שטח 4X4 > יומני מסע בארץ > הדרכות נהיגה

סיכום הדרכת נהיגה של מועדון סוזוקי , 25/12/20

ביום שישי האחרון לפני סגר הקורונה השלישי התכנסנו להדרכת נהיגה בשטח טרשי של מועדון סוזוקי הרשמי מטעם היבואן
הדריכו: נעם גרינוולד, חיים זרזר, דרור ברלי ואלי שחף

1610632216658

בבוקר יום שישי נפגשנו להדרכת נהיגה בשטח טרשי של מועדון סוזוקי. נקודת המפגש - הר חורשן.
מגוון רכבי סוזוקי בכל הצבעים התחילו להתאסף וכולם באנרגיות גבוהות וציפייה להרגיש את השטח.

1610632274710

התחלקנות לשתי קבוצות לחלק הראשון והתיאורטי של היום. קבוצה אחת בהדרכת חיים זרזר וקבוצה שניה בהדרכת דרור ברלי.

לומדים יחד על נהיגת שטח, הצלבות, מערכות אלקטרוניות, דיפרנציאלים ועוד..
לאחר השיעור התיאורטי התחלקנו לארבע קבוצות קטנות יותר ויצאנו לדרך!

1610632397691

נכנסנו להר חורשן למסלול שכולל בתוכו עליות, הצלבות ואתגרים המצריכים מנהגי השטח חשיבה ותכנון של הקו הנכון למעבר.

מזג האויר הנעים אפשר לנו לנסוע בחלונות פתוחים ולהרגיש את הטבע במלוא הדרו.

1610632052070

בסוף העלייה המאתגרת התיישבנו לקפה ולשאלות הנהגים. הרחבנו בדיבור על מתלים, צמיגים, ערכות חילוץ ועוד..

היה יום מוצלח וחוויתי, נפרדנו כידידים.
ניפגש בשטח,
המדריכים.

1610632006407

ויקישטח:

דיפרנציאל, ירידה, עלייה, שיפוע, שיפוע צד, בקרת אחיזה, בקרת יציבות, ABS, ESP, סובארו, מנוע

הדיפרנציאל - אי אפשר בלעדיו אך צריך לדעת לחיות איתו

שימוש בנעילת דיפרנציאל

1610632007752161063201121216106320246451610632031254161063203281516106320341651610632035692

מערכות הבטיחות ברכב:

הפתרון הטכנולוגי – בטיחות פאסיבית ו- ABS

הפתרון הטכנולוגי – בקרת אחיזה ובקרת יציבות

טיפ נהיגה: לנתק או לא לנתק

161063204347016106320455261610632047542161063205010316106320545801610632058068161063206024116106320624321610632064779161063206736816106320695641610632072047

טיפים לנהיגה בשטח:

טיפ לטיפוס עלייה

טיפ לירידה תלולה

טיפ לשבילים המהירים

טיפ שיפוע צד

טיפ ציוד בשטח

16106320752021610632084451161063208656316106320913051610632093386161063209512216106321022291610632121190

16106321572361610632149426161063216150016106321640021610632166523161063216839816106321772471610632179070161063219406816106321872471610632196002161063219782016106321996311610632201466161063220333516106322059251610632209738161063221229016106322199271610632222542

16106322473021610632280116161063228217716106322858881610632288533161063229130916106322986851610632301586161063230606016106323089471610632310799161063232039516106323229891610632324366161063233046016106323345031610632363690161063236903716106323708981610632373060161063237539816106323776321610632379626161063239282916106323951621610632403320161063240564616106324075771610632412423161063242149216106324246001610632431225161063243395116106324371901610632439602

16106325654621610632566849161063256778016106325685681610632569701161063257067816106325722821610632573505161063257526516106325778841610632581254161063258687216106325914531610632593113161063259523216106325977971610632596337161063259891516106325943041610632600217

לעוד מסעות והדרכות של אתר השטח:

למסעות הבאים בארץ - הקלק כאן
למסעות הבאים בעולם - הקלק כאן
להדרכות הנהיגה הבאות - הקלק כאן

תגובות

8 תגובות

1

nirnoa55348

15 בינואר ב 15:14

תודה רבה,
היה מעניין מאוד ומאתגר.

2

אורח/ת - ניר

18 בינואר ב 08:10

היה כיף ומועיל. תודה רבה

3

אורח/ת - Marta

18 בינואר ב 08:11

גם תודה לחיים על ההסברים הברורים ועל הטיול שהיה מגניב!

4

אורח/ת - אורח

18 בינואר ב 08:11

האמת נהניתי היה כיף מאוד

5

אורח/ת - שושנה

18 בינואר ב 08:12

נהננו מאוד.תודה למארגנים/ מדריכים .למרות שנים של נהיגת שטח העשרנו את הידע.

6

אורח/ת - יוסי

18 בינואר ב 08:12

תודה על היום

7

אורח/ת - יוסי

18 בינואר ב 08:12

תודה

8

אורח/ת - שמוליק

18 בינואר ב 08:13

מצטרף לתודות