שטח 4X4 > יומני מסע בארץ > הדרכות נהיגה

הדרכת נהיגה לג'ימני החדש - באמת העונג היה כולו שלנו... וגם של הלקוחות

לא נשארו עוד הרבה ג'יפים אמיתיים חדשים, כאלה עם שילדת סולם וסרנים חיים, הג'ימיני החדש בהחלט בנוי נכון, בדיוק כמו שאנחנו אוהבים, וזאת בהחלט סיבה טובה לקבץ לקוחות שרכשו את הכלי המדהים הזה וללמד אותם שהוא לא רק יפה - הוא גם יודע בדיוק מה לעשות בשטח.
הדריכו וצילמו: דרור ברלי, עופר אדר, נמרוד וידר, שלמה הלב"ץ ועדי צפתי

ביום שישי ה-17/5/19 התקבצו ובאו מכל רחבי הארץ קרוב ל-30 בעלי ג'ימיני חדש להדרכת נהיגה.
נפגשנו ביום שישי בבת שלמה, הגיעו המון רכבים, בצבעים שונים שעשו שמח בעיניים.

המפגש היה הראשון בהדרכת הג'ימיני החדש והצטרף אליו אורן אוחנה- מנכ"ל סוזוקי בישראל.
לאחר רישום הגעת המשתתפים הובלנו אותם בשיירות לנקודת המפגש בהר חורשן, כאשר הגיעו המשתתפים לנקודה קיבלה את פניהם שורת דגלי סוזוקי וארוחת בוקר מפנקת.


וידאו: מארק קר

לאחר מספר דברי פתיחה של אורן אוחנה החל דרור ברלי בחלק העיוני של היום שכלל הסבר מלומד ומפורט על מערכות הרכב, אופן הנהיגה במתארים ובשטחים שונים וכמובן הסברים על הג'ימיני עצמו.

בסיום ההסברים, חילקנו את המשתתפים ל-5 קבוצות בהובלת 5 מדריכים - דרור ברלי, עופר אדר, שלמה הלב"ץ, נמרוד וידר ועדי צפתי.


כל מדריך הוביל את קבוצות בשבילי הר חורשן ובין תחנות שונות לימד ותירגל את המשתתפים בזווית גישה, זווית נטישה, מעבר תעלה וקריאת שטח.

בסיום ההדרכה התקבצו כל הקבוצות מתחת לברוש הגדול מתחת לנ.ג. 186, מספר דברי סיכום, החלפת חוויות מהיום, תמונות לסיום והביתה.

המשתתפים למדו את יכולותיו של הג'ימיני, וקיבלו כלים לקריאת שטח ונהיגה נכונה יותר בשטח.
היה לנו כייף, ניפגש בטיולים.

והנה מיקבץ תמונות מהקבוצות השונות

ויקישטח:

דיפרנציאל, ירידה, עלייה, שיפוע, שיפוע צד, בקרת אחיזה, בקרת יציבות, ABS, ESP, סובארו, מנוע

הדיפרנציאל - אי אפשר בלעדיו אך צריך לדעת לחיות איתו

שימוש בנעילת דיפרנציאל

מערכות הבטיחות ברכב:

הפתרון הטכנולוגי – בטיחות פאסיבית ו- ABS

הפתרון הטכנולוגי – בקרת אחיזה ובקרת יציבות

טיפ נהיגה: לנתק או לא לנתק

טיפים לנהיגה בשטח:

טיפ לטיפוס עלייה

טיפ לירידה תלולה

טיפ לשבילים המהירים

טיפ שיפוע צד

טיפ ציוד בשטח

לעוד מסעות והדרכות בארץ ובעולם:

למסעות הבאים בארץ - הקלק כאן
למסעות הבאים בעולם - הקלק כאן
להדרכות הנהיגה הבאות - הקלק כאן

תגובות

27 תגובות

1

Ogash Ofer

04 ביוני 2019 ב 11:44

כל התגובות הלא ראויות ושלא קשורות להדרכה נמחקו.
הכתבה הזו היא סיקור ההדרכה שלנו ולא קיר להגיגים של מי שלא השתתף בהדרכה.

2

אורח/ת - ל-2: התשובה היא לא!

04 ביוני 2019 ב 14:58

עם צריכת דלק כה גבוהה, רק הנסיעה להדרכה תעלה פי 2 מרכב אחר.
חבל שמוחקים פה תגובות. מעיד על אמינות היבואן

3

אורח/ת - דני

04 ביוני 2019 ב 14:59

האם המחיר 150 לאוטומט מוצדק?

4

אורח/ת - משה

04 ביוני 2019 ב 15:03

הדרכה מעולה וארוחת בוקר מפנקת באמת.

5

אורח/ת - יעל

04 ביוני 2019 ב 15:05

האם עדיף לרכוש רגיל או אוטומטי? מה עדיף בשטח?

6

אורח/ת - תשובה ל 2

04 ביוני 2019 ב 15:10

מוחקים תגובות שמפריעות ליבואן. אם התגובות שנמחקו לא היו נכונות היו פשוט מתעלמים מהם.

7

אורח/ת - לילך

04 ביוני 2019 ב 15:16

ראיתי את הרכב בסוכנות. קופסת סרדינים במחיר של קוויאר.

8

אורח/ת - אליעזר

04 ביוני 2019 ב 15:23

האם הגימיני החדש משמעותית יותר טוב מהגימיני הקודם? מצדיק תוספת של 30000? למכור את ה 2018 שלי ולקנות 2019 דגם חדש?

9

אורח/ת - יש לי ג'ימני 2016

04 ביוני 2019 ב 15:28

על מה לוקחים 30% יותר? זה כמעט אותו רכב, השינויים מינוריים. מחיר חזירי. מישהו רואה טויוטה קורולה מתייקרת בשיעור כזה? אל תקנו ואל תתנו לזה יד

10

אורח/ת - איריס

04 ביוני 2019 ב 15:32

שאלה ששכחתי לשאול בהדרכה. האם בטיפוס על מדרכה צריך לשלב LOW בידית הקטנה?

11

אורח/ת - מחיר מצחיק

04 ביוני 2019 ב 15:45

150 אלף פחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחח

12

אורח/ת - לינוי

04 ביוני 2019 ב 15:49

ההדרכה הייתה מעולה ומועילה וארוחת בוקר מפנקת.
צורם לי עניין האיומים במחיקת תגובות. מה? אנחנו איראן או צפון קוריאה?

13

אורח/ת - תשובה ל 9

04 ביוני 2019 ב 16:20

מי מקפיץ מחיר ב 30%. מי שבלעדי בשוק ואין לו מתחרים. היבואן בישראל הריח הזדמנות ומנצל אותה עד תום, אבל זה קורה רק אצל היבואן הישראלי.

14

אורח/ת - יבואן רעב

04 ביוני 2019 ב 16:32

תכלס מי שצריך הדרכה על הרכב לא מבין בג'יפים וכפי הנראה קנו אותו פראיירים שלא מבינים בכלום,
היבואן זנח את הג'יפאים האמיתיים ונשאר עם אנשי מדרכה ופוזה ומי שקנה אותם ימכור במהרה ויבין שעבדו עליו ונשבר לו הגב.
מי שירוויח זה אנחנו אנשי השטח האמיתיים שלא נכנעו למחירי העושק של היבואן החזיר הזה
מנופול אכזרי ודורס שמנצל את כוחו וגובה מחיר גבוה במיוחד על כלום

15

אורח/ת - דניאל

04 ביוני 2019 ב 18:51

אורן אוחנה
איבדתם את הבייס של לקוחות גימיני מרוצים שקנו גימיני בכ 105 לרגיל וכ 115 לאוטומט והיו שמחים לשדרג לחדש במחיר הוגן. תוספת 10 כי אנחנו מכירים את הרכב ויש גבול לכמה שאנו מוכנים לשלם עבור רכב שטח ל 2 מבוגרים שמאוד לא נוח בכביש ולא שונה מהותית מהדגם היוצא. בידך לשנות ולחזור לבייס.

16

אורח/ת - מי ישמע כולה פח יפני

04 ביוני 2019 ב 19:23

טמעים. סוזוקי מותג רכב חלש ונחות. אלמלא העיצוב לג׳ימני, כבר היו סוגרים את הבסטה ממזמן בארץ. מי קונה סוזוקי חוץ מסבתות וחברות השכרה?!

17

אורח/ת - תגובה ל 15

04 ביוני 2019 ב 19:39

שיהיה לאוחנה כמות בלתי מוגבלת של גימיני הוא יחזר אחרי הבייס עם מבצעים במחיר שפוי של 115/125. לקוחות הפוזה בדכ אוטומטי ב 150 יגמרו!!

18

Ogash Ofer

04 ביוני 2019 ב 21:16

לא הבנתי את המגיבים כאן שנראים לי כמגיב אחד שמגיב לעצמו בשמות אחרים (והרי אף אחד לא באמת רשום לאתר ומזדהה בשמו המלא).
אז ראשית אנחנו חברה/אתר פרטי (בבעלות הח"מ) הנותן שירותי הדרכה ליבואן סוזוקי (ולרוב יבואני הרכב בארץ).
ושנית - לא נראה לכם? אל תקנו!
אבל לכתוב קשקושים, מבלי להכיר את כלי הרכב ומבלי לנסוע בו - חבל!
יש לכם טענות על כלי הרכב ולא על המחיר?
כתבו לנו כאן וצרפו תמונה שלכם עם הסוזוקי החדש - בטוח כי אוכל להגיב ולתת לכם תשובה מקצועית בעניין.

19

Ogash Ofer

04 ביוני 2019 ב 21:23

שתי השקות שהדרכנו / הייתי מעורב לעומקן:
הראשונה בחו"ל:סוזוקי ג'ימני 2018 Suzuki Jimny
השנייה בארץ:סוזוקי ג'ימני 2019 Suzuki Jimny
כך שאשמח להשיב לשאלות בנוגע למכונה הנהדרת הזו.

20

yaniv

05 ביוני 2019 ב 10:38

כואב הלב לראות את הרכב הזה עם צמיגי פיתה... אם כבר לוקחים כזה מחיר על הג'ימני היה יכול להיות נחמד לראות מאמץ מטעם היבואן לפתח את הפוטנציאל של הג'ימני. רק במדינת ישראל ג'ימני עם צמיג BF 215 נחשב עבריין. עד שלא מסדירים את הנושא לא קונה - יכולות הג'ימני 2008 שלי זהות לחלוטין בשטח והנוחות בכביש ממילא זניחה בסוג רכב כזה.

21

אורח/ת - לעופר 18

05 ביוני 2019 ב 12:59

למה קישקושים? אני מצטט ממבחנים שלכם:
יכולת שטח מעולה.
קטן.
צפוף.
מקום ל 2 מבוגרים+צידנית.
תא מטען תיאורטי.
יכולת כביש לא משהוא.
מהירות שיוט נסבלת 100.
תאוצה......קחו את הזמן שלכם.
צמיגים? אין התייחסות כדי לא להרגיז את היבואן.
האם הזינוק במחיר מוצדק ? אין תגובה כדי לא להרגיז את היבואן.

22

אורח/ת - שריד ציון

05 ביוני 2019 ב 13:35

אני חושב שההדרכה צריכה להיות הדרכת חובה, ההדרכה המעשית והתאורטית שקיבלנו מכם, לדעתי עזרה לכולם, גם לידענים המקצועיים מבננו, שחשבו שהם לא צריכים את זה.
אני אישית מודה שלמדתי על הרכב המון, תודה.

23

Ogash Ofer

05 ביוני 2019 ב 14:04

אורח/ת - לעופר 18 כתב/ה:
"

למה קישקושים? אני מצטט ממבחנים שלכם:
יכולת שטח מעולה.
קטן.
צפוף.
מקום ל 2 מבוגרים+צידנית.
תא מטען תיאורטי.
יכולת כביש לא משהוא.
מהירות שיוט נסבלת 100.
תאוצה......קחו את הזמן שלכם.
צמיגים? אין התייחסות כדי לא להרגיז את היבואן.
האם הזינוק במחיר מוצדק ? אין תגובה כדי לא להרגיז את היבואן.

"
כל מה שכתבנו נכון הוא!
לגבי המחיר - תחליט אתה אם שווה לך או שלא?
ואם אכן מפריע לך שהוא קטן וצפוף (אני דווקא אוהב את זה) אז תקנה רוביקון.
הנה מבחן דרכים:https://www.4x4.co.il/article/12372
ואם אתה רוצה משהו שמאיץ טוב יותר ממליץ על אחד המרצדסים AMG ורק עם מנוע 63!
וזה קישור להצעות במרצדס:https://www.4x4.co.il/article/12054

24

Dormiz69

05 ביוני 2019 ב 15:58

יפה מאוד!
נמאס מהתכיינות על המחיר.

25

אורח/ת - Dan

07 ביוני 2019 ב 10:06

מסקנה: שילמנו עשרות אלפי שקלים יותר סתם. אבל היי, לפחות יש ארוחת בוקר מושקעת.

26

Ogash Ofer

07 ביוני 2019 ב 10:10

אורח/ת - Dan כתב/ה:
"

מסקנה: שילמנו עשרות אלפי שקלים יותר סתם. אבל היי, לפחות יש ארוחת בוקר מושקעת.

"
השתתפת בהדרכה?

27

אורח/ת - סלאם

27 ביוני 2019 ב 10:42

תודה לכם חברים היה מעולה
אותו מדהים מאוד שמחים שקנינו הרכב ונהנים מהטבות שלו
הדרכה מעולה והכל היה מציון תודה לכם