סוזוקי ג'ימני בהר חורשן - ינואר 2015

אנשי סוזוקי יצאו להר חורשן ב-4 סבבים להכיר את הג'ימני 2015. לאחר שנעדר מישראל בשנים האחרונות חוזר סוזוקי ג'ימני לכבישים ולשבילים בארץ עם מערכת בקרת יציבות ושינויים קטנים נוספים.
להלן סיקור ההדרכה של אנשי סוזוקי.

צילמו: גלעד קוולרצ'יק ותומר פדר
הדריכו: אוהד בן אהרון ועופר אוגש

תמונות מהשטח

תמונות מהשטחתמונות מהשטחתמונות מהשטחתמונות מהשטחתמונות מהשטחתמונות מהשטחתמונות מהשטחתמונות מהשטחתמונות מהשטחתמונות מהשטחתמונות מהשטחתמונות מהשטחתמונות מהשטחתמונות מהשטחתמונות מהשטחתמונות מהשטח

השינויים בג'ימני החדש

4 קבוצות ב-4 סבבים נפרדים נפגשו בזכרון יעקב בכיתת ההדרכה של טוכמן להדרכה עיונית ועיקרה השינויים שעבר הג'ימני החדש: מערכת בקרת יציבות ESC בשפת סוזוקי (או ESP בשם המוכר יותר), מערכת לניטור לחץ אוויר בצמיגים - TPMS, לוח שעונים ובמרכזו מד חום ומד דלק דיגיטלי, כונס אוויר על מכסה המנוע - אטום ואינו פעיל בדגמים הנמכרים בארץ, והצגה של גרסאות המכירה השונות של הג'ימני בארץ: גיר אוטומטי פלנטרי עם 4 הילוכים או גיר רגיל 5 הילוכים, אפשרות לתוספת של צמיגי שטח ומיגונים, אפשרות לתוספת מערכת מולטימדיה.  

בכיתה אצל טוכמן:

בכיתה אצל טוכמן:בכיתה אצל טוכמן:בכיתה אצל טוכמן:בכיתה אצל טוכמן:בכיתה אצל טוכמן:בכיתה אצל טוכמן:בכיתה אצל טוכמן:בכיתה אצל טוכמן:בכיתה אצל טוכמן:בכיתה אצל טוכמן:בכיתה אצל טוכמן:בכיתה אצל טוכמן:בכיתה אצל טוכמן:בכיתה אצל טוכמן:בכיתה אצל טוכמן:בכיתה אצל טוכמן:

בכביש בדרך לשטח

בכביש בדרך לשטחבכביש בדרך לשטח

בהדרכה בשטח

בהדרכה בשטחבהדרכה בשטח

ההדרכה בשטח

ההדרכה בשטח הייתה טעימה מיכולות השטח הגבוהות של הג'ימני. טיפוס עלייה, ירידה חדה, שיפוע צד, חריצים ובשביל הכייף גם מעברי מים משפריצים. לצד הג'ימני כיכב גם הסוזוקי גראנד ויטארה 3 ו-5 דלתות שבזכות הילוך הכוח ומערכות האלקטרוניקה של בקרת יציבות / ESP ושל בקרת אחיזה / TC סיפק ריגושים לנהגים ולנוסעים.


מבחן דרכים לסוזוקי גרנד ויטארה - 2014


מבחן דרכים לסוזוקי ג'ימני - 2008

קישורים לחומר התאורטי מההדרכה:

אינציקלושטחדיפרנציאלירידהעלייה,  שיפועשיפוע צדבקרת אחיזהבקרת יציבותABSESP


מערכות ההנעה:

הדיפרנציאל - אי אפשר בלעדיו אך צריך לדעת לחיות איתו

שימוש בנעילת דיפרנציאל


מערכות הבטיחות ברכב:

הפתרון הטכנולוגי – בטיחות פאסיבית ו- ABS
הפתרון הטכנולוגי – בקרת אחיזה ובקרת יציבות
טיפ נהיגה: לנתק או לא לנתק

קישורים לטיפים לנהיגת שטח:

טיפוס עלייה

ירידה תלולה

שבילים מהירים

שיפוע צד

ג'יפונים – נהיגה עם אתגר

גרנד ויטארה בשטח

גרנד ויטארה בשטחגרנד ויטארה בשטחגרנד ויטארה בשטחגרנד ויטארה בשטחגרנד ויטארה בשטחגרנד ויטארה בשטחגרנד ויטארה בשטחגרנד ויטארה בשטחגרנד ויטארה בשטחגרנד ויטארה בשטחגרנד ויטארה בשטחגרנד ויטארה בשטחגרנד ויטארה בשטחגרנד ויטארה בשטחגרנד ויטארה בשטחגרנד ויטארה בשטח

תודה רבה למשתתפים

תודה רבה למשתתפיםתודה רבה למשתתפיםתודה רבה למשתתפיםתודה רבה למשתתפיםתודה רבה למשתתפיםתודה רבה למשתתפיםתודה רבה למשתתפיםתודה רבה למשתתפיםתודה רבה למשתתפיםתודה רבה למשתתפיםתודה רבה למשתתפיםתודה רבה למשתתפיםתודה רבה למשתתפיםתודה רבה למשתתפיםתודה רבה למשתתפיםתודה רבה למשתתפים

ומזל טוב לג'ימני החדש

ומזל טוב לג'ימני החדשומזל טוב לג'ימני החדש

תגובות

1 תגובות

1

אורח/ת

31 בינואר 2015 ב 07:02

תודה רבה

עופר ואוהד,
תודה רבה על ארבע הדרכות מעולות אלה,
ועל יום השמש המדהים שארגנתם גם כן בהר חורשן (:
שלכם, אמנון