נמרוד וידר

חי את השטח כל חייו, מוביל טיולים כ-20 שנה.
בוגר קורס מדריכי נהיגה בכירים לנהיגת שטח וחילוץ במכון ווינגייט.
מתמחה בעיקר במסעות עבירות, מסעות ארוכים ובחילוצים.
לשעבר בעל פינה מקצועית שעסקה במסעות שטח ברדיו סול.
במשך השנה מוציא מסעות מגוונים כגון: מסעות בעבירות קשה, מסע חוצה ישראל בדרגות קושי שונות ולכל סוגי רכבי השטח.
מדריך באתר השטח מאז 2015.
דף 5 מתוך 8
טיול מרצדס SUV  ללב מדבר יהודה

מה למכוניות יוקרה נוצצות ולאבק המדבר? כשמדובר בדגמי ה-SUV של מרצדס, טיול בשבילי מדבר יהודה אינו עניין תיאורטי כלל. יצאנו בשתי קבוצות גדולות ליום שישי של כיף בכביש המפותל ובשטח שמעל מצוק ההעתקים וחזרנו מאובקים ומרוצים

טיול ערב שבועות - דאצ'יה דאסטר 4X4

דאצ'יה ישראל החליטה שערב חג שבועות אשר יוצא ביום שבת הנו זמן טוב להוציא למדבר את דגמי דאסטר 4X4, אנחנו הוספנו את המסלול שחייב היה להיות רטוב בחלקו - בכל זאת הילדים קוראים לו חג המים...

הדנ''מ דאסטר ספיישל סיכום מפגשים בהמשכים והפעם נוסף המפגש החמישי

הדרכת נהיגה מתקדמת לרכבי דאצ'יה דאסטר ב-6 מפגשים:
המפגש הראשון היה מפגש הכנה והיכרות בכיתה. לאחר מכן ירדנו לשטח, המפגש השני היה כבר מפגש בחולות קיסריה,המפגש השלישי עסק בקריאת מפה ומבוא לניווט. המפגש הרביעי התמקד במערכות הרכב ומבוא לחילוץ והנה המפגש החמישי הגיע - מעלות ומורדות
המפגש הבא - המסע המסכם (אבל זה לפעם הבאה)

סיכום הדרכת נהיגה למועדון Jeep ביער בן שמן - 10/5/19

יום שישי 10/05/19, 09:00 בבוקר- התאספו בכניסה ליער בן שמן 9 רוכשי Jeep חדשים להדרכת נהיגה בסיסית - מהשבילים המהירים של היער ועד טיפוס עליות מסולעות, שיפועי צד וירידות...

חוצה ישראל לג'יפונים ללא הילוך כוח - פסח 2019

נפגשנו כמעט כולם לערב הכנה למסע.
לאחר המפגש אודי - יד ימיני במסע מטלפן אלי סקרן לגבי הקבוצה. "איך נראה לך?" שאל אודי "נראה לי שיש לנו פה חבר'ה ברמה גבוהה - אחד אחד" עניתי. "יחד עם זאת רבים מהם ללא ניסיון בנהיגת שטח" הוספתי, "המבחן האמיתי יהיה במסע אז תתחיל להתכונן"...
צילום: דב פיש

יומן מסע חוצה ישראל לנשים בלבד 2019, מחזור II

כך יצאו חבורת נשים למסע חוצה ישראל קשוח. אבל אלו לא סתם נשים - נשים חזקות, נשים תומכות, נשים שבוחרות להתמודד ללא מורא, לא נשים מפלסטיק מהפרסומות, אלא ''נשים נשים!'' עם ניסיון חיים, עם נתינה, עם שמחה ועוצמה של להקת לביאות שתלאות הדרך פשוט לא יכלו להן.
וואו איזה חוצה היה לנו, פשוט גאווה אמיתית לסיים חוצה כזה עם מסלולים מורכבים והתמודדות עם החורף הקשוח והטוב שעבר עלינו ומה שהשאיר אחריו בתוואי הקרקע

טיול מצפון הבקעה לסרטבה - 9/3/19

יום שבת, 08:30, בדיוק מופתי הגיעו 13 ג'יפים לחוות את הבקעה שחיכתה לנו במלוא הדרה כפי שהרבה שנים איני זוכר אותה ואני תושב המקום רק 38 שנה...
צילמה: גלית קרן

קורס נהיגת שטח מתקדם מפגש שני: מעלות טרשיים

הגיע זמן לשיעור השני.
היינו אמורים להגיע לשיעור חולות אבל כאשר בישרו על סופה מתקרבת וגשמים התוכניות השתנו - זה בדיוק הזמן לעזוב את החולות ולעבור לטיפוס לסרטבה, אם כבר עולים בצירים אתגריים אז שיהיה יותר קשה...

יומן מסע ממזרח למערב הנגב 2018 - מסע אתגרי

יום רביעי בערב, אני לוקח איתי את ג'ים ויורדים דרומה. על הדרך נפגשים עם חבר'ה מהקבוצה שהחליטו גם לצמצם טווחים לקראת חוצה נגב בעבירות ביינונית עד קשה והפעם - שלושה ימים.

מסלול אתגרי בנחל עדשה בדרך לתעודה של מדריך מוסמך 4X4

21 שנות פעילות - מאז שנת 1997, 16 מדריכים פעילים, עשרות אלפי הדרכות ומסעות בארץ ובעולם "דוחפים" אותנו באתר השטח לאגד את ההדרכות ואת הניסיון הרב לקורס מדריכים שיסמיך: מדריך שטח מוסמך 4X4

חוצה ישראל אתגרי - סוכות 2018

לאחר לא מעט חוצים החלטתי קצת לגוון גם לחברים שכבר יוצאים איתי כמעט באופן קבוע לחוצה בסוכות וגם קצת בשבילי... החלטתי לשנות כמה דברים ולהפוך את החוצה למאתגר יותר הן מבחינת העבירות והן בהקילומטרז' היומי של המסע.
השינויים באו לידי ביטוי כאשר ביום הראשון נתחיל את החוצה בפעם הראשונה ממטולה ונשלב קצת מים. ביום השני נעבור בשמורה האהובה עלי בבקעת הירדן (שמורת אום זוקא), נשלב שחייה בעין סוכות וגם נשלב את המסלול האתגרי של הטיפוס על ג'אבל חרמון בדרך לחניון הלילה שבמצוקי דרגות והשינוי הנוסף יהיה ביום האחרון שבו נוסיף עוד כמה עשרות ק''מ ונגיע לדיונה המרשימה של חולות כסוי ונחזור לתצפית המרשימה של הר ברך, אם כבר אתגר אז נמתח עד לקצה...

יומן מסע תצפית לילית בצפון מדבר יהודה - שישבת, 10-11/8/18

חיכיתי למסע הזה לא מעט, עשיתי את המסלול פעמיים לפני וידעתי שיהיה לא פשוט לעשות את המסלול עם מטיילים בהדרכתי

הדרכת נהיגה - מועדון סאנגיונג רקסטון בהר חורשן, 10/8/18

יום שישי 10/8/18, 09:00 בבוקר- התאספו בבת שלמה הישנה 6 רוכשי רקסטון חדשים להדרכת נהיגה בשטח טרשי - מהשבילים המהירים של היער ועד טיפוס עליות מסולעות, שיפועי צד וירידות...

הדרכת נהיגה - מועדון מצובישי בהר חורשן 3/8/18

ביום שישי ה-3/8/18 בשעה 08:30 החלו להגיע המודרכים לרחבה של בת שלמה הישנה, הכנסתי את הציוד האישי לרכב הדקר פרו הקשוח של נציגת החברה רותם ובן זוגה זיו - שלשמחת כולנו לקח על עצמו את מלאכת הצילום