טיול אל גבי המים, 5/5/18

בסיום אירוע השיטפונות יצאנו לבקר בגבים המלאים

נפגשנו בבוקר יום שבת שבעה רכבים לטיול בעקבות השיטפונות.
לאחר שיחת היכרות ותדריך יצאנו לדרך לכיוון נקודת הביקור הראשונה שלנו- גב ילק. מצאנו את הגב מלא- מחזה מרהיב כתמיד, בסיום הביקור המשכנו לנחל פארן.

לאחר טקס הורדת האוויר יצאנו לדרכינו לכיוון קניון עדה בנסיעה כיפית בערוץ נחל פארן. מיד היה אפשר להבחין בשרידי השיטפון בצורת שלוליות ובוץ בצדי הדרך. בהגיענו לקניון עדה עצרנו לארוחת בוקר.

שמחתי לראות שכולם נהנים, מזג האוויר מושלם- התחלה טובה.

לאחר הפסקת קפה קלילה המשכנו בדרכינו לכיוון הקניון הלבן. בהגיענו למקום המחזה היה מרהיב: גב מים ענק ועוצר נשימה ביופיו, מלא במים מזמינים וקרירים. דקות ספורות וחלק מחברי הקבוצה יצאו לשחייה מצננת במיוחד.

למי שחווה טיולים ומסעות ידוע שצריך מספר מרכיבים חשובים על מנת ליצור טיול מנצח. לי כמי שהדריך את הטיול היה ברור במאה אחוז- הכל נמצא וקיים: הרכב אנושי מושלם, התאמה יוצאת דופן בכלי הרכב, ביקור באתרים קסומים ואפס תקלות.

לאחר ההפסקה הסתדרנו בשיירה ויצאנו לכיוון היעד הבא: גב צניפים.

יש לציין שקצב התנועה היה מרשים עד מאוד ובמהרה הגענו לגב צניפים.

מראה הגב המלא בלב המדבר היה חוויה עוצמתית ונדירה וכמובן שחלקנו מיד יצאו לשחייה, איך אפשר שלא.

השעה כבר 17:00, אנחנו בשעון קיץ אבל צריך לזוז. יצאנו לעבר נקודת היציאה באזור עובדה.

הדרך נוחה ומאפשרת תנועה בקצב מהיר אז לא פסחנו על התענוג.

בנקודת היציאה התכנסנו לשיחת סיכום, לשמחתי כולם נהנו מהיום הארוך והמהנה שעברנו (100 ק"מ שטח).

לכם חברי הקבוצה אני מבקש להודות על יום מושלם, מקווה לפגוש אתכם שוב בקרוב.