שטח 4X4 > כתבות > חדשות

השקת מיצובישי טרייטון פרו החדש

בזכות ההצלחה הגדולה בדגם הייחודי של המיצובישי פאג'רו פרו החליט היבואן לצאת לפרויקט חדש, בשיתוף של אספיר ובהדרכת אתר השטח, ולהשיק גרסה מיוחדת במהדורה מוגבלת לטנדר המצליח שנקרא טריטון פרו - Triton Pro.
הגרסה החדשה כוללת, מיגונים, מדרגות, גלגלים וצמיגים לשטח, קשת אלומיניום רב שימושית והגבהת הטנדר ב- 5 ס"מ עם אפשרות לוו גרירה מאחור ולכננת מקדימה.
יצאנו בשיירה של 8 טנדרים נהוגים ע"י עיתונאי רכב למסלול של 80 ק"מ בתוואי שטח מגוון במדבר יהודה

צילום ועריכה: רותם גרוזוביק

טרייטון פרו Triton Pro

בהמשך להשקה המוצלחת והמכירות המרובות של המיצובישי פאג'רו פרו - קישור לסיכום השקת הפאג'רו המיוחד, החליטו בכלמוביל - יבואנית מיצובישי לישראל, להשיק גרסה מיוחדת במהדורה מוגבלת לטנדר המצליח שלה ולקרוא לו: טריטון פרו – Triton Pro.
הגרסה החדשה של הטרייטון פרו מורכבת ע"י אספיר (כמו גרסת הפג'רו פרו) וכוללת הגבהת הרכב ב- 5 ס"מ / 2 אינץ' (רשומה כחוק ברישיון הרכב) וזאת באמצעות סט קפיצים מבית PEDDERS ובולמים של BILSTEIN, צמיגי All-Terrain מבית PIRELLI, חישוקי סגסוגת שחורים, גריל קדמי שחור, קשת ספורטיבית רב שימושית שחורה, מיגון גחון מלא (חבילת 6 חלקים) ומדרכי צד high lift שחורים מבית אספיר .

Triton Pro מאפשר לצאת לשטח היישר מאולם התצוגה, כאשר כל השינויים רשומים כחוק ברישיון הרכב ומורכבים עוד טרם המסירה ללקוח. גרסת הפרו מוצעת ומשתלבת להשתלב בכל גרסאות הגימור של הטריטון 4X4.
גרסת - Triton Pro מקבלת עיצוב שונה וממותג באמצעות סמל ייחודי. שילוב ההרים, המרחבים והמצפן המסמלים את היכולות של Triton Pro להגיע כמעט לכל מקום.

1591710173964

מיצובישי טריטון Mitsubishi Triton

הטרייטון החדש מגיע עם מנוע בנפח 2.2 ליטר טורבו דיזל העומד בתקנות ה-WLTP, בעל הספק מירבי של 150 כ"ס ו- 40.8 קג"מ והפחתה של פליטת המזהמים באמצעות שימוש במערכת אוריאה עם תיבת הילוכים ידנית או אוטומטית בעלת 6 יחסי העברה עם אפשרות בחלק מהדגמים לתפעול על ידי מנופי העברה מאחורי ההגה.
בחלק מהדגמים מצוייד הטרייטון בהנעה כפולה מסוג Super Select II. מערכת ההנעה המאפשרת לבחור בין:

  1. הנעה אחורית בלבד.
  2. הנעה כפולה עם דיפרנציאל מרכזי מוגבל החלקה בכביש.
  3. הנעה כפולה עם דיפרנציאל מרכזי נעול.
  4. והנעה כפולה עם הילוך כוח בשטח.

מערכת זו מקנה לרכב יציבות ובטיחות מרבית ונשלטת על ידי חוגה, כניתן להעביר מ-2WD ל-4WD מבלי לעצור את הרכב עד מהירות 100 קמ"ש.

כל הפרטים על מיצובישי טרייטון 2020
אירוע השקה של מיצובישי טריטון לעיתונאי הרכב - אוגוסט 2015

1591710203689

אבזור בטריטון

האבזור בטריטון כולל בין היתר הגה 4 צלעות מצופה עור, בקרת שיוט, ידית הילוכים בריפוד עור, אימובילייזר מקורי, 4 חלונות חשמל, פתיחה וסגירת חלון בלחיצת כפתור, נעילת דלתות מרכזית, דיבורית Bluetooth, שליטה מגלגל ההגה על מערכת השמע, מערכת תאורת יום ומדרכי צד.
חלק מהדגמים מקבלים גם בלם יד בציפוי עור, בקרת אקלים דיגיטלית, מראות צד מתקפלות חשמלית עם איתות וחיישן גשם ותאורה, מראה פנימית בעלת עמעום אוטומטי, חלונות כהים בחלק האחורי Privacy Glass, תאורה אחורית משולבת LED, חישוקי סגסוגת 18", מצלמת נסיעה לאחור ומערכת Connected Car.
עוד מוצע בחלק מהדגמים מושבי עור שחורים, מושב נהג עם כיוונון חשמלי, חימום למושבים קדמיים, KOS, מערכת כניסה והתנעה ללא מפתח, DRL- מערכת תאורת יום LED, תאורה ראשית LED, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, מנופים להעברת הילוכים מגלגל ההגה ובקרת אקלים דו-אזורית.

1591710227452

בטיחות בטריטון

הטריטון מציע מערכות בטיחות מתקדמות בחלק מהדגמים הכוללות בלימה אוטונומית וזיהוי הולכי רגל LDW - להתרעה על סטיה מנתיב AHB - שליטה אוטומטית באורות הגבוהים, BSW - זיהוי כלי רכב בשטח מת, RCTA - התרעה על תנועה אחורית חוצה ו-UMS - למניעת האצה פתאומית לא רצויה.

לרגל ההשקה, חבילת טריטון פרו תוצע בתוספת מחיר של 19,900 ₪ במקום 35,000 ₪. כשאת גרסת הפרו ניתן לשלב בכל דגמי הטרייטון 4X4.

מחיר הטריטון (לא כולל את גרסת הפרו):

דגם Desert 4X4 ימכר בישראל ב-234,900 ש"ח

דגם Dakar 4X4 ימכר בישראל ב-244,900 ש"ח

דגם Dakar SE 4X4 ימכר בישראל ב-255,900 ש"ח

1591710190085

80 ק"מ בשטח של צפון מדבר יהודה

קודם להשקה במדבר יהודה יצאתי יחד עם הצלם רונן טופלברג לצלם בנחת בשטח שממזרח לכביש 6 באזור ראש העין והתוצאות בתמונות שלפניכם.

להשקה עם עיתונאי הרכב של ישראל נסענו למדבר יהודה - טיפסנו על כביש 1 לירושלים וירדנו על הכביש עד מעלה אדומים ומשם לשער של הישוב: קידר הישנה.
נכנסנו לשטח, לאורכו של השביל המסומן באדום, עד לבור המים הנמצא מערבית ולמרגלות המונטר. טיפסנו להר המונטר / הצופה, שם הנוף של ירושלים עד הרודיון ממערב וים המלח ומצוק ההעתקים הירדני ממזרח הרשים אותנו מאוד.
ירדנו לבקעת הורקניה דרך השבילים המסומנים בשחור ובכחול וחצינו את נחל קדרון החרב.
נסענו דרומה לאורך ציר בארות המים, המסומן בסימון שבילים שחור, עד ל״סיבוב המוות״ היורד לנחל דרגות. בתוך הנחל ירדנו בנסיעה מזרחה עד למרגלות צוקי דרגות. ופנינו צפונה לשביל המסומן באדום הנוסע לאורכו של מצוק ההעתקים ומעל ים המלח. עלינו לתצפית מראש נחל טור והמשכנו צפונה עד מעל נחל אבנת, משם חתכנו מערבה עם נחל קדרון. הגענו לבקעת הורקניה, יצאנו צפונה דרך נבי מוסא (או נבי פודרה, בפי החיילים) עד לכביש 1 בואכה כפר אדומים.

1591880108699

בועז קורפל בכתבה לולוג של כפיר TV כשריאן:

רמי גלבוע באתר WALLA:

בעידן בו מידרדר העולם לכיוון של "כאילו-שטח", כלמוביל מציעה לנו ערכת שיפורים משמעותית למיצובישי טריטון: הגבהת מרכב, צמיגי שטח ומיגון מלא.
שמחנו לגלות ערכת שיפורים טובה ומבושלת לגמרי. זה לא שהטנדרים הסטנדרטיים התקשו לעבור את המסלול; הם היו בסדר גמור אבל המשופרים העניקו תחושה הרבה יותר טובה בשטח התובעני. המתלים תפקדו הרבה יותר טוב, הצמיגים איפשרו הורדת לחץ אוויר לקבלת נוחות נסיעה ועבירות, בלי להסתכן בצביטה או קריעת צמיג. מיגון הגחון נסך בנו ביטחון, בתוספת לידיעה שמרווח הגחון שלנו גדל ב-5 סנטימטרים חוקיים למהדרין.
קישור לכתבה של רמי גלבוע בוואלה

רוני נאק באתר שטח:

את מיצובישי טרייטון לא צריך להציג. הטנדר של מיצובישי אשר עבר לאחרונה עדכון עמוק ביותר – מציע את משרעת היכולות הרחבה ביותר בסגמנט עם יכולת עבודה ראויה אבל גם נימוסי כביש טובים שיכולים לשמש גם לפעילות אחרי שעות העבודה.
כיול המתלים מדויק מאד – ומתאים למשימה – עם ריסון מצוין של המרכב, איזון טוב לפנים-אחור ועמידות טובה בפני סגירת מתלה. זה מאפשר לגהץ שבילים בקצב מהיר אבל גם שומר על מהלך מתלה ארוך במכשולי עבירות. שם האחיזה בקרקע משופרת מאז בזכות צמיגי השטח שהתגלו כעמידים ביותר ואפשרו הפחתת לחץ אוויר למיקסום האחיזה והנוחות בדרכי הדרדרת של המדבר.
קישור לכתבה של רוני נאק בשטח

יואב פולס באתר Cars Forum

איכות הנסיעה על הסט המקורי הפתיעה מאוד לטובה. ככל שהמהירות עלתה, באו לידי ביטוי סט הבולמים והקפיצים של הפרו, שאיפשרו נסיעה במהירות גבוהה. גם במעברים בהם הרכב נכנס להצלבות פוטוגניות, גירסת הפרו איבדה אחיזה בשלב מאוחר יותר מהגירסה הרגילה. שתיהן אגב הסתדרו בשטח ללא כל קושי.
קישור לכתבה של יואב פולס ב carsforum
קישור לכתבה של יואב פולס באתר car-pad


1591710247132

מסלולי טיול מומלצים ומפורטים במדבר יהודה:

מסלול טיול ארוך סובב דרום מדבר יהודה

מסלול טיול לאורכו של נחל פרס ועד לנחל תחמס

מסלול טיול המטפס את מדבר יהודה

מסלול טיול המטפס את מעלה עזגד

מסלול טיול מערד למצדה דרך מצד חתרורים

מסלול טיול קצר בצפון מדבר יהודה

מסלול טיול סובב נחל פרת – מים בספר המדבר

מסלול הטרילוגיה של חוצה מדבר יהודה

15918792546311591879256480159187925295015918792578091591879259885159187926319415918792652641591879267536159187926892315918792709701591879273445

תמונות מההשקה במדבר יהודה:

15918800129051591880014817159188001135215918800165551591880019034159188002046715918800220121591880026715159188002855415918800307591591880032307159188003353515918800358671591880037437159188003985015918800419721591880045826159188005428615918800560291591880064785159188006697215918800682491591880070651159188007316115918800753571591880076746159188007833515918800816491591880083682159188008578215918800880521591880090929159188009525015918800992301591880102023159188010473915918801335981591880110858159188011344015918801156311591880118877159188012099915918801259281591880130305
15918800928691591880136129159188013770915918801390611591880140748159188014271515918801443721591880146351159188014899015918801520631591880154134

תמונות מאזור ראש העין:

15917101655251591710167740159171016945615917101704031591710172467159171017543915917101776321591710180432159171018292515917101850931591710186826159171019397215917101957571591710199093159171020544215917102108091591710211753159171021285915917102141471591710215342159171022231015917102243971591710226215159171022856015917102295181591710216559159171024449615917102314911591710234433159171023781215917102417431591710245541

תגובות

1 תגובות

1

Ogash Ofer

04 באוגוסט ב 19:59

נוסף סרטון לסיכום ההשקה המיוחדת.
צילום ועריכה:רותם גרוזוביק