כביש / ספורט > כתבות

טיולי נהיגה ספורטיביים על הכבישים הטובים ביותר באירופה

אתר השטח מזמין אתכם להצטרף לטיולים שעיקרם נהיגה ספורטיבית על הכבישים הכי מפותלים, הכי יפים והכי מיוחדים שיש לנהיגה באירופה, בסוגים שונים של כלי רכב, לצבירת חוויות נהיגה ופינוקים כמו שאירופה יודעת להציע לאוהבי הנהיגה

אתר השטח מדריך מזה שנים רבות טיולים אתגריים בארץ ובעולם הגדול. חלק מאוד מיוחד מהטיולים ומההדרכות הם לרכבי כביש ולכלי רכב ספורטיביים. אנו באתר השטח מדריכים השקות לכלי רכב חדשים עבור עיתונאי רכב, עבור לקוחות ועבור ציוותי המכירה והתפעול של יבואני הרכב ובנוסף טיולים מיוחדים על הכבישים היפים בעולם.

כמה דוגמאות מסיכומים של הדרכות הכביש המיוחדות של אתר השטח:

סיכום טיול נהיגה ברכבי אלפא רומאו באיטליה, שוויץ וצרפת - 2017

הרפתקאות מרצדס בצפון איטליה - 2014

ראלי הולילנד 1000 מודל 2018

מרצדס AMG ביום טיול מהיר סובב ים המלח - 2018

קאדילק V ברמת הגולן -2017

70 שנה של פרארי במסע מיוחד בארץ הקודש - 2017

טיולי הנהיגה שלנו בחו"ל, כולם יחד וכל אחד בפני עצמו, משלבים נהיגה במכוניות פרימיום או במכוניות-על, בכבישים הכי טובים באירופה ובמעברי ההרים המפותלים והמאתגרים ביותר כשלצידם נופים עוצרי נשימה, מלונות מפנקים ומסעדות איכותיות. הקבוצות קטנות ונעות בשיירה (מהירה..) עם זוג בכל רכב.




כותב קובי בצלאל - מדריך טיולי נהיגת הכביש של אתר השטח באירופה:
" את עופר אוגש פגשתי לראשונה לפני כמה שנים טובות, בקורס מדריכי נהיגת שטח. כמו תמיד, למדתי שאפשר ללמוד עוד גם אם יש לך כישרון וניסיון רב. כעבור כמה שנים נפגשנו שוב והצטרפתי להיות מדריך מהמניין ב"אתר השטח" כשסביבי מדריכי נהיגה מעולים כשכל אחד מהם הוא אישיות בפני עצמה. הנדוניה שהבאתי איתי, בנוסף לניסיון הנהיגה וההדרכה לרכבי שטח הוא ניסיון בהדרכת נהיגה ספורטיבית ותכנון והובלה של טיולי נהיגה ספורטיביים בחו"ל ואת הניסיון הזה אשמח להעניק למטיילים הרוצים לחוות את הכבישים הכי יפים באירופה ".

אנחנו באתר השטח מציעים לכם 3 טיולים שונים למהלך מאי ויוני הקרובים:

טיול נהיגה במכוניות-על ל-6 ימים באיטליה, שוויץ וצרפת

המסלול מתחיל במילאנו איטליה, ביקור במוזיאון המחודש של אלפא רומיאו, מטפס דרך אגם קומו לאגם לוגאנו בשוויץ, ממשיך צפונה, עובר בכמה מעברי הרים וחוצה שוב את הגבול, הפעם לעיירת הסקי שאמוני בצרפת.
ממשיך דרומה בכבישים המדהימים שבאלפים הצרפתיים/איטלקיים מבלי לפספס את ה"קול דה טוריני" המהולל וחוצה את הגבול מספר פעמים עד לניס שבריביירה הצרפתית.
סיבוב במונאקו וביקור במוזיאון המכוניות של הנסיך ומשם דרך כביש החוף לג'נובה וחזרה למילאנו.

לפרטים המלאים על המסע - הקליקו כאן

טיול נהיגה ל-4 ימים בגרמניה, אוסטריה איטליה ושוויץ

המסלול מתחיל במינכן, יורד דרומה למעבר ההרים "גרוסגלוקנר" שהוא הגבוה באוסטריה, ממשיך לצפון איטליה דרך מעברי ההרים הטובים בעולם בינהם הסטלביו המפורסם, עיירות ציוריות ובאופן כללי מתקבלת תחושה של לונה פארק מוטורי לאורך כ-1300 ק"מ עד לנקודת הסיום צפונה במינכן.

המסע המיוחד מתוכנן בשני סבבים עם כלי רכב שונים:

1. מכוניות פרימיום : 31 במאי עד 3 ביוני 2018

לפרטים המלאים על המסע - הקליקו כאן

2. במכוניות-על : 14 עד 17 ביוני 2018

לפרטים המלאים על המסע - הקליקו כאן



אשמח לראות אתכם נוהגים לצידי,

קובי בצלאל