סיכום טיול מועדון רקסטון - סובב מכתש רמון, 9/11/19

יומן מסע של מועדון רקסטון אל הנופים המרהיבים של מכתש רמון. היה אתגרי ומהנה

נפגשנו בוקר יום שבת - 12 רכבים מדגם רקסטון ליום טיול בשמורת מצוק הצינים והאזור.
לשמחתי כולם הגיעו בזמן מוכנים ומצוידים ובמצב רוח מרומם. התכנסו לשיחת הכירות, תדריך וסידורים אחרונים. מזג האוויר איתנו ללא ספק. הרגשתי שיהיה יום טוב.

את היום התחלנו על ציר דרך נוף - ציר תנועה לאורך מצוק הצינים אשר משקיף אל השמורה ומכתש רמון.
עצרנו בנקודות התצפית להתרשמות והסברים על הסביבה.

המשכנו בדרכינו לכיוון מעלה נוח, לקראת סוף ציר דרך נוף הדרך מתחילה לאט לאט להיות קשה יותר וטכנית. הכיף בעיצומו!
כהרגלי בשטח ומכיוון שהמטיילים היו כל כך נכונים ללמוד ולשפר את יכולות הנהיגה התכנסו במעברים לתדריכי נהיגה קצרים והסברים. לאט ובסבלנות השיירה התגברה על המכשולים, כולם הקשיבו ויישמו ללא בעיות או נזקים, כיף גדול.

לקראת צהריים הגענו לראש מעלה נוח - תצפית מדהימה אל בקעת מחמל, רמת סהרונים והאזור.
מזג האוויר עדיין איתנו, בריזה קרירה אפשרה לנו לשבת ולהנות מארוחת הצהריים אל מול הנוף המדהים.

לקראת היציאה התכנסו לתדריך לפני הירידה, חידדנו את הדגשים על דרכי הנהיגה ויצאנו לדרך.

תענוג גדול היה לראות את ביצועי החבר'ה בפועל, הכול זרם חלק.

המשכנו בדרכינו לכיוון רמת סהרונים וחניון בארות והתחלנו לנוע לנקודת הסיום - כביש מצפה רמון.
התכנסנו לשיחת סיכום. שמחתי לשמוע מכולם שנהנו מהנופים, מאתגרי הנהיגה, מהתדריכים ושהיום היה מוצלח

אני מבקש להודות לכם קבוצה יקרה על ההקשבה, תשומת הלב, הסדר הטוב ודרך ארץ שהפגנתם מכול הלב ביום הטיול שחווינו.