בקאדילק בהחלט יודעים לחגוג יום הולדת 243!

ואין דבר נכון יותר מלחגוג בטיול שטח מפנק בנופיו המרהיבים של ההר הירוק כל ימות השנה
הדריכו - עופר אדר ועדי צפתי
צילומים - אלי עייני והמדריכים

מסתבר – שמה שקורה בתאריך ה4/7 – כל ישראלי יודע! וכשיש לך מותג מבית היוצר האמריקאי – על אחת כמה וכמה יודעים!

ב-UMI ישראל החליטו לחגוג את יום הולדתה ה-243 של אחותינו הגדולה במיטב המסורת הישראלית – טיול שטח ובשר איכותי כמובן.

התכנון היה טיול שטח, לקאדילק XT 5 בנופים המרהיבים של הכרמל מצידו המזרחי והצפוני.

נפגשנו ביום שישי ה-5/7 בחווית הרוכבים בבית אורן, התקבצו ובאו קרוב ל-30 בעלי קאדילק מדגם 5 XT חלקם עם הנעה קידמית וחלקם עם הנעה כפולה.
בבוקר קיבלה את פני המטיילים פריסת בוקר רעננה וטעימה, כל משתתף קיבל שני דגלים לשים על הרכב – דגל ישראל ודגל ארצות הברית - מכשיר קשר ומספר לרכב.

חילקנו את המשתתפים לשתי קבוצות אחת בהובלתו של עופר אדר והשניה בהובלת עדי צפתי.

שתי הקבוצות תוכננו לבצע את אותו מסלול רק בכיוונים שונים בשביל למנוע לעומס רכבים ו"פקקי תנועה" בשטח.
לאחר הסבר על המסלול, דגשי בטיחות לנהיגה בשיירה וכמובן דגשים לנהיגה בשטח יצאנו לדרך.

הקבוצה הראשונה שיצאה מהחניה הצפופה היתה של עדי וירדה מיד לאנדרטת אסון הכרמל והקבוצה של עופר עלתה לכיוון צומת דמון וחניון הכלניות.

עברנו סקירה על אסון הכרמל – השריפה הגדולה שהתרחשה ב-2010 ועל הקרבות לניצוח האש וכיבויה.

משם ירדנו לכיוון נחל אורן ובקעת אלון היפהפיה. בדרך עברנו ליד מקדש אלסת ח'דרה אשר בנו הדרוזים.

המשכנו בבקעת אלון עד חיבורה לכפר עוספיה, הכפר הדרוזי השני בגודלו בארץ (אחרי דלית אל כרמל כמובן). חצינו את הכפר וגלשנו לחלקו הצפוני של ההר הירוק כל ימות השנה ועלינו על דרך נוף כרמל.

אל מול עיננו נפרסו נופי עמק זבולון, עמק יזרעאל ומפרץ חיפה. עצרנו לתצפית וזיהוי ישובים ואתרים והמשכנו בדרך.

את עצירת תה הצמחים והקפה עשינו בחניון היערן ומשם תצפתנו על מפרץ חיפה והקריות.

בסיום הדרך הגענו לכביש ודרך צומת דמון נסענו חזרה לחווית הרוכבים – בכניסה לבית אורן, שם המתינה למטיילים ארוחת צהריים בשרית ומפנקת כיאה ליום חגיגי שכזה.

חווינו חוויות בשטח (גם אם לא כל הרכבים בעלי הנעה כפולה), המטיילים ראו כי הרכבים שלהם יכולים לספק עוד חוויות, ראינו נופים מדהימים ועוצרי נשימה שבדרך כלל רק ג'יפאים רואים.

תודה לכל מי שהגיע, היה טיול מהנה עם אנשים נפלאים.

ניפגש בטיולים הבאים.

תמונות מהקבוצה של עופר

לקריאה נוספת:
קאדילק V עושים את דרך אלון
טיול כביש של שבת בבוקר הפך עוד בטרם התחיל להרפתקה מיוחדת בזכות בור קטלני בכביש שאותו השאירה עיריית ירושלים בכביש הגבעה הצרפתית. ואף על פי כן, הצלחנו להחליף 3 צמיגים (במידות ייחודיות) ולנסוע לטיול במורד נחל פרת ולאורכה שלכל דרך אלון, תוך שאנו נהנים מהיכולת הדינאמית הייחודית של דגמי ה-V של קאדילק.

imageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimage

טיול מועדון קאדילק XT5 לצפון מדבר יהודה
יבואנית קאדילק לישראל - חברת UMI, הזמינה את לקוחותיה - בעלי ה-SUV מהדגם הנמכר XT5 ליום טיול מושלם בכביש ובשטח בצפון מדבר יהודה.
אנחנו היינו שם על מנת להדריך...

צילם: אלי עייני

מבחן דרכים: המשמרת הצעירה - קאדילק Cadillac XT5
עם שם חדש ויומרות גדולות מחליף ה–XT5 את הרכב הנמכר של קאדילק.