טיול ג'יפים תבור וגלבוע

דף 1 מתוך 2
אינסוף פרחים בגלבוע ובעמקים - 23/03/24

הגלבוע הוא אחד ההרים המיוחדים שבארצנו, הוא מפוצץ בפריחה בעונות הקרות והקרבה שלו לעמק המעיינות המפורסם, מאפשרת טיולי קיץ מרעננים.
בטיול האחרון באזור הצלחנו לשלב בין שתי העונות ולהרוויח מצד אחד פריחה אינסופית ומצד שני טבילה במים מרעננים

סיכום טיול מעין יזרעאל לשמורת הגלבוע ועד לטורבינות הרוח ומצפה שמיר - 23/2/24

יצאנו לטיול רגוע של יום שישי ברחבי שמורת הגלבוע, לאורך המסלול מפוזרות שלוליות בוץ גדולות כשהצבע הירוק שולט בכל פינה ומעוטר בפריחה צבעונית משגעת

לנד רובר דיפנדר 110 PHEV במבחן וטיול ברמת סירין

יעקב אבינו כך מסופר בתנ"ך חיכה לרחל שבע שנים, קיבל את לאה במקומה, וחיכה עוד שבע שנים, וכמסופר לא הרגיש איך השנים חלפו בשל אהבתו לרחל.
אני חיכיתי פחות מארבע שנים לרגע בו אממש פנטזיה, ומרגע זה הפנטזיה הפכה למושא חלומות עתידיים.
השעות בהן הדיפנדר החדש ואני בילינו והמקומות אליהם הגענו יישארו בטעם מתוק שלא הגיע אל סיפוקו.
כריש שטעם דם לא ישאר צמחוני, ומי שנסע בדיפנדר 110 חדש יודע עכשיו את ההבדל.
על פנטזיות וחלומות, וטיול חלומי שמחבר את כל אלה בכתבה הבאה.
מבחן דרכים ללנד רובר דיפנדר 110 PHEV משולב בסיפור טיול שבת של אתר השטח לרמת סירין

טיול ליום הבחירות 27.2.24 נחל תבור ורמת סירין

כמו בכל יום בחירות, גם הפעם, יום הבחירות לרשויות המקומיות, בחרנו לנצל את יום השבתון ואת מזג האוויר הנפלא של סוף החורף על מנת לטייל. נחל תבור ורמת סירין הם איזור מהמם ביופיו שזו בדיוק העונה שלו ויחד עם זאת, התחזיות הבטיחו גשם מדי פעם ובאיזור הזה, גם גשם קטן עלול לייצר דרמות גדולות. זה לא קרה, תודה לאולוהים.... והיה לנו טיול מושלם!

סיכום טיול ג'יפים לנחל תבור, רמת סירין ומורד הירדן - 30/12/23

נחל תבור וסביבתו הם האזורים היפים ביותר בעונה זו של השנה בה אנו נהנים מפריחה מהממת, מנחל זורם, מפרות הרועות בשטח, מעברי בוץ מעניינים ועוד אתגרים ונופים קסומים. יצאנו לטיול באזור המיוחד בו נהנינו מכל רגע!

סיכום טיול מועדון רקסטון - מהירדן לרמת סירין - 2/9/23

שבת ה-2/9/23 קיבצה נבחרת על טהרת הרקסטון, בטיול שהתחיל נמוך, סמוך לנהר הירדן, ומיד טיפס אל התצפיות הגבוהות שבאזור. ויש רבות, לכל הכיוונים

זום טרקטורונים בטיול זוגות בגלבוע ורמת יששכר - 19/05/2023

מועדן זום הוא כבר מזמן משפחה! בזכות איתי וגיא שעושים חיבור מדהים בין אנשים וכלי רכב מצוינים באופן ייחודי ומקצועי.
כיף אדיר להוביל ולהיות שותף ואירועים של המועדון, הפעם במתכונת שונה - זוגות עם לינה במלון וטיול למחרת, היה מדהים

סיכום טיול מועדון סוזוקי מעין יזרעאל לגזית - 20/5/23

בבוקר שבת יצאנו עם חבורת מועדון סוזוקי לטיול קליל בין הנופים היפים של הגלבוע

סיכום טיול מועדון סוזוקי בשמורת נחל תבור, ממנחמיה ועד לגשר הרכבת הטורקי - 22/4/23

יצאתי עם מועדון סוזוקי לטיול בשמורת נחל תבור, מסלול מקסים ובתקופה זו הפריחה בשיאה, המים זורמים והצבע הירוק על כל גווניו, שולט כאן ביד רמה. הר תבור בולט בנוף כמעט מכל פינה במסלול ומשמש סוג של מצפן טבעי, שינויי הגובה תכופים והנהיגה עצמה היא תענוג מתמשך

סיכום טיול פסח לגלבוע, ממערב למזרח - 11/4/23

אזור הגלבוע לא קשור אמנם ישירות לחג הפסח, אבל מלא בהיסטוריה מקראית. יצאנו בתאריך ה-11/4/23 לרכס שאמור להיות בכלל יבש

סיכום טיול מועדון סוזוקי לרמת יששכר והתבור - 22/4/23

הגליל התחתון בשיא תפארת סוף החורף, היה היעד של טיול סוזוקי, עם מעברי מים בנחל תבור ותצפית מדהימה על עמק הירדן
צילום: טלי לוי

סיכום טיול מועדון ג'יפ BY אוטומקס לגלבוע שאחרי הגשם

אחרי כמה ימים סוערים בתאריך ה-15/04/23 יצא מועדון ג'יפ BY אוטומקס לרכס הגלבוע, במסלול מאתגר כיאה למותג ג'יפ
צילם: לוי מטטוב

סיכום טיול מועדון רקסטון אל רמת סירין, נחלי יששכר והתבור - 01/04/2023

מועדון רקסטון יצא לפגוש את האביב באחד האזורים שבהם הוא מופיע במלוא הדרתו - רמת צבאים ורמת סירין והנחלים שביניהם. טיול שכולו תענוג צרוף של כלי רכב מפנקים וחבורה נפלאה של ילדים ומבוגרים

סיכום טיול ג'יפים לנחל תבור, רמת סירין והגליל התחתון - 11/3/23

נחל תבור וסביבתו הוא מהאזורים היפים ביותר בארץ בעונה זו של השנה. הכל ירוק, פריחה מהממת, נחלים זורמים, פרות הרועות בשטח, מעברי בוץ מעניינים ועוד אתגרי נהיגה ונופים מהממים.
יצאנו לטיול באזור הפורח והמיוחד ביום שמשי ונעים בו נהנינו מכל רגע!

סיכום טיול ג'יפים לנחלים ולרמות בגליל התחתון - 27/01/23

מאמצע החורף ועד האביב יש לנו חלון קצר להנות מהמסלול הירוק והפורח שחוצה רמות, נחלים ועובר בשלל תצפיות מרשימות.
נחל תבור, נחל יששכר ונחל יבניאל ובין הנחלים רמת יששכר, רמת סירין, אלו הם חלק מהמקומות בהם ביקרנו, כולם ירוקים וכולם פורחים

סיכום טיול ג'יפים לרמת יששכר ורמת סירין - 7/1/23

טיול שטח הוא ממלכת אי הוודאות. אנחנו יודעים איך הוא מתחיל, אבל לעולם לא נדע איך יסתיים. גם טיול תמים לכאורה ברמת עבירות שלא צפויה להיות מעבר לבינונית, באיזור לא מרוחק ולא נידח שסמוך לנקודות יישוב, עלול להפוך להרפתקאת מילוט, כפי שחווינו בשבת ה-7/1/23 ועל כולנו, מדריכים ומטיילים, לקחת זאת בחשבון בעתיד. קבלו סיפור של טיול שהתחיל טוב והסתיים עם לא מעט דרמה
צילומים: משתתפי הטיול ודרור ברלי

סיכום טיול ג'יפים לנחל תבור, רמת סירין ומורד הירדן - 10/12/22

נחל תבור וסביבתו הם האזורים היפים ביותר בעונה זו של השנה בה אנו נהנים מפריחה מהממת, מנחל זורם, מפרות הרועות בשטח, מעברי בוץ מעניינים ועוד אתגרים ונופים קסומים. יתאנו לטיול באזור המיוחד בו נהנינו מכל רגע!

סיכום טיול מועדון סוזוקי מרמת יששכר דרך רמת סירין לדגניה - 17/12/22

מועדון סוזוקי יצא בשבת שמשית ונעימה של אמצע דצמבר בשתי קבוצות צבעוניות לחצות את רמת צבאים, רמת יששכר ורמת סירין. קיבלנו טיול מושלם מכל הבחינות - מזג אויר מושלם, נופים ירוקים עוצרי נשימה, שבילים מעניינים ושתי קבוצות נהדרות – מתכון להצלחה ולהנאה מושלמת.
מאת: דרור ברלי ויחיאל דניאל | צילמו: דרור ברלי ויחיאל דניאל

מועדון לנד רובר כובש את הגלבוע - 12/11/22

מועדון לנד רובר היוקרתי יצא לכבוש את הגלבוע בטיול משפחות נהדר.
טיול שהחל במעיין קסום, המשיך לתצפיות מטריפות ברכס הגלבוע, מסעדה טובה ולבסוף הסתיים בגן גורו - אטרקציה מהנה במיוחד לכל המשפחה!

סיכום טיול בסימן טיפוס אל הגלבוע ממערב וירידה מצדו המזרחי - 12/10/22

חול המועד סוכות הוא זמן מצויין לטיולים ואין כמו אזור הגלבוע, היפה והמרשים מחד והקרוב למרכז מאידך, לטיול מושלם של יום אחד