יום טיול משולב בהדרכת נהיגה - 17/3/18

לאורך מצוק הצינים בדרך אל המכתש טיילנו, למדנו וצברנו חוויות

נפגשנו בבוקר יום שבת קבוצה מגוונת של גילאים, ניסיון וסוגי כלי הרכב לטיול בשילוב הדרכת נהיגה.

כולם הגיעו בזמן והתכנסנו לחלק התאורטי של היום. שוחחנו על מערכות הרכב ודרך פעולתם בכביש ובשטח, נהיגה נכונה והתנהלות בשטח.

לקראת השעה 10:00 כבר יצאנו לדרכינו על דרך נוף לאורך מצוק הצינים, הדרך נעה מזרחה לאורך המצוק מה שמספק לנו נוף מרהיב לעבר המכתש. בנקודות התצפית עצרנו להצטלם וקפה טוב- חובה.

זה הזמן לומר שהקבוצה התנהגה למופת. הסבלנות וההקשבה השתלמו לאורך הדרך.

כשמעלה נח במרחק נגיעה ישנו מקטע טכני שלחלק מהרכבים היה מאתגר מאוד ולחלקנו כמו שראיתם פחות.

בסיום בחירת נתיב התנועה שאותו בחרנו ביחד כקבוצה התחלנו לרדת אחד אחד. בכל פעם שעליתי וירדתי נהניתי לראות אתכם מאושרים ומופתעים מיכולות הרכב.

רבע שעה ואנחנו בנקודת הפסקת הצהריים בראש מעלה נח (תצפית לעבר בקעת ארדון ובקעת מחמל).

לאחר תדריך ירידה יצאנו כשיירה מכובדת למטה. לקראת אחר הצהריים הגענו לשמורת סהרונים והתכנסנו להסבר על השמורה שבסיומו נסענו לאורך הציר שמסביב לשמורה.

הנוף באזור כאילו נלקח ממקום אחר, אין חולק בנושא.

לשיחת הסיכום התכנסנו תחת העץ המפורסם בכניסה לשמורה.

שמחתי לשמוע שכולם נהנו ולקחו איתם דבר או שתיים מהיום.

לי כמדריך היה טיול מושלם הודות לכם.

מקווה לפגוש אתכם שוב בקרוב,

אופיר אביב.

lenay10846

22 במרץ 2018 ב 20:00

הודות למקצועיות של המדריך, מצב רוחם של חברי הקבוצה ומזג האוויר מושלם, קיבלנו טיול מהנה ומענין מעבר למצופה. אזור של מכתש רמון הוא מקום מדהים ביופיו, אך אופיר הפתיע אותנו ולקח לשמורת סהרנים, ששם סלעים במגוון צבעים הרשימו מאוד. מבחינתי, טיול כו מיוחד ביום שבת, מעורר השראה ומשאיר אווירה מיוחדת לשבוע הקרוב. תודה. לנה