שטח 4X4 > יומני מסע בארץ > טיולים ומסעות בארץ

יומן מסע מערד לים המלח - שבת, 9/12/17

את המסלול המתוכנן למנזר המרסבא הוחלט לדחות עקב חששות המטיילים וההרגשה הכללית של הקבוצה,
הוחלט לבצע מסלול חלופי שהתאים לכלל כלי הרכב והתברר כמוצלח בהמשך

נפגשנו בשבת בבוקר בתחנת הדלק בערד ולאחר התדריך יצאנו לדרך לכיוון הר כיפה, הר כיפון ושאר הנופים המדהימים שהדרך מספקת.

עצרנו בנקודות התצפית להסברי התמצאות במרחב וצילומים.
לקראת שעות הבוקר המאוחרות הגענו לעץ השיטה המיוחד בנחל חימר והתיישבנו להפסקת אוכל. מזג האויר היה מושלם, זמן טוב להכיר את הקבוצה.

סיימנו בנחת את ההפסקה ויצאנו להמשך המסלול.

לקראת ההגעה לכביש קרתה לנו תאונה לא נעימה, רכב של אחת המטיילות שלנו פגע ברכב אחר. לשמחת כולם האירוע הסתיים בנזק קל לאחת המשתתפות ולכלי הרכב. לאחר ישור טמבונים יצאנו להמשך המסלול בנחל חימר.

המסלול כייפי מעניין ומאתגר וכולם צלחו אותו בהנאה.

לקראת אחר הצהריים הגענו לכביש, קילומטרים ספורים מנווה זהר. למרות הזמן החסר בעקבות התקרית יצאנו לכיוון נחל פרצים.

את המסלול עברנו בקלילות. בנקודת התצפית התכנסנו לשיחת הסיכום אל מול הנוף המדהים.

שמחתי לשמוע שכולם נהנו, צברו ניסיון ונהנו מההסברים.

אבקש לציין לשבח אתכם קבוצה יקרה כי למרות האירוע שגרם לנו לעיכוב, הפגנתם סבלנות, הבנה ועזרה הדדית לכל אורך המסע.

מכלול הדברים יצרו את התוצאה הסופית- טיול מוצלח ונחוש למרות הכול.

תודה על היום המיוחד, מקווה להפגש בטיול למרסבא ובכלל בקרוב.