ההדנ''מ (הדרכת נהיגה מתקדמת): עדי צפתי ונמרוד וידר

קורס הדנ"מ מספר 6 - סיכום מפגש שלישי: חילוץ

הדרכת החילוץ בבקעת הירדן אט אט הופכת להיות סוג של מסורת. השטח הסטרילי ללא הפרעות - לנו או שלנו, לסביבה ובתוספת תוואי הקרקע המושלם להדרכה הזאת עושה את המקום לאידיאלי, ולא פחות חשוב זאת החצר האחורית שלי שאני מכיר כל כך טוב

קורס הדנ"מ מספר 6 - סיכום מפגש ראשון ושני: מפגש הכרות + נהיגה בחולות

קורס הדגל של אתר השטח הישראלי - הדנ"מ - הדרכת נהיגה מתקדמת, מספר 6 נפתח השבוע.
כבר הספקנו להכיר, ללמוד על מערכות הרכב ולתרגל נהיגה בשטח חולי. היה מעניין, מלמד ובעיקר כיף
תמונות: נמרוד וידר, עדי צפתי והמשתתפים

סיכום מסע מסכם לקורס הדרכת נהיגה מתקדמת - 2022

קורס הדגל של אתר השטח הוא ללא ספק ההדנ"מ - קורס הדרכת נהיגה מתקדמת!
כשהמסע המסכם של ההדנ"מ הינו גולת הכותרת של הקורס המקיף ביותר לנהיגת שטח בישראל. היה מקצועי, מאתגר, מלמד מאוד וכמובן מהנה ביותר והכול בזכות המודרכים הנפלאים!
הדריכו: נמרוד וידר ועדי צפתי | צילמו: עדי צפתי ואורית גררו

סיכום מפגש 3: מעלות בדרום - קורס הדנ
סיכום מפגש 3: מעלות בדרום - קורס הדנ"מ 5

עוד שבת גשומה במרכז, לכן הדרמנו לחפש שטח יבש והגענו לים המלח. שיעור נוסף בקורס הדרכת נהיגה מתקדמת של אתר השטח נערך במסלול מלמד במיוחד, היה יום משמעותי
הדריכו: נמרוד וידר ועדי צפתי | צילמו: אורית גררו ועדי צפתי

סיכום מפגש 4: חולות - קורס הדנ''מ 5

בשבת שמשית בדרום (וגשומה במרכז) נפגשנו ללמוד על אופן הנהיגה וההתמודדות עם מכשולי חול וחילוצים.
היה יום מלמד ומעשיר
הדריכו: עדי צפתי ונמרוד וידר
צילומים: אורית גררו ועדי צפתי

סיכום מפגש 2: חילוץ עצמי והדדי - קורס הדנ''מ 5

בשל מזג אוויר סוער במרכז בחרנו להעביר את שיעור החילוץ מזרחה לבקעת הירדן בסמוך למושב בקעות, ב''מגרש התרגולים'' הפרטי של נמרוד המדריך.
בשעה 09:00 כל החבר'ה כבר הגיעו לציר הכניסה לשטח, הבקעה חיכתה לנו פורחת וחגיגית ובנסיעה קצרה דרך כרמים והרים מוריקים הגענו למיקום בו התחלנו את החלק התיאורטי של היום

סיכום מפגש למידה התמודדות עם מכשולי חורף - קורס הדנ
סיכום מפגש למידה התמודדות עם מכשולי חורף - קורס הדנ"מ 5

קורס הדרכת נהיגה מתקדמת יצא לדרך!
נפגשנו בשבת האחרונה לשיעור ראשון שעסק בלמידת האתגרים וההתמודדות עם מכשולי חורף, היה מבוצבץ....
הדריכו: עדי צפתי ונמרוד וידר | צילמו: אורית גררו ועדי צפתי

סיכום הדרכת מעלות בכפר אוריה, 25/2/2021

לכבוש את המעלות, לסמן "V" - חלק בלתי נפרד מההילה המיתולוגית שנבנתה סביב תחביב טיולי הג'יפים. מעבר לאתגר ולפרסטיז'ה שבכיבוש מוצלח, מדובר במשימה לא פשוטה - מאתגרת לרכב ולנהג, מסוכנת במקרה ונכשלים, עם פוטנציאל לא קטן לנזק רב לרכוש ולפגיעות בנפש. לכן ג'יפאים שמתייחסים לתחביב ברצינות, מגיעים להדרכת מעלות, על מנת ללמוד לעשות זאת נכון ובביטחון וגם לדעת מתי לוותר

סיכום המסע המסכם של קורס נהיגה מתקדמת - 2020

קורס נהיגה מתקדמת הינו הקורס המרכזי והעיקרי של האקדמיה ללימודי נהיגת שטח של אתר השטח הישראלי.
גולת הכותרת של הקורס הינו המסע המסכם בערבה אשר מהווה סיכום לכלל הנלמד במפגשים המקדימים ובוחן את התקדמות החניכים והבנתם בתחום נהיגת השטח המתקדמת.
שילוב של קבוצה מדהימה, רכבים עם הילוך כוח ומזג אוויר מפנק יצרו שילוב מושלם למסע מנצח
צילמו: כולם

סיכום מפגש מספר 4 בקורס נהיגה מתקדמת - והפעם: מעלות ושטח טרשי

בשבת עברנו את מפגש מספר 4 של קורס נהיגה מתקדמת של אתר השטח הישראלי
במפגש זה למדנו ותרגלנו את כל התורה של נהיגה בשטח טרשי.
היה מעולה
צילמו - כולם...

סיכום מפגש שלישי בקורס נהיגה מתקדמת: והפעם - חולות

ביום שבת כאשר כל הארץ סערה במזג אוויר חורפי - רק בדיונות באשדוד היה יבש! וזאת במיוחד בשביל לאפשר לנו ללמוד איך נכון לנהוג בחול ומה עושים כששוקעים.
למדו, הקשיבו, תרגלו והשתפרו מדיונה לדיונה... כל משתתפי קורס נהיגה מתקדמת מספר 4.
חולות - הנה אנחנו באים.
הדריכו - נמרוד וידר ועדי צפתי.
צילמו - כולם.

סיכום מפגש שני של קורס נהיגה מתקדמת - חילוץ

בשל מזג אויר סוער במרכז וצפי להרבה תנועה בשטח בחרנו להעביר את השיעור חילוץ דווקא בבקעת הירדן בסמוך למושב בקעות, ב''מגרש התרגולים'' הפרטי של נמרוד המדריך.
בשעה 09:00 כל החבר'ה כבר הגיעו לציר הכניסה לשטח ובנסיעה קצרה דרך כרמים והרים מוריקים הגענו למיקום בו התחלנו את החלק התיאורטי של היום

סיכום מפגש ראשון של קורס נהיגה מתקדמת - התמודדות עם מכשולי חורף

מזג האוויר החורפי שהגיע שיכנע אותנו בקלות לבלות את המפגש הראשון של קורס הנהיגה המתקדמת - מחזור מספר 4 - בבוץ....
היה מושלם!
מדריכים: נמרוד וידר ועדי צפתי

סיכום הדרכת מעלות קשים ביער בן שמן 13/11/20

הדרכת מעלות קשים ומורדות תלולים הוא אחד הפרקים בסדרת הדרכות נהיגת שטח מתקדמות. יצאנו להדרכה במעלות ובמורדות של יער בן שמן, היה מאתגר!
צילמו במהלך ההדרכה: גבי מיוחס ואמיר נחומי

הדרכת נהיגה פרטית בטיפוס אתגרי בהרי ירושלים

השקת הדיפנדר החדש במעלות של הרי ירושלים פתחה תיבת פנדורה רצינית והם עלו לכותרות.
ממש עיתוי מושלם בהזמנה להדרכה פרטית, אחד על אחד, עם לנדרובר קצת יותר ותיק אבל גיבור - שבאה ללמד עבודה נכונה עם גיר ידני בתנאים מאתגרים.
צילמה: הדס בן עמי
סיכום טיפים לנהיגה בשטח אתגרי - הרי ירושלים, 7/6/20

מסע מסכם של קורס נהיגה מתקדמת מספר: 3

סוף סוף הגיע הרגע שכולנו חיכינו לו - לצאת למדבר וליישם את כל מה שלמדנו במפגשים הקודמים. החבר'ה ואני קופצים מיד על ההזדמנות ומגיעים בהרכב מלא (מינוס אחת) כבר בערב שלפני לחניון לילה.
למסע המסכם הזה לשמחתי הצטרף אליי לעזרה ד''ר פיני סגל שהוא בוגר המחזור הראשון של ההדנ''מ שלנו באתר השטח, כשאחיו ד''ר חן סגל (על הלנד רובר שלו) בין המודרכים של ההדנ''מ הנוכחי.
צילם: דב פיש

סיכום מפגש מספר 5: נהיגה במכשולי החורף - קורס נהיגה מתקדמת מספר: 3

בין כל השטפונות ומזג האוויר החורפי שהיה לנו יצאה שבת קיצית במיוחד ומיד ניצלנו אותה להדרכת נהיגה במכשולי החורף.