תמונות ממסע הג'יפים (הנפלא ) לירדן - סוכות 13/10/08

תמונות ממסע 4 ימים לירדן - סוכות 16/10/08

למרות החששות, למרות שהיו שתי קבוצות לטיול אחד היה מסע מדהים !!! הדריך: גלעד טל

חבורת פוביצר חוצה את ירדן

אומרים שמה שחשוב לטיול טוב הוא המדריך. אבל מי שבאמת מבין יודע שהקבוצה היא המרכיב העקרי והסוד להצלחת הטיול. עופר אוגש יצא עם חבורת פוביצר ל-4 מים בירדן וחזר עם חוויות בלתי נשכחות...

תמונות ממסע ג'יפים לירדן - 31/7/08

בסוף השבוע יצאנו לירדן חבורת אנשים בגילאים שונים, חבורה שהתגבשה בצורה יוצאת מהכלל כבר מהרגע הראשון שנפגשנו. היום הראשון התחיל בלימוד נהיגה על הדיונות והמשיך לנסיעת ראלי לעבר הגבול הסעודי. מדבר במלוא עוצמתו, אנשים עומדים ומסתכלים ופשוט לא מאמנים - אנחנו על הגבול הסעודי! הנוף והמרחב פשוט מדהים.

תמונות ממסע הג'יפים לממלכה האשמית - 12/6/08

מסע של חמישה כוכבים. קצב,נופים, ריחות וטעמים. מסע אל העיר האבודה, מסע אל דיונות וואדיות מלאי מים. מסע שעושה חשק לעוד.

תמונות ממסע הג'יפים לירדן - 22/5/08

צילם: אהוד דינרמן

יומן מסע מהטיול הקלאסי - ירדן - 22/5/08

בעודו עסוק בתיקון הלנד רובר שלו הוזעק גלעד טל להדריך מסע בירדן ובמקביל אודי לרר קיבל את טבילת האש (אש ההדרכה) של קבוצת ג'יפים ראשונה - לחיי הקריירה השנייה ולחיי הקבוצה המופלאה. הדריך: גלעד טל

התוכנית המוטורי בירדן - 60 שנה ללנד-רובר התוכנית המלאה

ששת הפרקים של התוכנית המוטורית בירדן, ללא הפרסומות וללא הפינות הקבועות בתוכנית, כפי ששודרה ב-17 במאי 2008 בערוץ 10 (לאחר הגמר של הישרדות).
משתתפים: חיים כהן, אלי אילדיס, און יעקובסון, מושיק ליפץ ומיקי חיימוביץ.
לנד רובר: דיפנדר קצר, דיסקברי 3, פרילנדר 2, ריינג' רובר ספורט, ריינג' רובר.
רכב חילוץ: דיפנדר גיבור שנת ייצור 1995.

התוכנית המוטורית בספיישל 60 שנה ללנד רובר בירדן

כשהמפיקים של התוכנית המוטורית (ערוץ 10) רצו לחגוג 60 שנה לרכבי השטח האולטימטיביים (לנד רובר) הם הגו תחרות מיוחדת בואדי ראם (ירדן) והזמינו את מיקי חיימוביץ, אלי אילדיס, מושיק ליפץ ואון יעקבוסון להשתתף. חיים כהן ניצח על כל החבורה, טרח ובישל ארוחת גורמה למנצחים...

סרט מהמופע המוטורי - 60 שנה ללנד רובר בירדן

60 שנה ללנד רובר הם הסיבה שהתוכנית המוטורית, מערוץ 10, יצאה לירדן מצוידת במיטב הרכבים ובמטרה לבדוק מי הזוג המהיר ביותר?

60 שנה ללנד רובר עם המופע המוטורי בירדן

תמונות ממסע ג'יפים לירדן - 21/4/08

סיפורה של קאיה - בטיולים לירדן בדרך כלל רגוע ושליו, אך בטיול הזה - קאיה אחת החליטה לעשות לנו חיים קשים.

תמונות מהמסע לירדן - 10/4/08

בדרך כלל מסע שמתחיל בתקלה לא מסמל טובות... אז רביב שכנראה לא כל כך רגיל למלא סולר תידלק את הרכב בבנזין. כשהרכב נעצר ולא היה מוכן להמשיך, פנינו לנציג של איתורן שגילה לנו על הפדיחה. טוב קצת לא נעים, אבל רביב ומירי אשתו עברו לרכב אחר והתחלנו בטיול שהמשכו היה מוצלח ביותר ולא הזכיר לרגע את ההתחלה. אז סוף טוב הכול טוב. תודה לכולם - כל אחד ואחד תרם להצלחה של המסע.

תמונות מהמסע לירדן בחג פורים - 20/3/08

יומן מסע - מזרח ירדן - 13/2/08

חבורת זולי כבר הייתה רובה במזרח ירדן לפני כשנתיים. והשנה החליטו לחזור שוב מזרחה ולהביא חברים מה שאפשר לעופר אוגש, המדריך, להביא את אחיו, איל אוגש, לצלם תמונות מדהימות מהמדבר המזרחי - הגדול ביותר במזרח התיכון. היה מדהים!

יומן מסע - מזרח ירדן - 6/2/08

מסע אתגרי ומדהים למזרח ירדן עם ההפתעה המיוחדת של ימות המלח המוצפות במים (בדרך כלל יבשות).
נסיעות ארוכות (400-450 ק"מ ליום) לשממה המוחלטת של מזרח וצפון מזרח ירדן (הידית של ירדן) מאפשרות להינות מהמדבר הצחיח ולגלות את קסמיו.
צילם: קובי יוגב, הדריך: עופר אוגש

תמונות ממסע אתגרי במזרח ירדן -  13/02/08
תמונות ממסע אתגרי במזרח ירדן - 13/02/08

את חגיגות יום הולדת 40 של ערן החליטו חבורת אריוה לחגוג במצודות המזרח של ירדן. תוכנית הטיול כללה יומיים ארוכים וקשים בשטח, יום שלישי רגוע, בילוי ברבת עמון וביום האחרון מנוחה וחזרה מוקדמת לארץ. אבל איך אומרים - תוכניות לחוד ומעשים לחוד... ביום השלישי, עמדתי בצומת בין יום רגוע לקשה מאוד, התייעצות קטנה וכולם רצים קדימה ליום מדהים של 500 ק''מ עם ימות מלח מלאות מים, חוויה ייחודית. הרכבים מחליקים לכל עבר, משפרצים מים ובעיקר נהנים. הגענו למלון עייפים אך מרוצים. למחרת סיור ברבת עמון ובמוזיאון המכוניות של המלך (מדהים ...).

מסע חורף לירדן 7.2.08

יצאנו למסע חורף בירדן חבורת גברים מסוקסים,אישה אחת וילד חמדמד כששמש חורפית מפנקת ליוותה אותנו לאורך כל המסע .כבשנו בסערה את מרחבי הדיונות האדומות של הממלכה האשמית וביןואדיות לבין קשתות גם סיירנו רגלית בפטרה המהממת.היה כיף מאתגר והשאיר טעם של עוד.

תמונות מהמסע לירדן בחנוכה 2007

תמונות של קבוצה אחת מתוך שלוש קבוצות שונות שיצאו במקביל בחג החנוכה למסע בירדן.

תמונות ממסע חורף לירדן - 17/01/08

יצאנו לטיול חורף בירדן היה מזג אויר מצויין חבורת נהגים מצויינים דבר שאפשר לנו לנוע במהירות ולהספיק ביום אחד 340 קילומטר של דיונות נקיקים ואדיות וקשתות.

למסע יצאנו - חוויות ממסע אופנועי שטח - ירדן - נובמבר  2007
למסע יצאנו - חוויות ממסע אופנועי שטח - ירדן - נובמבר 2007

אכן מדובר במסע לכול דבר טיול משולב של אופנועי שטח עם טרקטורנים בירדן!!!!!!! 3 ימים של כ-800 ק"מ של רכיבה קשה בקצב מהיר !!!!!!!!!
מי שיודע קצת לגבי הצורך באישורי כניסה לירדן יודע שזה בלתי אפשרי להיכנס עם אופנועים וטרקטורנים לירדן .
כלים אלו נחשבים לגורם פשע ולכן אסורים לפי חוק!!!!
אבל לנו.... המלך עבדאללה אישית!! נתן אישור מיוחד ומיוחל שעופר אוגש עבד מאוד קשה כדי להשיג, אבל מה שחשוב שהאישור המיוחל הגיע !!!!!!!!!!

הרכבת החיג'אזית - סיפורה של הרכבת בדרך למצוות החאג' במכה

דויד נווה השתתף במסע ג'יפים למזרח הממלכה ההאשמית של ירדן וחזר עם שתי כתבות מקיפות: על צירי הנפט והרכבות אשר חוצים את ירדן. המסע חצה את תוואי הרכבת החיג'אזית מספר פעמים, ישן ליד חאן דרכים ישן על דרך החאג' למכה וסיים בביקור במוזיאון הרכבת החיג'אזית שברבת עמון.

ירדן   וציר הנפט - כתבה ממסע ג'יפים במזרח ירדן
ירדן וציר הנפט - כתבה ממסע ג'יפים במזרח ירדן

דויד נווה, מומחה לנפט, מורה דרך ואיש בתי הזיקוק בחיפה, השתתף במסע הארוך למזרח ירדן וחזר עם כתבה על הצינור העירקאי, הצינור הערבי ומה שבניהם.

East Jordan – to the big Arab Desert close to Saudi Arabia and Iraq borders – 2007

The most eastern points in the Arab big Desert that Israelis with 4x4 cars from Israel can arrive there. From Wadi rum east to the Saudi Arabia border, north to Qa-Jaffar and Tuba castle to El-Azrak. Continue to Borku castle and all the way back along the TAP (Trans Arabia pipeline) to Amman. Visit the Harana and Amra desert castles. Four days of off-road driving through the desert 1,300 KM of off-road driving in the desert during 4 days. Lead the group: Ofer Ogash from the 4X4 off-road Israeli site. Pictures: Gil Yarom.

תמונות מהמסע לירדן בחנוכה - 6/12/07

הדריך: דובי רוזנברג. צילומים: דב גזית

תמונות ממסע ג'יפים למזרח ירדן - 29/11/07

1,750 ק"מ ב-4 ימים - אורך הסיבוב מתל אביב עד 75 ק"מ מגבול עיראק וחזרה לתל אביב. "בדרך" נכנסנו לירדן דרך מעבר גבול ערבה, טיפסנו בדרך המלך לאזור של ואדי ראם ומשם בטיפוס קשה דרך "מעלה בובה" לרמת המדבר, המשכנו לחמדות של דרום מזרח ירדן עד הגבול עם סעודיה וצפונה לקע ג'עפר, נסענו מזרחה לקצ'ר בורקו ולציר הנפט, חזרנו לאל-אזרק, ביקרנו במצודות שעל דרך בגדד-רבת עמון ודרך רבת עמון ירדנו לבקעה הירדנית. הדריך: עופר אוגש

תמונות מהמסע לירדן בחנוכה 2007 - קבוצת יעקב גזית/שרי חלפון

הדריך: קובי יוגב

תמונות מהמסע בירדן - 29/11/07

תמונות ממסע אופנועים  וטרקטורונים - ירדן - נובמבר 2007
תמונות ממסע אופנועים וטרקטורונים - ירדן - נובמבר 2007

בהתרעה קצרה קבלנו אישור מיוחד מהמלך עבדאללה לצאת עם אופנועי השטח לתת בגז בירדן.
בהליך מהיר התארגנה קבוצה של 20 רוכבים ויצאנו למסע האופנועים השני לשנת 2007 שאושר להיכנס לממלכה ההאשמית.
הרוכבים והמדריך, עופר אוגש, מדווחים על חוויה מיוחדת!
להלן תמונות מהמדבר הדרומי של ירדן, וואדי ראם, הקשתות של חרז'ה, דרך הבשמים, המצוק המזרחי - דיונות וטרשים לרוב

תמונות מהמסע לירדן - 15/11/07

תמונות מהמסע בירדן - 8/11/07

יומן מסע קבוצת הנמר הזקן - ירדן - נובמבר 2007

טיול מיוחד בירדן עם אנשי ארץ ישראל היפה- בוגרי סיירת גולני גיוס 8 - 9 (68 ו-69).
חבורה מדהימה של נשים וגברים שמרגש עד מאוד לראות את הלכידות הקבוצתית, עזרה הדדית ואת הרוח הקבוצתית.

צילם: מאיר הוניג.
הדריך: עופר אוגש

תמונות ממסע קופצני בירדן - 25/10/07

מה אני אגיד לכם, אין אף טיול דומה לשני. הפעם יצאתי עם חבורת אנשים שמחים, שכל מה שמעניין אותם זה ליהנות מהחיים. אז זה התחיל בשלושה ימי הולדת במאהל, עם זקוקים, עוגות וריקודים עד השעות הקטנות של הלילה והמשיך בקפיצות מדהימות על הדיונות והסיום המרתק בוואדי ארנון

תמונות ממסע חבורת גברים בממלכה האשמית - 18/10/07

יצאנו ביום חמישי מוקדם בבוקר למסע של 3 ימים בירדן. התחלנו בארוחה אצל המהנדס וחיש מהר נסענו לדיונות של וואדי-רם. כאן כבר התחילו בעיות. מיכאל היה צריך הרבה מאמץ כדאי לטפס את הדיונות, מאיר התיישב על הגחון, אך כולם הגיעו רעבים ומרוצים למאהל. היום השני היה רגוע וכלל ביקור בפטרה. הדיונות של היום השלישי שברו את כולם ומלבד חיים שהפגין ביצועים, כולם שקעו בחול. הסיום היה מדהים בהליכה בוואדי ארנון - גם שם עמית הצליח לשקוע במים. זה המקום להודות לגדי, שהתעקש על כניסה לארנון, למאיר מסלקום על חסות לנהג נולד, לאייל מקבוצת חבס על בנית קשתות נפלאות לעמית מ''פרפקט ליס'' על המכוניות המדהימות בטיול, לשי - המחלץ הלאומי ולשאר המשתתפים.

המסע למזרח ירדן - סוכות 2007

מעקבה למדבר הדרומי, דרך הגבול המזרחי עם ערב הסעודית ועיראק בצפון עד לחזרה מערבה דרך מצודות המדבר ורבת עמון.
יומן המסע המפורט של יוסי טל ממסע של 1,200 ק''מ ב-4 ימים.

תמונות מהמסע למזרח ירדן - סוכות 2007

הטיול למזרח ירדן החל בערב הכנה שאנשים לא רצו להיפרד ועברו מגיפ לגיפ לראות את השפצורים האחרונים, נמשך במפגש מוקדם בבוקר במעבר הגבול. נסענו לדיונות להשתולל מעט ובסוף היום טיפסנו את מעלה בובה האתגרי, המשכנו בנסיעה מהירה על ימות מלח וחמדות מדהימות - הרגשה נפלאה בדיוק כמו על הירח. פתחנו פנצ'ריית שטח והחלפנו לשרון צמיג, ראינו את עירק באופק, דרכנו על אדמת ערב הסעודית וסיימנו את הטיול בארוחה מצוינת בעמאן.
צילומים: יוסי טל.

תמונות מהמסע לירדן - סוכות 3/10/07

הדריך: דובי רוזנברג

תמונות מהמסע לירדן - סוכות 4/10/07

בבוקר יום נהדר נפגשנו במעבר הגבול הישראלי, לקראת היציאה לטיול הקלאסי בירדן. לאחר מעבר הגבול הישראלי והירדני נסענו לעקבה לארוחת צהריים בדרכינו לדיונות הנפלאות של ואדי-רם. בצומת דיסי הורדנו אויר ועלינו לדיונות של ואדי ראם. בדרכינו למאהל, טסנו על משטחי הקעות (ימות מלח מיובשות) מסודרים לרוחב במהירות של 100 קמ''ש. יומינו השני לקח אותנו לדיונה הגדולה, המבצר הצרפתי והקשתות של חרז'ה בדרכינו לפטרה. לאחר לינה במלון מאריוט המקסים שמשקיף על הערבה הירדנית והישראלית המשכנו לנחל חסה ונסענו בתוך הנחל בדרכינו למעבר בית שאן. הדריך: שולי מויסיף