שטח 4X4 > יומני מסע בארץ > הדרכות נהיגה

הדרכת נהיגה - מועדון סוזוקי, יער בן שמן

בתאריך ה-20/04/18 התכנסו כעשרה בעלים מאושרים של כלי השטח של מותג סוזוקי, ג'ימיני וגרנד ויטארה, להדרכת נהיגת שטח, עם נציגות מרשימה לבנות המין היפה

לקוחות סוזוקי עם כלי רכב ותיקים וחדשים, הגיעו להדרכת נהיגת שטח ביער בן שמן. על פי רוב הקבוצות שמגיעות להדרכות מסוג זה הנן מגוונות בהרכב האנושי, כך שלא שמתי לב כי בקבוצה זו יש ייחוד מובהק ומעניין. שלוש נשים, שהגיעו בגפן (טוב אחת הגיע עם חבר, שהיה חייב ללכת לאחר החלק העיוני – אבל לא ניתן לפריט מידע זה להרוס את התמונה), להבין כיצד לעשות את התחביב החדש שלהן, באופן מעט יותר מקצועי. למזלי, ללא תכנון מוקדם, כאשר עצרתי לצלם תמונה של השיירה, זה מה שראיתי – כבוד למין היפה - העצמה נשית אין מה לומר.

כנהוג בהדרכות מסוג זה, לאחר החלק העיוני שמתחיל את היום, יצאנו לתרגל כמה אתגרי עבירות. רק שקבוצות נוספות שערכו הדרכות באזור, מנעו מאתנו לעלות את רמת הקושי אט אט, כך יצא שהטיפוס לתל גימזו הגיע מוקדם מהצפוי. לאלו שאינם מכירים את המקום, נספר שישנם כמה וכמה שבילים המובילים אל ראש התל, ברמות עבירות שונות. במה בחרו חברי הקבוצה? מרביתם החליטו שאם כבר אז כבר, ודאגו לעשות זאת בסטייל עם אחד המעלות המעט מסובכים יותר. העצמה נשית כבר אמרנו....

תודה ענקית לכל המשתתפים, ובמיוחד המשתתפות, שהראו כי לא חייבים רמת טסטוסטרון גבוהה בכדי להיות עכברי שטח. אה, עכברות, סליחה!

שנתראה בשטח.

ויקישטח:

דיפרנציאל, ירידה, עלייה, שיפוע, שיפוע צד, בקרת אחיזה, בקרת יציבות, ABS, ESP, סובארו, מנוע

הדיפרנציאל - אי אפשר בלעדיו אך צריך לדעת לחיות איתו

שימוש בנעילת דיפרנציאל

מערכות הבטיחות ברכב:

הפתרון הטכנולוגי – בטיחות פאסיבית ו- ABS

הפתרון הטכנולוגי – בקרת אחיזה ובקרת יציבות

טיפ נהיגה: לנתק או לא לנתק

טיפים לנהיגה בשטח:

טיפ לטיפוס עלייה

טיפ לירידה תלולה

טיפ לשבילים המהירים

טיפ שיפוע צד

טיפ ציוד בשטח

לעוד מסעות והדרכות בארץ ובעולם:

למסעות הבאים בארץ - הקלק כאן
למסעות הבאים בעולם - הקלק כאן
להדרכות הנהיגה הבאות - הקלק כאן

תגובות

1 תגובות

1

אורח/ת - משה קווארט

24 באפריל 2018 ב 11:25

קודם כל ההדרכה הייתה ברמה טובה מאוד. חיים זרזר הצליח להעביר מושגים טכניים באופן ברור ומובן. חלק הבנתי קודם וחלק לא. גם הבנתי יותר בקשר ליכולת של הרכב שלי. אי אפשר הכל בחמש שעות אבל יצאתי עם הבנה טובה יותר של הרכב שלי.
ההדרכה שיפרה הביטחון שלי בנהיגה ברכב, בנוסף לשיחה טכנית תרגלנו כמה מצבים בסיסיים שתרמו לי יותר ביטחון בעליות וירידות במצבים שונים של הקרקע. גם התשובות הברורות לכל השאלות של הנהגים עזרו הרבה בהבנה.
ההדרכה שקיבלנו הייתה איכותית וחשובה. התחלה טובה שמומלץ לכל אחד שמעוניין לצאת לשטח.
חיים זרזר מצויין בתפקיד. ההדרכה הייתה שווה ומומלץ.