שטח 4X4 > יומני מסע בארץ > הדרכות נהיגה

ראב 4 פלאג-אין היברידי חדש בהשקה בארץ RAV4 Plug-in Hybrid

טויוטה השיקו השבוע את ה- RAV4 Plug-in Hybrid החדש שלהם ואנחנו נקראנו להדריך את שלושת ימי ההשקה לסוכנים הרבים מ-32 הסוכנויות המורשות של טויוטה בישראל.
הראב 4 פלאג-אין היברידי החדש הינו קפיצת מדרגה באיכות הנהיגה, ברמת הגימור אך בעיקר מציג יכולת טכנולוגית משופרת של מערכת נסיעה חשמלית 4X4 בשילוב מנוע בנזין היברידי המפיקים יחד 306 כוחות סוס ומקדמים את טויוטה עוד שלב בדרך לחזון המתוכנן להפוך ליצרן מכוניות שלא מזהמות בכלל

image

המטרה: היכרות דינאמית עם הראב4 וההיילנדר וחידוד הייתרונות למול כלי הרכב המתחרים

בטויוטה כמו בטויוטה - הכול מחושב, מדוד וצריך להיות מדויק! כך גם מהלך השקה של כלי רכב חדש של טויוטה בישראל. במשך 3 ימים הגיעו סוכני המכירות מכול 32 הסוכנויות המורשות של טויוטה בישראל לסשן של לימוד בכיתה ושל נהיגה על הכביש בראב4, בהיילנדר ובמתחרות בולטות בשוק כלי הרכב הישראלי. המסלול תוכנן בקפידה, יחד עם תחנות החלפה מדודות והדגשים הדינאמיים לכלי הרכב ברורים.

טויוטה יודעים שיש להם רב-מכר עתידי (ועוד בטרם הושק או נראה באולמות נמכר כל המשלוח הראשון) ולכן הזמינו להשקה כלי רכב מתחרים חזקים על מנת שהסוכנים שלהם יוכלו לנהוג, לבחון ולהשוות למול הראב4 החדש ולמול ההיילנדר שגם הצטרף אל ההשקה למרות שכבר הגיע לארץ בתחילת 2021 וכבר מכר כמה מאות מכוניות, אך בגלל הקורונה הסוכנים טרם זכו לנהוג עליו באופן מסודר.

1618505838792

טויוטה בתוכנית שיפור רב שנתית

טויוטה נמצאת כבר כמה שנים בהתליך ששם את הנהג במרכז. זה התחיל עם הפריוס שהושק לפני כחמש שנים עם שלדת ה-TNGA (קישור להשקה בשנת 2016) ובישר על שלדה והגה השמים את הנהג במרכז ועל שילוב מערכת ההנעה ההיברדית, שמאז הפכה להיות בסיסית במרבית דגמי טויוטה. ממשיך עם השקת הפריוס פלאג-אין לפני כשנה וחצי (קישור להשקת הפלאג-אין בסוף 2019) שבישרה על הדור הבא של טויוטה המשלבת סוללה חזקה, נטענת חיצונית, המאפשרת טווח נסיעה מכובד רק "על" חשמל והמשך נסיעה באמצעות מערכת היברידית משולב בנזין וחשמל ומתקשר באופן רחב לתוכנית הרב עשורית של טויוטה להגיע למצב בו המפעל וכלי הרכב מתוצרתה לא יזהמו, לצד שיפור בתחום הבטיחות (עם מערכות הבטיחות המתקדמות - TSS), הגימור, ואיכות הנהיגה, הפחתה משמעותית בזיהום האוויר והגדלת כמויות הייצור והמכירה בשווקים. כנראה שלא סתם הוכתר נשיא טויוטה, אקיו טויודה, כאיש השנה לשנת 2021 של World Car Awards (קישור לידיעה על נשיא טויוטה).

1618505882324

קצת על הראב 4 פלאג אין RAV4 Plug-in Hybrid

הראב 4 החדש מציג שיפור בפרמטרים למול הראב 4 ההיברידי הקיים - החל מטווח הנסיעה, יעילות, צריכת דלק וזיהום אוויר נמוכים בזכות שימוש בסוללה חזקה נטענת מרשת החשמל, אייכות נהיגה מתקדמת המאפשרת נסיעה מהירה, בטוחה ומהנה בכבישים מפותלים, עוצמה משולבת של בנזין וחשמל המספקים יחד 306 כוחות סוס, מערכות בטיחות מתקדמת מסוג TSS - Toyota Safety Sense 2.0, איכות חומרים וגימור פנים משופרת עם דגש לבידוד רעשים, הנעה כפולה 4X4 והאצה מאפס למאה ב-6 שניות!

עוד על הראב 4 פלאג-אין החדש


1618505823484



קצת על ההיילנדר Highlander Hybrid

ההיילנדר ההיברידי, המבוסס על פלטפורמת GA-K של טויוטה ומציע תא נוסעים עם 7 מקומות וכושר גרירה (עם בלמים) של 2 טון. השקתו באירופה בסוף 2019 היוותה חיזוק נוסף להיצע דגמי ה-SUV האירופי של טויוטה, לצד ה-RAV4 מסגמנט D וה-C-HR מסגמנט C.
שורת מושבים השנייה בהיילנדר נעה על מסילה ומאפשרת נוחות נסיעה, מרווח גדול לשני מבוגרים בשורה השלישית
, כניסה ויציאה קלה ותא מטען מודולרי בנפחים הנעים בין 305 ליטר כאשר כל המושבים בשימוש ועד 1,882 ליטר כאשר הם מקופלים.
ההיילנדר מצויד המערכות בטיחות מתקדמות 0.TSS 2 עם ציון 8 מכסמיאלי בתחום הבטיחות. להיילנדר מערכת הנעה 4X4 משולבת כאשר המנוע בנזין משולב היברידי מניע את הגלגלים הקדמיים והמנוע החשמלי מניע את הגלגלים האחוריים.

עוד על ההיילנדר 4X4 היברידי החדש


1618505902605

תודות על ההדרכה

ראשית תודה למחלקת ההדרכה ולמחלקת הסוכנים של יוניון מוטורס יבואנית טויוטה שהכינו את ההדרכה, זימנו את המשתתפים ואפשרו את ההדרכות בשלושת הימים.
וכמובן תודה לכל הסוכנים והסוכנות המורשות בישראל - המשתתפים, במיוחד לאלו ש"דחפו" אותי קדימה ואפשרו ליהנות מהנהיגה במהלך ההדרכות - היה כייף!

1618505802855161850580477616185058070581618505841771161850590005416185059084561618505911080161850591955216185058126641618505797073161850580976716185057949901618505815139161850580041716185058179701618505820923161850584524416185058507131618505854651161850586838416185058710551618505873334161850587685016185058801011618505884556161850589739416185059049501618505915897




תגובות

10 תגובות

1

אורח/ת - אאוטלנדר PHEV

20 באפריל ב 23:51

נוסע על אאוטלנדר PHEV משנת 2014...
טויוטה לא מחדשים כלום, חוץ ממחיר פסיכי אבטיחים ביום שישי בים בצהריים אחרי כאב ראש בירה-שמש לא הולך ביחד...
ויש לרכב גיר...
לאאוטלנדר אין גיר בכלל!
מנוע חשמלי לציר קדמי ועוד אחד לציר אחורי... מנוע הבנזין מסובב גנרטור שמייצר חשמל - כמו בקטר של רכבת ישראל או כמו בצוללת...
ברכות לאלו שרק מתחלפים.

2

אורח/ת - Maor Bachar

21 באפריל ב 15:06


ואיך הרכב???

3

Ogash Ofer

21 באפריל ב 15:08

אורח/ת - Maor Bachar כתב/ה:
"


ואיך הרכב???

"
קפיצת מדרגה אמיתית - טויוטה, כפי שהם בשנים האחרונות, כל דגם חדש טוב יותר מהקודם!
מנוע חזק ומאיץ מהר יותר, מנוע חשמלי נהדר, מערכת היברידית משולב מעולה, נוסע מהר גם בכביש המפותל, חומרים טובים יותר בפנים, בידוד רעשים טוב יותר, תא מטען גדול בזכות סוללה שקועה ברצפה ועוד...

4

אורח/ת - Pesach Aharon

21 באפריל ב 15:08


המחיר יקר לא מצדיק .

5

אורח/ת - Ido Balaish

21 באפריל ב 15:08


אנשים משלמים היום על אימושיין סקי לא הנעה כפולה 250k עוד 10 אלף לקבל פלאג אין 4 על 4 עם 300 כוח סוס ו 6 שניות מ 0 ל 100 נראה לי תמורה מעולה לכסף
וגם לחסוך דלק בהגזמה

6

אורח/ת - Alex Bogo

21 באפריל ב 15:09


אימושן סקיי עולה 226,000 על הכביש, אתה מתכוון לאקסקלוסיב שעולה 250 ויש לו הנעה כפולה ושלל אבזור שאין לא באימושן סקיי ולא בפלאג-אין.
כנס לאתר טויוטה ישראל ופתח מפרט רכב.

7

אורח/ת - אריק

22 באפריל ב 08:03

מגיב 1-
אתה מזכיר את חובבי הצרפתיות נוסח סיטרואן c5. החברה מוכרת בארץ כמה חתיכות מהדגם הזה, והכמה שקנו אותו בטוחים שעשו את עסקת חייהם. כולם פראיירים, חות מהם שכמובן קנו פנינה טכנולוגית. אבל מה לעשות, המספרים לא משקרים, והאאוטלנדר החשמלי היה כישלון ולא רק בשוק הישראלי, וזה בניגוד לדגמים האחרים שלו שנמכרו כאן כמו לחמניות טריות, ולאחרונה ירדו משמעותית. אנשים כנראה חכמים משאתה חושב, ומבינים שהאיכות של מיצובישי שפעם נחשבה אמת מידה בתחום, היום היא בושה וחרפה. בתור מי שנוסע אך ורק ביפניות אני אומר לך שמיצובישי היום מייצרת את הרכבים הכי גרועים שנסעתי או ישבתי בהם, איכות גימור פשוט איומה, חלקים מתפרקים, אמינות רחוקה שנות אור ממה שידענו מהם בעבר, מחירים לא מוצדקים וירידת ערך פסיכית. כמובן שעל זה תוסיף את המחלה של שאר היפניות- שיעמום יחסי וביצועים פושרים. אז ברכבים כמו מאזדה אני מתפשר על הביצועים הפושרים, אבל מקבלמרכב עם איכות שאם נשווה אותה למיצובישי זה יהיה כמו להשוות פיאט פונטו 1997 לב.מ.וו סדרה 1 2021

8

אורח/ת - Rafalovitch Tom

26 באפריל ב 21:54


ממה שראיתי - הרמת גימור דומה לאימושן אבל יקר בהרבה ממנו

9

אורח/ת - Yosef Hussien

26 באפריל ב 21:54


ייקחצלי 70 שנה כדי שישתלם לי המעבר מחשמל נטו,להיברידי

10

אורח/ת - אייל מושעי

26 באפריל ב 21:55

אוטו מהיר מאוד ושקט ביותר,
אחרי שירדתי ממנו הראב 4 ההיברידי הרגיש לי רמה אחת מתחת בכל הפרמטרים