שטח 4X4 > יומני מסע בארץ > טיולים ומסעות בארץ

טיול מערד לים המלח - שבת, 21/10/17

נפגשנו בבוקר יום שבת קבוצה קטנה ומגוונת של מטיילים בנקודת היציאה שלנו בערד.
כבר בשיחת ההיכרות הבנתי שמדובר בקבוצה איכותית ושכנראה יהיה טיול מוצלח.

יצאנו לעבר הנקודה הראשונה במסלול מצפה זהר לתצפית על האזור. הנוף הנשקף מהתצפית מרהיב לכל הדעות. בסיום ההסבר והתמצאות באזור המשכנו בדרכינו על ציר הגז לכיוון הר יהל והר כפון. הדרך יחסית נוחה ומספקת תצפיות נוף מרשימות.

לקראת הצהריים עצרנו לארוחה בצלו של עץ השיטה המיוחד שבנחל חמר. שוחחנו על נושאים שונים מעולם השטח ושמחתי לענות על שאלות ולתת הסברים על נהיגה ובכלל.

בסיום הארוחה יצאנו למסלול נחל חמר אשר סיפק לנו נופים ואתגרי נהיגה והזדמנויות לתרגל וללמוד נהיגת שטח.

בסיום המסלול ולאחר נסיעת כביש קצרה הגענו למישור עמיעז, נכנסנו לסיור בנחל פרצים ועצרנו להנות מהתצפית שבמקום.

השעה כבר מאוחרת אך מכיוון שהקבוצה איכותית ולא חששתי מעיכובים יצאנו למסלול נחל סדום שעבר עלינו בכייף גדול.

לקראת ערב הגענו לנקודת הסיום בשפך זהר לשיחת הסיכום.

שמחתי מאוד לשמוע שכולם נהנו ומאוד מרוצים מהחוויה.

מאוד נהניתי מכם כקבוצה ומאוד מקווה לפגוש אתכם שוב.

תודה על יום מדהים,

שלכם, אופיר אביב.

למסעות הבאים בארץ- הקלק כאן | למסעות הבאים בעולם- הקלק כאן | להדרכות הנהיגה הבאות- הקלק כאן